PanFun kokoontumisen tarkoitus

Aloittaja Timppa, 19.01.10 - klo:23:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PanFun kokoontumisen tarkoitus on yhdistää Honda Pan European merkkisellä moottoripyörällä liikkuvia ihmisiä.
Kokoontumisen idea on viettää leppoisa viikonvaihde saman henkisen seuran kanssa. Keskustellen, tutustumalla toisiimme, vertailemalla kalustoa, kokeilemalla toisten erimallisia istuimia, ihmetellen miten tuon olet tehnyt ja mistä sait idean tuohon. Esim.1100:n "hylly" mittariston päälle, töötin suoja... yms. vastaavia "tuunauksia" katsellen toisten mopoista. Ostopaikat, hinnat, asennus tavat, kaikki tiedot on jaossa.

Viimevuonna ehdotettiin paikaksi mm. "Honda miitinkiä",Kivitippua, ....
KAIKKI paikat hylättiin ja syy oli se että, emme tiedä ketä väestä olisi ollut pannaristeja ja ketä muuta väkeä.
Se että olisimme sellaisessa paikassa että siellä ei olisi muuta ohjelmaa kuin me itse. aina kun joku tulee ovesta ulos tiedämme että tuo hemmo on "meidän porukkaa".
Saati että olemme hotellissa jossa on 100 huonetta emmekä tiedä mistä ketäkin haetaan.

Viimevuosi toimi oikein mukavasti, pojat käveli tölkki kädessä mopolta toiselle kysellen kenen tuo on? Vapaata liikuskelua iltasella, sitä perään kuulutetaan.
Hotelli miljöössä se ei onnistu.
Jos halutaan sellaista vapaata oleskelua Hotellit pitää unohtaa.

Mainittakoon vielä vuonna 2009 ei ollut minkäänlaisia järjestys häiriöitä ja kaikki olivat jopa nukkumassa jo ennen klo 01.00 !!! Myöskin kaikki foorumilaiset (perheenjäsenet) ovat tervetulleita vaikka mopo ei olekaan pannari.

Tämän takia pyydän Tahkoa äänestäneitä vahvasti harkitsemaan uudelleen tuon Patalahden kanssa.Onhan siinä mahdollisuus ottaa huone Himos Hotellilta jos ei halua noihin 2hh majoittua.
Matka hotellilta patalahteen 4km (kimppataksilla max15€/9henkeä =1,70€/henki)

Timppa & Kauko
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"PanFun kokoontumisen tarkoitus on yhdistää Honda Pan European merkkisellä moottoripyörällä liikkuvia ihmisiä.
Kokoontumisen idea on viettää leppoisa viikonvaihde saman henkisen seuran kanssa. Keskustellen, tutustumalla toisiimme, vertailemalla kalustoa, kokeilemalla toisten erimallisia istuimia, ihmetellen miten tuon olet tehnyt ja mistä sait idean tuohon. Esim.1100:n "hylly" mittariston päälle, töötin suoja... yms. vastaavia "tuunauksia" katsellen toisten mopoista. Ostopaikat, hinnat, asennus tavat, kaikki tiedot on jaossa.

Viimevuonna ehdotettiin paikaksi mm. "Honda miitinkiä",Kivitippua, ....
KAIKKI paikat hylättiin ja syy oli se että, emme tiedä ketä väestä olisi ollut pannaristeja ja ketä muuta väkeä.
Se että olisimme sellaisessa paikassa että siellä ei olisi muuta ohjelmaa kuin me itse. aina kun joku tulee ovesta ulos tiedämme että tuo hemmo on "meidän porukkaa".
Saati että olemme hotellissa jossa on 100 huonetta emmekä tiedä mistä ketäkin haetaan.

Viimevuosi toimi oikein mukavasti, pojat käveli tölkki kädessä mopolta toiselle kysellen kenen tuo on? Vapaata liikuskelua iltasella, sitä perään kuulutetaan.
Hotelli miljöössä se ei onnistu.
Jos halutaan sellaista vapaata oleskelua Hotellit pitää unohtaa.

Mainittakoon vielä vuonna 2009 ei ollut minkäänlaisia järjestys häiriöitä ja kaikki olivat jopa nukkumassa jo ennen klo 01.00 !!! Myöskin kaikki foorumilaiset (perheenjäsenet) ovat tervetulleita vaikka mopo ei olekaan pannari.

Tämän takia pyydän Tahkoa äänestäneitä vahvasti harkitsemaan uudelleen tuon Patalahden kanssa.Onhan siinä mahdollisuus ottaa huone Himos Hotellilta jos ei halua noihin 2hh majoittua.
Matka hotellilta patalahteen 4km (kimppataksilla max15€/9henkeä =1,70€/henki)

Timppa & Kauko


Just samaa mieltä Timpan kans. Pitää olla riittävän "intiimi" oma miljöö niinku viime vuonna. Tosin Ähtärissä meni ehkä porukoilta homma uutuuttaan osittain "ujostellessa"(?) ohi, multa ainaski. Paljon oli nimimerkkejä tiedossa mutta naamoista ei voinu tietää kuka kukin oli. Toisin sanoen reilut nimilaput rinnassa on ainaski meikäläisen mielestä pelkkää asiaa, vähän niinku Laajavuoressa. Tuskin meillä on kellään keskenään mitään syytä salailla kuka kukin on, luulisin päinvastoin, vaikka nyt foorumilla nimimerkeillä keskustellaankin.

