Garmin Zümo 660 ja varusteet

Aloittaja MarkkuK, 15.01.10 - klo:13:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: jauhis - 20.02.12 - klo:06:59
... seuraa tolppia missä on numeroita nopeudesta ja ajaa sen mukaan. rd11
Samoin, mutta en paina jarrua kun rajoitus alenee, löysään vain kaasua. Myös ohitustilanteiden pienet ylitykset. Näistä johtuen tulee näitä "ylinopeusvaroituksia".
Yleensäkin kaikki tiedotukset pätkivät yhteyttä kyytiläiseen ja yhteyden palautuminen vie turha kauan.

Pidätkö koko ajan yhteyttä päällä taakse? Me käytetään woksia ja emännällä on kyllä aikaa painaa napistakin. Me jutellaan noi ulko ja sisäpoliittiset jutut sitten kun ei ajeta. Vieraissa monimutkaisissa paikoissa pidetään yhteys päällä.  gimmefive

Nyt on ilmennyt uusi tauti Zumo 660:n. Usb-liitin lakkaa yhdistämästä. Vika on korjattu kertaalleen Garmini takuuhuollossa, mutta nyt laite
alkoi taas oireilemaan. Onko muilla samoja kokemuksia? Zumo on myös paljon huonompi reitittämään kuin vanha Quest. Kierrättelee ihme
kiemuroita välillä joillain teollisuusalueilla tms. Pitäisi Juhannuksen jälkeen lähteä Monacoon ja Ranskaan, muttei oikein ole vakuuttavaa
ainakaan Zumon kanssa......

Nyt tuli uusi Zumo Garminin huollosta. Ei muuta selitystä, kuin että laite oli vaihdettu uuteen. 
Hyvä niin, kun takuukaan ei ollut enää voimassa.....

Zumo 660 ollut käytössä 2 viikkoa ja heti nappasi.
Pohjoisen kierroksella napapiirin paikkeilla näyttö meni pimeäksi ja valot palasivat n. tunnin jälkeen.
..no eikä siinä kaikki.
Tullessamme alaspäin , sama homma.
Tuli mieleen tuo napapiiri.

Itselläni on Garminin halvin autokäyttöön tarkoitettu navigaattori ja siinä vaihtuu päivänäyttö yönäyttöön napapiirin kohdalla.
Liekö Zumo miettinyt sen tunnin ajan että mitä pitäisi tehdä kun valoa riittää mutta ohjelma sanoo toisin?

AIVAN.. jotain tämmöstä uumoiltiin.

Oltiinpa reissussa tuolla Euroopassa, molemmissa navikaattoreissa uusimmat kartat, tomppa voitti kisan 6-1.
Garminin ohjeet tuli aina hieman jälkijunassa ja usein risteys meni jo!

No minusta ainoa varma navigaattori on jokapojan GTkartta, toimii satoi tai paistoi oli virtaa tai ei.
Viimeksi kun naviin lätkäisin reitin ja samalla päivitin niin kas perusteellista.
Navi väitti että mennään umpi mettässä välillä vesiesteetkin puhtaasti selvittäen, mutta todellisuudessa koko ajan oltiin pinnoitetulla maantiellä.....luota nyt noihin. :o

SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Zumo 660 ei kokemusta.... Mutta Zumo 550 toimii kyllä aivan ok. Viime vuonna N. 3 000km Ranskaa, Sveitsiä, saksaa, Itävaltaa ja Italiaa. Tämä vuonna Italiaa ja Itävaltaa saman verran kyllä 550 ohjaa hyvin, jos olet tehnyt reitit KUNNOLLA. Nockalamstassella sen taas huomasin kun cäli pisteitä on liian vähän 550 sekoilee helposti.
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Eukon kanssa tultiin eilen illalla Etelä-Euroopan kiertueelta ja ihan hyvin se uusi 660 toimi. Kerran lopetti höpöttämisen, mutta kun lasketti reitin uudelleen, niin alkoi pelaamaan. Reittinä Saksa, Lihtenstain, Sveitsi, Ranska, Monaco, Italia, Itävalta ja takaisin Muncheniin, josta lennot kotiin. Oltiin vuokra-autolla liikkeelä ja tuli muistutus siitä, miksi aikanaan moottoripyörällä alettiin reissuja tehdä. Ei tavitse kuunnella "neuvoja " ja tietää missä mennään, kun karttalaukussa oikeat kartat mukana....

Powered by EzPortal