Pestävä ilmansuodatin ST1300 koneelle

Aloittaja lalli, 28.01.10 - klo:17:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ootteko katsoneet Motonetistä (motonet.fi)
esim. öljynsuod.7,90, etupalat 39,90. takapalat 39,90

On aikas lailla eroa marmoritiskin hintoihin.

Aikoinaan leikin Nissanin kanssa tarvikepaloilla, kestivät vain puolet mitä orginaalit.
Pärrään en uskaltaisi laittaa jarrupaloiksi mitään muuta kuin alkuperäistä.
Siksi ostinkin David Silveriltä orginaali Honda jarrupalat hintaan 17,95£ + alv
eli noin 23 eur + 1-2 euroa rahtia (tuli muiden mukana)
https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/

mä kans en laita kun alkuperäisiä jarrupaloa.aikoinaan tonniseen cepariin tarvikepalat laitoin ne vinku ja kitisi kyllähän ne kesti mutta jarrutuntuma ihan eri ku orginaali paloilla.varmasti tarvikepalojakin hyviä on mutta etukäteen kun ei tiedä mitä saa.jotenkin hirvittäs halpamarkettien paloja ostaa.

28.01.10 - klo:21:22 #3 Viimeisin muokkaus: 29.01.10 - klo:11:21 käyttäjältä hondamania
Kommentoin sen verran että tarvikepaloja on monenlaisia ja osa niistä itse asiassa laadultaan parempia kuin original. Olen käyttänyt Stormin myymiä EBC-paloja ja ne on minusta laadukkaita. Etupaloilla ajettu 60 tkm ja hyvin pintaa, ei kilju jne. Minäkin alussa kerran tilasin Louisilta jotkut Saitot ==> kesti takana 8.000 km ja raudat rahisi !!

Alkuperäiset etupalat kesti 65 tkm ja nyt noi EBC:t on ollu alla 60 tkm ja meinaan vaihtaa keväällä samanlaisiin.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

älä ikinä leiki turvallisuudella
a&o,,,jarrut ja kunnon renkaat
siihen kunnon kypärä ja varusteet
ikävä aloittaa uutta topikkia :panfun oli saattamassa viim......

Wagen kommetiin  thumbsup1 ja pannari



toinen asia mistä ei kannata säästää,naisen/vaimon alusasusteista.
terv.FF1pan

Kyllä löytyy ihan laadukkaitakin tarvikepaloja. Esim. juuri Storm ja All Right myyvät ihan hyvää tavaraa.
he ovat erikoistuneet MP-tarvikkeisiin ja varusteisiin, eikä heillä ole varaa myydä huonoa.
Itse ostin toissakesänä All Rightistä Ferodo Titanium palat reilulla 30 egellä sarja. Hyvin ovat pelanneet, enkä ole huomannut jarruttaessa mitään eroa alkuperäisiin.
En usko, että Honda itse valmistaa noita orggispalojakaan, vaan ne tehdään jossain alaan erikoistuneessa firmassa. Laitetaan vaan Hondan pakettiin ja hintaa lisää \:D/

Lainaus käyttäjältä: "hannu-56"Itse ostin toissakesänä All Rightistä Ferodo Titanium palat reilulla 30 egellä sarja. Hyvin ovat pelanneet, enkä ole huomannut jarruttaessa mitään eroa alkuperäisiin.
En usko, että Honda itse valmistaa noita orggispalojakaan, vaan ne tehdään jossain alaan erikoistuneessa firmassa. Laitetaan vaan Hondan pakettiin ja hintaa lisää \:D/
Näin varmaankin on, mutta:
Hondalla on erilaiset palat eteen ja taakse, tarvikepalat ovat taas samoja.
Syksyn huoltokoulutuksessa mainittiin tuosta(kin). Toimivuus on varmaa orggisosilla.
Ja nuo Hondan palathan maksoivat meitille alle 25eur (loka 2009), säästin yli vitosen tarvikepalojen hintoihin nähden.
Eli orggisosa onkin se edullinen. Toki löytyy 10eur paloja, aika leikkimistä on jos 20.000 euron pyörään
pitää turvallisuusosissa säästää parikymmentä euroa.

Pahinta on jos jarrupala kuluttaa urille levyt.Seuraavat palat ei sitten otakkaan, kuin urien harjoista pitkän aikaa.Tätä jarrupala keskustelua taisi olla jo aiemminkin.

ehkä sitten tämmöisessä matkalehmässä eroa ei huomaa.mulla sit vaa sattu aikoinaan huonot palat.eihän tavara huonoa varmasti ole kyse palojen kovuudesta.

Moi

ST 1300:seen on renkaitten vaihto menossa. Huomasin, että jarrupalat on melko lopussa (1-2 mm pintää jälellä). Mistä olette paloja hommannu ja mitkä palat on ollu hyviä?

Korvi

kauko edit: siirsin tämän tänne, tuossa yläpuolella on pari kommenttia

Jarrupaloina mulla on juur uunituoreet Ferodot. eikä ole hinnan kiroissa etupää ja takapää 70€ (siis kolomet sarjat)eipä tuossa hinnassa mitään ihmeellistä ole mutta,
.....

Rupesin niitä vaihtamaan, laukut pois oikeanpuolinen sivukate hiukan raolleen jarrunestesäiliön kansi löysälle
ja ruuvi auki jarrusatulasta joka pitää jarrupalat paikoillaan, kuusiokololla "sokka" poies ja hiukan ruuvaria väliin....kliks, kliks molemmat takapalat löytyi maasta eikun uudet paikoilleen "sokka" takaisin ja lukitus "mutteri" perään. Jumankekka koko vaihtoon kului n.10min. työkalujen hakemisesta lähtien. #-o

Kuinkahan paljon oikea asentaja niihin haaskaakaan kallista työaikaa? :hmph:

Paljonko on maksanut jarrupalojen vaihtotyö?
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Niinja muistitko panna suihkevaseliinia liukutappeihin, sinne haitarikumin alle??

thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

David Silverillä maksaa alkuperäispalat 17,95£ eten tai taakse. Myös suodattimet ovat edullisia. Tavara tulee alle viikossa jos ei ole akuutti tilanne. wave

Powered by EzPortal