Ja vielä tuosta Pannarihenkisyydestä. Jos Jämsässä ollaan niin voi olla velipoika Harri pyrähtää Jykylästä erimerkkisellä Japskilla kylään, mutta tiedän että Pannarihenkeä hänelläkin riittää, joten varmaankin sekaan sopii.

olen kanssa timpan kans samaa mieltä.kyllähän kokkareet kuuluu leirintäalueelle missä ollaan luonnossa ja pienellä alueella ei sen puoleen en edes ollu hotelli kokkareissa ja onneks niitä ei järjestetä montaa kesässä enkä edes mene semmosiin.

Mitä näitä vaihtoehtoja sitten turhaan kysellään jos lopputulos on kun vanhassa neuvostoliitossa ???

Vaihtoehtoja on kun näin sovittiin jo aikaisemmin.
Täällä ei ole varsinaista päällikköä, mutta on kaksi ylläpito-orjaa, jotka loppupeleissä
vastaavat esim foorumin laillisuuspuolesta jne.
Olemme semmoinen mukava pannarijoukko  largepan

Lobbaaminen jonkun asian puolesta on sallittu ja hyväksyttävää =D>
Jos vaihtoehtoja olisi kaksi, niin voittaja olisi selkeämpi, nyt on "saman" paikan kaksi
vaihtoehtoa, joten jos nuo laskee yhteen tai sitten ei. Selkeintä olisi että yksi noista
paikoista saisi sen riidattoman voiton. Joten pyydän nyt miettimään valintaa.
Olen Timpan kanssa samaa mieltä paikasta, joka sopisi parhaiten. Valinta on panfunilaisten.

Jotta homma olisi tasapuolista, niin olisi mukava kuulla mielipiteitä siitä, miksi
juuri paikka X on se sopivin. Toinen tärkeä asia on, kuinka paljon meitä on
oikeasti tulossa, ennakkoilmoittautuneita noin puolet verrattuna paikan
äänestäneisiin. Meidän on pakko tietää yöpyjämäärä, muuten tulee aikuisten
oikeasti pieniä suurempia ongelmia.

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"PanFun kokoontumisen tarkoitus on yhdistää Honda Pan European merkkisellä moottoripyörällä liikkuvia ihmisiä.
Kokoontumisen idea on viettää leppoisa viikonvaihde saman henkisen seuran kanssa. Keskustellen, tutustumalla toisiimme, vertailemalla kalustoa, kokeilemalla toisten erimallisia istuimia, ihmetellen miten tuon olet tehnyt ja mistä sait idean tuohon. Esim.1100:n "hylly" mittariston päälle, töötin suoja... yms. vastaavia "tuunauksia" katsellen toisten mopoista. Ostopaikat, hinnat, asennus tavat, kaikki tiedot on jaossa.
Se että olisimme sellaisessa paikassa että siellä ei olisi muuta ohjelmaa kuin me itse. aina kun joku tulee ovesta ulos tiedämme että tuo hemmo on "meidän porukkaa".
Saati että olemme hotellissa jossa on 100 huonetta emmekä tiedä mistä ketäkin haetaan.
Viimevuosi toimi oikein mukavasti, pojat käveli tölkki kädessä mopolta toiselle kysellen kenen tuo on? Vapaata liikuskelua iltasella, sitä perään kuulutetaan.
Hotelli miljöössä se ei onnistu.
Jos halutaan sellaista vapaata oleskelua Hotellit pitää unohtaa. (perheenjäsenet) ovat tervetulleita vaikka mopo ei olekaan pannari.

Timppa puhuu asiaa,tuo ns. me henki,"meidän porukka" sehän on jo täällä foorumillakin aistittavissa,kaikissa topiikeissä.ainakin mä olen innokas ja utelias
näkemään ja tutustumaan tähän meidän porukkaan.Olisi hienoa jos löydetään yhteisymmärrys paikasta.Itse en paikasta tiedä paljoakaan mutta uskon patalahden olevan sopivimman paikan kevätmiittigille,hinnat suht-hyvät,paikka järven rannalla ym,ym.mielestäni ainakin nuo ketkä ovat alustavasti ilmoittautuneet,tulevat melkoisella varmuudella.

Kiitokset Timpalle ja Kaukolle, heillä tässä suurin tuö ja paine on järjestelyissä. kippis !
Loppuhan on meistä muista kiinni.

