Kypäräpuhelin kysymys

Aloittaja rthaa, 16.05.09 - klo:21:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Kypärän runkoon yksikkö kiinni ja jos "uutta sarjaa" niin valmiiksi pitkällä puomilla joka riittää myös suun eteen avattavassa kypärässä.
Kuulokkeet on kiinteästi kiinni siinä rungossa EI voi laittaa leukaosaan kiinni.

Jos ei mahu niin se vaahtomuovi pois tuleepi lisää tilaa, äänen laatu tosin hieman häiriintyy mutta aukeaapa linja vastaavasti paremmin.. icon_mrgreen

Toinen vaihtoehto on laittaa niin kuin mä tein vaatii hieman kypärän purkua mutta toimii...(mikki on kiinteästi leukaosassa.) thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

07.06.11 - klo:01:46 #151 Viimeisin muokkaus: 07.06.11 - klo:01:56 käyttäjältä serekki
Kyl nyt alko tuuttaa varattuu, kuulkaa...

Tosiaan ostettiin ennen sitä Saarijärven reissua uudet kypäräpuhelimet ja NYT JO loppu akku mun tokkosesta.

Okei, tää oli tietenki sarkasmia, tosi pitkäänhän ne on kestäneet. (vai onko sittenkään?) Mulla kännykkä vielä liitettynä omaan kypäräpuhelimeen ja jokakerta yhteys auki. Kaiken, minkä saa puhelimesta ääntelemään, kuuluu myös kypärään, radio, mp3 ja tietenki puhelut.

Summiksen reissulla vaan toi mun ja Maikin välinen yhteys oli välillä vähän työläs saada auki.

Ainii, puhelin on Scala Rider Teamset Pro (Q2:sta poiketen siis "vain" 70m kantomatka ja ilman radiota)

ja toinen ainii tohon Timpan kirjoitukseen liittyen: Duell myy pelkkiä puhelimen RUNKOJA johto tai puomimikillä. Johtomikki sopii paremmin umpikypärään... kuulemma!
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Ostin Verkkokaupasta kesällä ennen lomareissua Scala Raider Teamsetin (jotain 150€), ajattelin että on kiva jutella emännän kans kun asiaa tulee. Asensin härvelit kypäriin, ei kyllä istunut pätkääkään se "murkula" ainakaan mun pottaan (X-Lite, avattava).
Kaiken lisäksi en saanut paritettua härveliä kännykän kanssa, joten vein vehkeet takas kauppaan ja ostin Clas Ohlsonilta langalliset kypäräpuhelimet edullisesti (39,95€) jotka istu kypäriin kun nenä päähän ja toimivat tosi hyvin, jopa äänen laatu oli hyvä pienen säätelyn jälkeen. Ladattavat paristotkin kesti muutaman kokonaisen päivän.

No hyvä kun toimii. Mulla ja vaimolla on kyllä kaalat ja toimii erittäin hyvin. Mikäs siinä parituksessa oli, nokiako vai mikä? Mulla ja vaimolla noki, kummankin toimii kuin unelma tai anelma. Yrititkö kysellä näiltä palstoilta onkelman perään? gimmefive

Viime kesän Euroopan reissulla oli mukana 5 laturia, joilla kytkin langattomat laitteet  verkkoon. Nimittäin
tom tom, bluetooth, känny, kamera, partakone. Oli siinä aamulla aina hommaa kiertää hotellihuoneen kaikki
pistorasiat ja kerätä langattomien vehkeitten lankoja.

Totanoinii,mulla on puhelimessa navi,kamera ja tietysti puhelin. Höylällä vetelen muutamat haivenet,jotka leukaan kasvaa.
Se on tietysti valintakysymys,mitä haluaa mukanaan raahata.
Noi kypäräpuhelimet ovat oikeestaan ainoita,joita pitää ladata majoituspaikassa.
En todellakaan raahaisi viittä laturia mukanani,koska tuo tila on muutenkin rajallinen.
Tolla puhelimen navilla ja kameralla olen pärjännyt mainiosti,eikä ainakaan vielä ole näköpiirissä vaihtotarvetta.

Powered by EzPortal