MP11-messut + risteily

Aloittaja Maria, 19.09.10 - klo:02:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

19.09.10 - klo:02:46 Viimeisin muokkaus: 19.09.10 - klo:03:05 käyttäjältä Maria
Järjestääköhän smoto taas jotain risteily+messupaketteja kohtuuhinnoin?

Kun varsin kävin kurkkimassa, niin Silja Serenadella maksaisi  (Helsinki-Tukholma-Helsinki) risteily
4hengen "perushyteissä" n.20€/hlö,
jos ryhmän jäsenet lupaavat  bittebitte  ostaa myös 2 ruokailua/hlö

Laiva lähtee Olympia terminaalista T0 3.2.2011 klo 17.00
 ja tulee takaisin LA 5.2.2011 klo 09.55.

Siitä olisi hyvä jatkaa porukalla Messukeskukseen,
jossa pidetään MP-näyttelyt 3.-6.2.2011
Ellei niitä peruta...  sa_doh


Olishan tuossa ideaa. Tuo Helsingin pää vaan on niin paha noiden parkkeerauksien kannalta.
Mikäli menee omalla autolla pitäis keksiä mihin sen laittaa, että messujen jälkeen ei tarttis pitkin kaupunkia käveleskellä.
Jos joku keksis niin...
                                   062802jumpie

Mä en tiedä pitääkö tämä paikkaansa, mut kuulin joskus "kavereilta" et Helsingissä on halvempaa jättää ajoneuvo "sakkopaikalle" kun pysäköintialueelle. Voi kyllä olla urbaanilegenda...
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Ideana ihan hyvä.Työvuorot vaan häiritsee tuona ajankohtana., eikä tuota miestä meillä saa risteilylle lähteen mp- messuille voi lähteekin.

 thumbsup1

Itse pähkäilin kerran tuon parkkiongelman kanssa kun olimme vaimon kanssa lähdössä Katajanokalta 2 pv:n reissulle. Halvin laillinen parkki läheltä oli jotain 50 €:n luokkaa.

Ajoin sitten Munkkiniemeen ja jätin auton tienvarteen. Hypättiin no. 4:n ratikkaan joka vie suoraan melkein terminaalin viereen.

Paluureitti käännetyssä järjestyksessä. Hintaa kertyi 4 krt Helsingin sisäinen lipputaksa.
En muista lipun hintaa, mutta suuruusluokka yhteensä 10 €:n paikkeilla.

Itsellämme oli vielä suuntana länteen, joten ratikkakin ajoi oikeaan suuntaan. eusadance

Sitten pitää muistaa leikata takalasin kokoinen muovi ja teippirulla valmiiksi, kun hesassa pelataan talvipesäpalloa. grrrrrr  Kyllähän tuo bussikuljetus läpi suomen olis kaikkein paras ja taitaahan siinä mennä junakin.

Risteily olis mukava idea, mutta töistä ei päästä valitettavasti lähtemään keskellä viikkoa :( MP- meissuille kyllä mennään vaikka mikä olis :)

Olin töissä pari vuotta sitten  Arandalla ja meillä oli omat parkkipaikat satamassa, mutta jos olis joutunu laittamaan maksulliseen paikkaan niin vuorokusi olis maksanu 24 egee 2 vrk 48 egee eli sakko ois tullu 8 egee halvemmaks respectii

Onko MP11-messujen tiimoilta mitään uusia suunnitelmia tai kimppakokoontumisia?
Messuihin on aikaa enää kuukausi ja aikatauluja olisi hyvä alkaa lyödä lukkoon.
Tuo risteily olisi kyllä hieno homma mutta en ainakaan minä pysty irtautumaan viikolla ja viikonlopulle ei messut sekä risteily mahdu.

Powered by EzPortal