Eikö käynnisty?

Aloittaja uusipanisti05, 18.02.10 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lueskelin aikani kuluksi muita foorumeita ja. Kyllä täytyy ihmetellä muiden merkkien vikatilastoja, sähkövikaa, ei käynnisty, vesisade, anturivikoja, syö öljyä, vesi häviää, renkaat kuluu oudosti, jarrupalat häviää, akku joka vuosi, huollot kalliit, vikakoodeja kuittailla, jne.Kyllä pyöräkin on monimutkainen värkki.Olen ajanut kahdella panilla yli 100000km. ja kyllä korjaukset on ollut vähissä,jotain kuitenkin jota olen aiemmin mainninnut. Jo se että renkaat kestää normaalia ajoa 15- 25000km. on hyvä asia.Huollot on yksinkertaisia ja halpoja.En ainakaan vielä koskaan ole tarvinnut huoltajan apua. Tyytyväisyys lisääntyy kun lukee toisten ongelmista.Täydellinenhän se ei ole jääpä itselle pientä jenkaamista, että pyörästä tulee oman näköinen. largepan

Mietin uuspanistin topicia, olen samaa mieltä,pannarit ovat varmasti motojen elittiä noissa kriteereissä.
Näkisin meidän pannaristien pyörien käyttötarkoitus/käyttäjät ovat myös eri luokkaa.
Pyörien käyttö on paljolti matkakäyttöä,se pidetään ehdottomasti kunnossa/huolletaan hyvin.
Käyttäjät ovat, ainakin PanFUn foorumin osanottajista päätellen kokeneita matkaajoa harrastavia.
Pannarit ovat harrastusvälineitä ja innostus on kiitettävä.
Tämä yhtälö takaa varmasti sen,että pannaritkin toimivat/kestävät erittäin hyvin!  largepan  thumbsup1

Voisiko tuohon vielä lisätä sen, että täältä foorumilta saa ennakkoon tietoa ja kyselyihin vastauksia mahdollisista vioista sekä huoltoihin liittyvistä asioista. Mielestäni ennakointi ja yleensä tarkastukset ja huollot ovat hyvinkin vaikuttavia asioita käyttäjille.

Foorumin keskustelut ovat antaneet melkoisen määrän tietoa pannarin huoltamiseen ja lisää varmasti
on tulossa. Kuinkahan moni kuuli ensimmäisen kerran vaikka perän rasvaamisesta. Tätä tuskin yksikään
vakiorengaspaja tekee. Nyt sitä osaa ainakin pyytää ellei itse tee. Modausvinkit tekevät pyörästä
juuri itselle sopivan.
Honda laadusta on aina puhuttu, jo silloin kuin meikälaisella olli jammun RD125 ja joillakin CB125...
Nyt aikuisena menossa kolmas Honda ja äkkinäiseltä ei merkkivaihto tule mieleen eikä edes malli.

Powered by EzPortal