Kokkotreffen menijöitä

Aloittaja KPac, 04.06.09 - klo:16:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hei,
Onko pannarit pannassa Himangalla ! Vai onko sinne menijöitä huomenna tai lauantaina ?
kaitsu wine

Ei tuu lähdettyä.Olin viimeksi Kokko-rallissa v.71, oli muuten silloin ensimmäinen Kokko-ralli.Tarkistin tuosta mitalista jonka sain.Mulla oli vanhin pyörä siellä silloin v.51 kovaperäinen BSA 500.Voi niitä aikoja, silloin oli nuori ja nätti...nyt on vaan sitten enää vaimo ja Pan European.Onhan sekin nyt jotain.

Samassa rallissa oltiin uusipanistin kanssa. Minulla oli vihreä CB-77 (305). Minulla on sieltä tukku valokuvia ja yhdessä nojaa männyn runkoon BSA, jota on hieman chopattu. Kaksi lamppua edessä ja jatkettu keula. Ohjauskulmaa ei ole muutettu, joten aika korkea pyörä se on etupäästään. Ei taida olla sinun pässisi?

Voishan tuota lauantaina päivällä kävästä, jos ei sada.

Ei ollut niin paljoa muunneltu.clipponit tietysti ja pitkä istuin.Musta ja pientä kultahippua.Olen menettänyt sen viimeisenkin valokuvan siitä pyörästä.

Lainaus käyttäjältä: "KORVI"Voishan tuota lauantaina päivällä kävästä, jos ei sada.
Käy moikkaamassa Sininen pannari1100  mökki 34 lähellä.

Lainaus käyttäjältä: "KPac"
Lainaus käyttäjältä: "KORVI"Voishan tuota lauantaina päivällä kävästä, jos ei sada.
Käy moikkaamassa Sininen pannari1100  mökki 34 lähellä.
Ei löytyny sinistä pannaria lauantai-iltana mökin 34 vierestä. Hirveän kylmä oli.
Sunnuntaita vasten yöllä mittari nollassa!!!!
Moni lähti varmaan jo lauantaina kotia kohti kylmän eka yön jälkeen
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Sen verran oli raittiit kelit, ettei viittiny kokko treffeille ajella. Onkohan sitä tullu jotenki mukavuuden haluiseksi????

Lainaus käyttäjältä: "pertza"
Lainaus käyttäjältä: "KPac"
Lainaus käyttäjältä: "KORVI"Voishan tuota lauantaina päivällä kävästä, jos ei sada.
Käy moikkaamassa Sininen pannari1100  mökki 34 lähellä.
Ei löytyny sinistä pannaria lauantai-iltana mökin 34 vierestä. Hirveän kylmä oli.
Sunnuntaita vasten yöllä mittari nollassa!!!!
Moni lähti varmaan jo lauantaina kotia kohti kylmän eka yön jälkeen

juu tuli laitettua se teltan viereen mekein sinne lintutornin kulmaan.
kylmä oli ekana iltana melkein enemmän kuin la-su välisenä yönä.
muuten oli mukavaa Honda porukkaa ja pari pannari kuskiakin.
meni tuota lämmitysnesttettä runsaasti kun oli niin kylmä.

Powered by EzPortal