Rikun messut 2010

Aloittaja Arppa, 11.01.10 - klo:22:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Honda on mukana Lahdessa Rikun messuilla. wave .Tervetuloa  hat1

Tuonne mennään katsastamaan kauden 2010 avausta.
Siellä voitaisiin vaikka nähdä?
Kerhomme (HMPK) järjesti kimppakyydin lauantaiksi.

Iron Butt Association Finland on myös paikalla ja lauantaina olen ständillä itse seisoskelemassa esittelijänä. Tere tulemast ...
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Ja sinne standille sitten PanFun esitteet;)
kiitos hondamania =D>

Kyyti avoin vielä lauantaiksi, mutta jos järjestyy niin siellä käväistään. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kerhonkanssa ollaan jo lehdistötilaisuudessa!!!!!!! Kun muuten ei oltais keritty koko messuille kun jatketaan laivalle koko popula.
 wave
Elä kuin viimeistä päivää!

lauantaina tarkotus mennä messuille tällä kertaa melkein kotinurkilla vaikka oma tunnelma oli messukeskukseen meno ja varsinkin tulo matka.

14.01.10 - klo:20:47 #7 Viimeisin muokkaus: 03.02.10 - klo:20:00 käyttäjältä FF1pan
Tarkotus olisi tulla messuille lauantaina,junalla.jos on Turunliepeiltä joku tulossa niin mahtuu seuraan.Jos mahdollista olishan very nice nähdä muita
pannaristejä.ehdotuksia missä ja koska?  kippis
Edit:Matka vaihtui McTump:n bussiin.
Terv.FF1pan Naantali

15.01.10 - klo:08:40 #8 Viimeisin muokkaus: 02.02.10 - klo:22:18 käyttäjältä boomerang
Lauantaina, junalla. kyytiin Helsingistä. Retkelle reippaalle:D
edit: kyydiksi vaihtuu HMPK:n bussi

Treffataanko vaikka IBA Finlandin osastolla A17 Klo 12,00? Siel on nic Hondamania hommissa =D>  :compress:

Jos Lahteen tulee sama määrä motoristeja kuin Hesaanki ennen tuli, nii eipä edes kaikki mahdu sisään!

luulen kanssa että isommat ryysikset ku hesassa.la.aamuna jo ajoissa oltava paikalla että jotain näkisi.iltapäivällä voikin keskittyä oluen juontiin.

Joo, minäkin olen aina käsi kahvalla kun messut aukee. Silloin saa parhaat parkkipaikat. Tosin Riku lupas ilmaisen motoparkin jos tulee pannarilla. oops2

Lainaus käyttäjältä: "Arppa"Treffataanko vaikka IBA Finlandin osastolla A17 Klo 12,00? Siel on nic Hondamania hommissa
Yritetään tuohon noin, lauantaina voi olla paha ryysis, niin aikataulut voi sitten pettää.
Siis osasto A17 lauantaina 12:00

Olen tulossa messuille kans kimppakyydillä ja yritän saapua paikalle klo 12.00 bikeri

Powered by EzPortal