syyskokoontuminen Rantasipi Jyväskylä la 22.08.2009

Aloittaja wage, 29.05.09 - klo:19:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

voitaisko pikkuhiljaa miettiä syysmeeting;iä
koska
missä
ohjelma,
ähtäri tapaaminen oli ihan ok,ja nyt kun pärstät alkaa olee pikkuhiljaa alitajunnassa,niin olis hyvä jatkaa
olisko porukoilla jotain toiveita ,ohjelman suhteen??(esim.huoltoon liittyvää,ajokoulutusta ym)
talkoohenkeä vaaditaan,kuka sais mitäkin järjestettyä
tuon tän asian esille nyt jo,koska kesälomat,reissut ym sotkee hiukan
olis kiva kuulla ,kuka mitäkin toivois

Ei siinä mitään, ajankohta menee musta tonne elokuun loppuun/syyskuun alkuun.

Paikkoja esille ja sopivia ajankohtia eiköhän se jokin aika ja paikka löydy. thumbsup1

Tampereelta n.200 km säde ja sen sisälle paikka, niin on keskeisellä paikalla koko maata ajatellen.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22


Olisiko esim. Laukaa ok sijaintinsa puolesta? Täyttäisi tuon n. 200 km Tampereelta kriteerin, jolloin niin pohjoisesta kuin etelästä jäisi ajomatkaa suurimmalle osalle suunnilleen saman verran?Maahantuoja varmaan järjestäisi huoltokoulutusta jos kysyy ja Tengmanin Jyri Motojyskystä //http://www.motojysky.fi/ on hyvä ennakoivan ajon kouluttaja. Tuossa nyt jotain omia ajatuksia, nuo ajatukset vaan vaatinevat jonkun verran rahallistakin panostusta.

Yksi mukava paikka ilta tai päivätapaamiseen olisi Suviranta.
Siellä ei taida olla yöpymismahdollisuutta.

ajankohta elokuun puolestavälistä syyskuun puoliväliin?

nyt kun meillä on uudet vetäjät panman ja timppa
(hyviä ukkoja molemmat)

jotenkin meidän täytyy koordinoida kuka hoitaa mitäkin

pankun ideat/ajatukset kelpaa minulle mainiosti
saisitko pankku hoidettu ajoasiat meetinkiin???oisko suhteita ja innostusta???
entä pannari huolto???kuka sais aikaiseksi???pankku?? joku muu???suhteita???
(tiedän että on olemassa hiljaisia kavereita ,meidän foorumilaisia,nerokkaita,täynnä tietoa/suhteita mutta kun ei kirjoittele,HERÄTYS)

ohjelmia vois olla vaikka laidasta laitaan(yo lisäksi)
esim."hondamanian reissut" tai muitten,,,,pieni esitys,, muutkin oppii
kuka nyt vaan haluaa tuoda pyörästä tai reissusta jotain kivaa/ikävää esille
joku hauska kilpailu "banzuke hengessä"eri kategoriat naisille/miehille
ym

kaikkihan me voitais yrittää pientä sponsorilahjoitusta kilpailuja varten,hankkia
oisko timppa ja kauko(panman) sopivia koordinoimaan asioita(minä kannatan)???
(ihanne olis joku pohjanmaalta/itäsuomi/pohj/etelä edustus,osajärjestelyistä vastaava)

panfun paisuu,onneksi,ja yhteen kuuluvuus lisääntyy,yht.ongelmat/seurauksena myös ohjelma ja tiedon saanti tapaamisissa,on tärkeys listalla korkealla

teppo mainitsi jossain baaritupakalla että seuraavaksi alkaa olla yhteishankinnat foorumilaisten kanssa


ideoita kehiin,,,,kiitos

Minä voin kysyä maahantuojalta tuosta huoltokoulutuksesta ja Tengmanin Jyriltä ennakoivan ajon koulutuksesta, jos jokainen on valmis hieman löysyttämään kukkaron nyörejään. Paikkana tuo korkeus olisi varmastikin on sen vuoksi, ettei ajomatka muodostuisi kohtuuttoman pitkäksi kenellekään. Ja ajankohtana elokuun loppu/syyskuun alku kuulostaisi ihan järkevältä. Kommentoikaa, oletteko valmiita löysyttämään nyörejä, voin kysellä jossain välissä hintaa ko hommille.

