makuualusta

Aloittaja Arppa, 28.02.10 - klo:11:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Omakohtaisesti olen pyrkinyt tinkimään matkatavaroissa. Uusin kikka oli, että ostin kaikki telttailuvälineet niin pieninä ja keveinä kun mahdollista. Vievät nyt 1/3 tilan kuin edelliset. Paino laski myös monta kiloa. Aina on kuitenkin turhaa kamaa mukana   d065  .

Lainaus käyttäjältä: "Arppa"Omakohtaisesti olen pyrkinyt tinkimään matkatavaroissa. Uusin kikka oli, että ostin kaikki telttailuvälineet niin pieninä ja keveinä kun mahdollista. Vievät nyt 1/3 tilan kuin edelliset. Paino laski myös monta kiloa. Aina on kuitenkin turhaa kamaa mukana   d065  .

 Minkälainen makuualusta sinulla Arppa on?

Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"
Lainaus käyttäjältä: "Arppa"Omakohtaisesti olen pyrkinyt tinkimään matkatavaroissa. Uusin kikka oli, että ostin kaikki telttailuvälineet niin pieninä ja keveinä kun mahdollista. Vievät nyt 1/3 tilan kuin edelliset. Paino laski myös monta kiloa. Aina on kuitenkin turhaa kamaa mukana   d065  .

 Minkälainen makuualusta sinulla Arppa on?
Partioretkestä oli tarjouksessa noin kuukausi sitten pumpattavat Halti lite 500 182*48*7,5cm paino 540g tilavuus noin 1,5 l hinta 27,93 € ja Halti lite 800 195*80*11cm paino 820g tilavuus 2,5 l hinta 55,93.

mä kans partiokaupasta ostin samat alustat tarjouksesta entiset kans haltin mutta tasainen pinta näissä lite 500 alustassa pumpattuna ne kohoutumat vai miksi niitä sanotaan musta huonompi ratkasu ku tasasen pinta.en tosin vielä testannu käytössä.

piti oikein puhaltaa alusta käyttökuntoon ja teststa ei se makuupussin alla huonolta tuntunutkaan ja luulen että eristää  ne kennot paremmin kylmää kun tasainen pohja kun maasta ylempänä

Powered by EzPortal