Terv FF1pan

Pistän myös lusikkani soppaan. Nimeltä mainitsemattomassa ryhmässä, tapaamisessa, viime kesänä olleena, voin sanoa että edellä mainitut puhuvat asiaa. Olimme aika suurella joukolla eräällä leirintäalueella, jossa oli päärakennus (ruokailu,juomailu) ja mökkeja. Sinänsä hyvä ajatus, mutta alue oli yksinkertaisesti liian laaja. Ts. porukat hajaantuivat liiaksi, eikä semmoista "me henkeä" oikein syntynyt. Se on mielestäni kaiken A ja Ö. Sitä ei parantanut koko ajan jatkunut sade.

Jotta tapaaminen sujuisi hyvin, se vaatisi ehdottomasti jonkin ison sadekatoksen, jonne sopisi porukkaa kunnolla. Muuten "tutut" sulkeutuvat omiin kaksioihinsa, ja se siitä. On sitten ihan eri asia kuka alkaa sellaista ,vapaaehtoisesti järkkäämään ?

Olen ollut Himoksella talvella. Alue on melko hajallaan, kuten tuollaiset paikat tapaa olla. Ja hotellin edullisemmat "bunkkerihuoneet" (Olematon ilmanvaihto ja pieni kattoikkuna), eivät minua houkuta.

Mutta Patalahti on ehdottomasti paras paikka meidän tyyliseen kokoontumiseen.
Siellä on kaikki tarvittava, siitä grillikatoksen / sadesuojan koosta ei ole tietoa. Ja kuten em. kirjoituksesta ilmeni, niille joita rivari ei kiinnosta, Himoksella on vaihtoehtoja (on parempiakin huoneita tarjolla), eikä matka kimpalla maltaita maksa.

Mitä tulee ennakkoilmoittamiseen, näkisin että ne ilmoittautuvat, jotka aidosti haluavat tavata, yhteisen asian äärellä. Ne tulevat paikalle, jotka eivät pelkää sadetta tai kylmää (siis riippuu todella paljon keleistä). Sen takia monet ei halua kuitenkaan sitoutua ennakkomaksuun asti, vaan varautuu siis telttailuun.
You Only Live Twise

Lainaus käyttäjältä: "pannam"Pistän myös lusikkani soppaan. Nimeltä mainitsemattomassa ryhmässä, tapaamisessa, viime kesänä olleena, voin sanoa että edellä mainitut puhuvat asiaa. Olimme aika suurella joukolla eräällä leirintäalueella, jossa oli päärakennus (ruokailu,juomailu) ja mökkeja. Sinänsä hyvä ajatus, mutta alue oli yksinkertaisesti liian laaja. Ts. porukat hajaantuivat liiaksi, eikä semmoista "me henkeä" oikein syntynyt. Se on mielestäni kaiken A ja Ö.
....
Mutta Patalahti on ehdottomasti paras paikka meidän tyyliseen kokoontumiseen.
Siellä on kaikki tarvittava, siitä grillikatoksen / sadesuojan koosta ei ole tietoa.
Näyttäisi siltä, että meitä tulee noin 70 henkeä miittiin, Patalahden kapasiteetti riittäisi mukavasti.
Kuitenkin äänestyksessä moni haluaisi mennä isoon hotelliin, jossa on vaarana porukan hajaantuminen
pikkuporukoihin ja missä silloin on me henki. On paljon asioita joita en ummarra, ja nyt toivoisin jotakuta
valaisemaan Tahkon etuja. Keskustelufoorumin tarkoitushan on jakaa tietoa ja mielipiteitä.

Olin -06 Jänkhällä Jytisee kokkareissa enkä mene enää uudestaan ! Maksoi PALJON eteenkin, kun oli hotelli majoitus 2 h ja toinen ei sitten tullukkaan eli maksoin yksin. Vielä suurempi juttu oli mielestäni se että vaikka siellä oli n. 2600 osanottajaa niin ei tuntunu siltä koska alue on iso ja tommonen porukka hajoaa ympäri Saariselkää, ei tuntunu kokoontumis ajoilta. Olen pyrkinyt kiertämään eri kokkareita vuodesta 2003 asti ja pitänyt joka kesä taskussa pientä vihkoa johon olen kirjoittanut arviot kokkareista, ruoka,ohjelma,suuruusluokka
ja kuinka kerho on onnistunut ja pystynyt asiat hoitamaan + keitä olen uusia tuttavuuksia tavannut,säätiedot
ym. ja antanut niille tähti luokituksen. on kokkareita mihin en toistakertaa mene ja niitä joissa olen käynyt jopa
3-4 kertaa. totta on että me henkeä ei tule jos porukka on hajallaan ei edes nk. teltta kokkareissa, männä vuosina olin Hossassa Japsistara kokkareissa joka oli levittäytyny kahdelle eri Camping alueelle välimatka n. 1 km
ja n. 300 h kylläpä oli tylsää.
Patalahti tuntuu ihan hyvältä ja tosiaan niitä jotka haluaa hotelli majoituksen niin varmaan on myös rahaa niin paljon että on taxiin varaa vai menikö viimoset roposet hotelliin ? kippis

Powered by EzPortal