Olen elokuussa lomalla ja huoltokoulutus kiinnostais kovasti. Jänkhällä kuitenkin käydään että mieluiten sen jälkeen ja kukkaroakin vois hieman asialle raottaa.

Lainaus käyttäjältä: "Lauriha"Olen elokuussa lomalla ja huoltokoulutus kiinnostais kovasti. Jänkhällä kuitenkin käydään että mieluiten sen jälkeen ja kukkaroakin vois hieman asialle raottaa.

Kuin myös on tarkoitus jänkhällä jytätä, joten se ei tosiaan käy.

Hyviä ideoita, olen jutellut yhteishankinnoista ja eduista joidenkin panfunilaisten
kanssa. Ja kun meitä on jo puolitoistasataa, niin luulisi Brandtia kiinnostavan
esim erikoistarjousten teko meille. Samoin voitaisiin kehitellä yhteishankintoja
niin säätettäisiin hieman noissa kulupuolissa.
voisin olla tuossa hankitahommasa puuhamiehenä, timppa varmaan voisi
olla kanssa, olishan silloin ST1100 ja ST1300 edustettuina.
(odotellaan Timpan kommentteja)

Ja jos eikun kun joku saa "huoltokoulusta" meille se olisi todella hienoa.
jos maksaa, niin sitten maksaa paljonko, sitä kysytään kuitenkin.

Huoltokoulutus kuulostaa hienolta. Olisin jopa valmis vähän maksamaan.
Onko paljon muitakin lähdössä Jänkhälle? Olen kans menossa työkavereiden kanssa, mutta sielähän vois sitten järjestää yhteistapaamista vai?
 bikeri

Jos, minäkin sitten vähän kommentoisin, näitä mahtavia ideoita :blah5:

Syystapaaminen kiinnostaa kovasti, kun Ähtärikin jäi väliin, ja ehdotettua Tampereen ympäristöä kannatan, jotta ainakin päiväreissu onnistuisi.

Meitä foorumilaisia on jo melko paljon, mutta kaikki eivät ole haluneet vielä osallistua keskusteluun. Lisää kaivattaisiin hulluja ideoita, suhteita ja mahdollisuuksia jakaa harrastuksen tuomaa iloa muiden kanssa. Jos, takaraivossasi kutkuttaa jokin idea, josta voisi olla hyötyä kaikille, niin rokeasti vaan tuomaa se esille täällä  hat1
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Lainaus käyttäjältä: "ORE"Huoltokoulutus kuulostaa hienolta. Olisin jopa valmis vähän maksamaan.
Onko paljon muitakin lähdössä Jänkhälle? Olen kans menossa työkavereiden kanssa, mutta sielähän vois sitten järjestää yhteistapaamista vai?
 bikeri

Vois siellä pitää pikku miittingin. Katotaanko lähempänä?

suodattelin vähän näitä kirjoituksia ja oliskohan näin:
-tonzal on ihan oikeassa ajokoulun suhteen,se voidaan jättää pois ja koetetaan saada se keväällä
-pankulle voitaisiin delegoida tämä huoltokoulutuspuoli,ei tarvi olla brantin kaveri,mutta kuitenkin honda mies
-panman ja timppa olis varmaan sopivia hankinta puolelle
itse voisin ruveta kyselee hiukan sponsoritavaraa,majoituksia
laukaa on ok paikka
ajankohta voisi olla jänkhän jälkeen,suuri osa meistä on jo reissut tehnyt,kuka missäkin

joudutaanhan me maksaa huoltokoulutuksesta,mutta luulisin sen olevan sen arvoinen
ja illan kohokohta "guest star"jarska un avec reps1
olisko alkutahdit kohdallaan??

wagen yhteenveto aika hyvä.
nyt vaan paikasta ehdotuksia, Tampere jollain 50-70km säteellä sopisi

Powered by EzPortal