Alustava ohjelma Tahkon kevätmiittiin 18.5.-20.5.2012

Aloittaja Maria, 24.04.12 - klo:16:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Hyvältä näyttää  elina Eihän tässä malta odottaa...
Kiitokset taas vaivannäöstä ja panostuksesta  hat1

t.Tonza
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Mitä vielä  hat1 kaukana vaivannäöstä, aivan innoissani panostan omalta osaltani mitä vain osaan.

Suurin panostus tulee sitten kaikilta, kun saavutaan paikalle ja viettää tärräytettään loistava miitti!

Tällä hetkellä huvitan itseäni tietokilpailukysymyksiä keksimällä.
Esimerkiksi aihealueesta jäsentietous:
- Kuka jolkuttelee PanFunilla omana koiranaan?  :w-)(

Hei, jos tulee mieleen hyviä/hauskoja kysymyksiä, niin laittakaa yksärillä mulle  062802jumpie
Joko Pannarin tekniikkaan tai foorumin jäseniin liittyen  thumbsup1

En oo koskaan ollu mikään välkky, mutta nyt tiedän kuka se jolkuttelee. SE OLEN MINÄ reps. En voinu vastustaa kiusausta. Anteeksi Maria,jos pilasin kysymyksen. rinning

24.04.12 - klo:21:56 #4 Viimeisin muokkaus: 25.04.12 - klo:10:36 käyttäjältä Maria
Lainaus käyttäjältä: Maria - 24.04.12 - klo:20:35
Mitä vielä  hat1 kaukana vaivannäöstä, aivan innoissani panostan omalta osaltani mitä vain osaan.
Kiitos!  Maria! On upeaa nähdä millä innolla/ osaamisella tätä meidän pannaritreffejä järjestät,"muiden tekemisiä väheksymättä "myös kiitos heille.

Lainaus käyttäjältä: Maria - 24.04.12 - klo:20:35
Suurin panostus tulee sitten kaikilta, kun saavutaan paikalle ja viettää tärräytettään loistava miitti!       

Totta Viimevuotinen Pannariterffi osoitti sen että meillä on upea jäsenistö,hyvällä yhteishengellä varustettuna.

Tervetuloa kaikki,ette menetä muuta kuin aikaa,tehdään yhdessä hieno viikonloppu!

Terv FF1pan

Lainaus käyttäjältä: JUNNU56 - 24.04.12 - klo:21:27
SE OLEN MINÄ reps.

4idi4s niin joo, sun avatar-kuva!

Erään toisen jäsenen nimimerkkinä on oman koiran nimi  kylkylkyl

Saapa nähdä paljonko kyselen sitten semmoisia, että oikeita vastauksia voi olla useita...  2lkrnd1
mutta kun pääasiahan on pitää hauskaa ja tutustua toisiimme, niin huonoja kysymyksiä tuskin voi edes esittää...

Serekki! Haluaisitko toimia juontajana?  thumbsup1
(niin saisin itse osallistua kisaan)icon_mrgreen

Lainaus käyttäjältä: Maria - 25.04.12 - klo:00:07
Serekki! Haluaisitko toimia juontajana?

kyllä passaa  :)
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia


Powered by EzPortal