Tyttöjen juttuja

Aloittaja Maria, 06.09.10 - klo:17:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mitä omaa tekemistä keksittäis tapaamisiin siksi aikaa, kun miehet "vertailee vehkeitään"?
Minua kiinnostaa akkaporukalla herkuttelu/drinkit
ja jos pitemmän matkan on pitänyt kypärää päässä,
niin intialainen päähieronta tai jotakin vastaavaa hemmottelua...

Shoppailukaverin minusta saa korkeintaan vartiksi,
ja vain silloin, jos on jotakin tuikitarpeellista ostettavaa.
Joku uskoo?  boing

Jotain kivaa tietenkin sillä väliin kun miehet on poissa.
Maria sulla oli kyl ihan hyviä ehdotuksia thumbsup1
olisi kiva kuulla ehdotuksia muiltakin ??

Kasvohoitoja ynm.
Elämä on

11.09.10 - klo:12:26 #2 Viimeisin muokkaus: 30.01.11 - klo:02:31 käyttäjältä Maria
Kunhan miehet saa houkuteltua naisensakin foorumille,
alkaa ehdotuksia varmasti tulla.
  (vai onko se niin päin, että naiset eivät missään välissä pääse koneelle, kun äijät ovat koko ajan täällä  icon_mrgreen)

Todella monet pannarifoorumilaiset ajavat kaksi päällä reissuja
ja osallistuvat yhdessä tapaamisiin.

Tapaamisissa naisilta tullut paljonkin kommentointia.
Vaikka tietysti puhelimellakin voidaan sopia asioista,
niin olisihan se hauska lisä, jos saataisiin myös foorumille osallistumaan.
21.gif

Onhan tässä aikaa  kevättapaamiseen  thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: Maikki - 10.09.10 - klo:09:27
olisi kiva kuulla ehdotuksia muiltakin ??

Kasvohoitoja ynm.

Kunhan seuraavan miitin paikkakunta on lyötynä lukkoon ja summittainen osallistujamäärä tiedossa,
otetaan yhteyttä (jos suurin osa naisista näin toivoo) paikalliseen kosmetologiin (/kampaajaan),
että tulisi vetämään meille "kauneustunnin",
vähän samalla tyylillä kuin joissakin polttareissa.
Vaikka kuorinta+naamio+kevyt motoristin meikki, joka ei pyyhkiydy poskipaloihin ensimmäisellä pysähdyksellä.
Pitää luonnollisestikin ensin kysellä hintoja - eri suuruisille poppoille- , jotta tiedetään tarkemmin mitä meille oikein on tarjolla.
Ripsien ja kulmien kestovärjäys voisi olla yksi vaihtoehto yhteiseksi ajanvietteeksi...?

Ehkä mukaan tulee väkisinkin jotakin tuote-esittelyä, mutta eiköhän me sekin kestetä  thumbsup1

Ainakin mua kiinnostaa eri tuotteet minikoossa,
useinkaan ei apteekeissa / kemikalioissa ole hyviä valikoimia minishampoota / pientä hiuslakkaa / etc
Niitä tulee joskus reissun päällä kaivanneeksi,
kun ei ole tilaa ottaa mukaan omia.
Ei joka käänteessä viitsi ostaa isoja päniköitä matkan varrelta
jättääkseen ne taas jonnekin leirintäalueen yleiseen vessaan  icon_mrgreen

Mietitään talven aikana jotain kivaa kevään tapaamiseen. Olis meille naisillekin sit jotain ihan omaa jutskaa.

Samaa mieltä.

Talven mittaan tod.näk. kirjoitellaan niin,
että keväällä on jo vaikea löytää viestien keskeltä mitä oikein aioimmekaan tehdä yhdessä icon_mrgreen

Tossa oli jo mukavia juttuja ja onhan tässä hiukan aikaa vielä miettiä ja suunnitella mut sanotaan näin et aika menee kyl sit kans tosi nopeasti :)
Elämä on

Laitoinkin tuolla esittely-osiossa hieman tietoja itsestäni. Pitihän minunkin tänne änkeä, kun meille daameille on perustettu oikein oma otsikko. Ei kyllä minustakaan mitään shoppailukaveria saa ellei kyseessä ole puutarhakauppa. Kuitenkin kaikki kauneuteen liittyvä naaman ja päänahan vatkauksineen kiinnostaa kovasti-on meinaan sen verran ehtinyt kertymään kilometrejä tähän mittariin, että pienet ehostukset ovat paikallaan jo pelkästään ympäristösyystä.
Käväisen aina välillä tälläkin foorumilla katsastamassa mitä olette kirjoiotelleet ja pyrin itsekin jotakin saada näkyville.

11.09.10 - klo:22:15 #8 Viimeisin muokkaus: 11.09.10 - klo:22:19 käyttäjältä Maria
Hieno profiilikuva sulla Siiri!  boing
Sä ajoit ennen itse ja istut nyt kyydissä, mulla on vaihtunut just toisin päin,
tosi ihanaa kun pääsee tänne "vertaistukiryhmään"  icon_mrgreen erittelemään tuntojaan
ajan mittaan.

Btw tapaamisten ohjelman lisäksi
kaikki mahdollinen mitä tulee mieleen liittyen Nice-jaoston sisältöön tai osioihin
on sydämellisesti  welcome1



Btw tapaamisten ohjelman lisäksi

Hehheh, tulin teidän seuraan kun oon aina tykänny tytöistä...vieläkin.
Mut luin ekaks että BMW tapaamisten!!!.....mutta oothan ostanu Hontan...oothan, jos oot ostanu jo pyörän?

