Korvatulpat?

Aloittaja uusipanisti05, 30.01.10 - klo:21:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Käytättekö ajaessa korvatulppia ja minkälaisia?
Itselläni on ollut tuollaiset korvaan valetut, mutta en pysty pitää niitä pitempään, kun korvakäytävät tulee kipeeksi.Olen nähnyt jollain tuollaiset narunpäässä olevat voi roikuttaa kuin jäänaskalia silloinkun ei aja.En tiedä mistä noita saa.En paljoa pidä ollenkaan koko tulppia, mutta emäntä sanoo, että kuulo on heikentynyt.Pitäisköhän sitä jossain asiassa ruveta uskomaan. :-k

Tä....

Kyllä käytetään tollasia Alpine Motosafe merkkisiä.
Eipä tarvitse joka pysäyksellä pois ottaa kuulee puheen eikä ainakaan mulla paina korvaa (vielä)
Toimii myös kypäräpuhelimen kanssa.

Nuo voi leikata itselleen sopivaksi ja vaimennus tehoja on kahdesta valiten.

Voi tilata myös netistä..KliketiKliks

Finfonic Oy
Asemakatu 1 (Rautatieasema)
65100 Vaasa
Puh. (06) 356 3300
Fax. (06) 356 3320
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

En ummarra ollenkaan mihin noita tulppia tarvitaan pannarin kaa?
Paitsi jos ajetaan isoa kovaa plexi alhaalla. Rakkaalla siipalla on sitten silikoniset
tulpat yökäyttöä varten, ostettiin viime vuonna mp-messuilta, voi olla Alpine...

Tuon firman tekemät on nuo mun valetut myös.Kai se korvakäytävä on jotenkin muuttunut vanhemmuuttaan.Ei noilla valetuilla kyllä nukkua voi ainakaan korva tyynyssä. Nuo narusysteemit olis jotenkin kätevän tuntuiset, vois pitää nenästä, :hmph:  puhaltaa korviin ja tulpat lentäis.

Mulla ja eukolla on käytössä alpine korvatulpat, joita voi pitää pitkäänkin eikä ala painaa korvakäytävää.

http://www.ajbike.fi/product_info.php?c ... s_id=10612

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"En ummarra ollenkaan mihin noita tulppia tarvitaan pannarin kaa?
Paitsi jos ajetaan isoa kovaa plexi alhaalla...

Siis juuri noin ajetaan. reps1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

hankittiin vyöruusun kanssa tulpat n. 4v sitten Kuuloliitosta. Muistelen hinnan olleen silloin n.50€/pari. Pumpulia narun päässä korvaan ja tökötit perään, lopuksi lakkaus. Hyvin toimii. Katso Korva.net sieltä vapaa-aika jossa myös mainitaan moottoripyöräily.

Ylläpito editt.Linkki suoraan T:Timppa

Eipä tunnu tarvetta nykyään kun on niin hyvin tuulen suojassa. Aiemmin käytin EAR Classic sylinterimäistä vaahtomuovitulppaa, kovahko, vaatii totuttelua. Nykyään jos tarviin, käytän EAR Soft, pehmeämpi, hiukan kartio. Ei taatusti paina, ajaa vaikka koko päivän. "Saan" työnantajalta "luontaisetuna" lookaround .

Powered by EzPortal