ST1300 service manual

Aloittaja Kauko, 01.09.09 - klo:22:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tilasin jenkkilästä service manuaalin ja täytyy sanoa, että paperiversio on aina paperiversio.
Kuvat näkyy hyvin ja selailu helppoa. Hintaa tuli noin 45$ eli noin 30 eur. ei paha.
Helpottaa tässä tulevan talven vieroitusoireissa :cussing:

Täytyy sanoo jotta minä tykkään myös lueskella manuaaleja enemmän paperiversioina, vissiin olen wanhanaikainen. lookaround

Saahan sen digiversionkin tulostettua.  boing
Mä pyysin kaveria keväällä realisoimaan työpaikkansa kopiopaperia ja monitoimilaitetta sen verran, että printtasi mulle ko. manuaalin paperille. Olisi saanut olla valmiiksi rei'itettyä paperia, kun siinä oli oma hommansa rei'ittää se tuollaiseen konttorimappiin. Siitä mapista on tarvittaessa kiva tallissa lueskella ja katsoa kuvia, ja minustakin paperiversiota on paljon mukavampi käyttää, kuin jos katsoisi manuaalia läppärin näytöltä.
No, eihän se yksivärisenä ihan vastaa enää alkuperäistä laadultaan =( , kun kuvat ovat hieman haalistuneet, mutta toisaalta sen uskaltaa jättää talliinkin ilman pelkoa, että se kelpaisi jollekin pitkäkyntiselle, eikä tarvitse pelätä rasva-/likatahroja.

t.Tonza
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

vinkki: ebay usa / mcmanual myy taas kohtuuhinnalla noita orginaali korjauskäsikirjoja
http://myworld.ebay.com/ebaymotors/mcmanual42/
ja hakusanaksi st1100 tai st1300 (hinnat 30$-40$) eli saman verran euroina postikuluineen.

Tietääkö kukaan linkkiä josta saisi kopioitua ST1300 korjaamokäsikirjan?

En löytänyt linkkiä tähän hätään, mutta ehkäpä muut. Täällä oli toinen aihe ko. manuskasta, ja kavereilla kiertää muistitikkukin siitä, joten eiköhän sieltä vastausta kohta tule.
Tossa ketju, josta löytyy nettilinkki kauppaan, jos sen voi tilata, mutta en nyt löytänyt sitä keskustelua muistitikusta, kannattaa käyttää hakutoimintoa.
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Powered by EzPortal