Tsemppiä assistentille! T: Kalle

12.09.10 - klo:10:46 #10 Viimeisin muokkaus: 12.09.10 - klo:13:04 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: KHU - 12.09.10 - klo:02:23


Btw tapaamisten ohjelman lisäksi

Hehheh, tulin teidän seuraan kun oon aina tykänny tytöistä...vieläkin.
Mut luin ekaks että BMW tapaamisten!!!.....mutta oothan ostanu Hontan...oothan, jos oot ostanu jo pyörän?

Mainiota Kalle! crackup

Ja että olenko ostanut.... sanotaan nyt vaikka näin, että en ole merkkirasisti.
Suunnitelmissa on saada keväällä hankittua Blackbird  ajelu.gif se nimittäin on ensirakkauteni,
eli muistoissani "kullanhohtoinen", viaton, kova, luotettava, sulava, valloittava, kiihkeä... kaikkea sitä, mitä voisi toivoa hyvältä matkakumppanilta...
Ja vieläpä kantaa ylimitoitetut matkatavarani mukisematta  thumbsup1

Mutta niin kuin tiedät, eihän naisista voi ikinä tietää  icon_mrgreen
DN-01 kiinnostaa kans aivan älyttömästi. Muotoilunsa puolesta.
Ja yksinkertaisuutta rakastavana naisena siinä houkuttelee se,
ettei tarvitse vaihtaa vaihteita...

Toisaalta olen kyllä nyt aivan haltioissani BMW S1000RR:stä, se tuntuu autokoulun hirmuliskon jälkeen kuin ajatuksen jatkeelta.
Pientä nykimistä on ilmennyt ainoastaan jarrujen kanssa, ne ovat niin herkät, että hellä naisenkosketuskin saa sen toppaamaan yllättävän äkkinäisesti.
Minä en kyllä ole mikään arvostelemaan jarrujen toimintaa,
kun nimenomaan omaa taitamattomuuttani vedin autokoulun motskarin renkaat lukkoon,
viimeisellä ajotunnilla, hätäjarrutuksessa 50:stä märälle asfaltille
ja kävin keikan Oysissa revenneen munuaisen kanssa.
Kaatumisen jälkeen (ennen ambulanssiajelua) kuitenkin suoritin inssin.
Ei nimittäin ollut juurikaan kipeänä, paitsi selkä vähän,
enkä hoksannut valuvani verta ennen kuin inssin jälkeen autokoululla kävin veskissä.

Mutta juu, katsotaan, millä sitä hyristellään kevätmiittiin  03Biker

Kyllä minäkin olen pohjimmiltani Honda-tyttö vaikka oma pyöräni silloin aikoinaan olikin italialainen Benelli 750sei. Opettelin nimittäin ajamaan 500:lla Hondalla. Se oli oikein kelvollinen opettelupyörä sellaiselle, joka ei ole eläessään edes mopolla ajanut. Sitäpaitsi Benellikin oli tehty (kuulemma) Hondan osista. Arppa sanoi, että se oli Honda 500, johon oli lisätty kaksi mukia. Sen ajaminen ja käsitteleminen edellytti kuitenkin italian kielen taitoa, jonka itse hankin jo kouluaikoinani työskennellessäni kaupungin( Oulu) ensimmäisessä pizzeriassa, jossa oli aito italialainen kokki Giorgio, joka opetti minulle ensimmäisenä kaikki italialaiset kirosanat. Siihen se minun italian osaaminen rajoittuukin, mutta kyllä pyörä ainakin pelasi. Kerran oli joku yrittänyt varastaa pyöräni ja oli jo ehtinyt irrottaa johtokimpun ja yritti siten käynnistää "bella bambinoani". Ei onnistunut moinen, koska varas ei ymmärtänyt italianon sielunelämää ollenkaan. Siihen jäi pyörä . Onneksi osaava sähköasentaja asui sen verran lähellä, että saatoin työntää pyöräni alamäkeä pitkin sinne hoitoon.
  Oulussa muinoin hyvin aktiivinen brittipyörä porukka, joka oikein halveksi japsipyöriä. Minä olisin kuitenkin kelvannut mukaan, koska pyöräni oli eurooppalainen. Olin kuitenkin sellainen lonely-rider ja olin väleissä siten kaikkien paikallisten motoristien kanssa. Olen pitänyt samaa linjaa edelleenkin elämässäni periaatteella: "Kiltit tytöt pääsevät taivaaseen ja tuhmat tytöt pääsevät minne vaan"  Beermugs.

ei olla vielä oltu kokoontumisissa,mutta ehkä sitte keväällä..kiva kun tänne nyt tuli tällainen osio meille niceille.mun kuski ei juurikaan ole innostunut palstoille kirjoittamaan mutta jospa minä sitten aina joskus jotain... elina

moii!
kirjoittelen ensi kertaa tänne. Innolla kevättä odoellaan et päästään baanalle. Suunnitelmia on kesäksi. Viime kesänä käytiin saarenmaalla. Mahtavat kelit ja maisemt. Hauskaa oli......   03Biker

28.01.11 - klo:20:57 #14 Viimeisin muokkaus: 30.01.11 - klo:02:35 käyttäjältä Maria
 welcome1 Hienoa Nicet!
Ekan viestin jokainen jossakin vaiheessa laittaa
- ja koukkuunhan siihen ajan kanssa jää  bittebitte

Ensi viikon loppuun mennessä laitan tänne raakarungon kevättapaamisen ohjelmasta,
niin päästään rukkaamaan se porukalla kuosiinsa  Beermugs
Naisethan ne loppupeleissä aina kaikki yhteiset asiat päättää  knuppel2 icon_mrgreen icon_mrgreen

Powered by EzPortal