Kypäräpuhelin kysymys

Aloittaja rthaa, 16.05.09 - klo:21:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

16.05.09 - klo:21:39 Viimeisin muokkaus: 06.12.11 - klo:14:42 käyttäjältä Timppa
Langallinen vai bluetooth? Kumpi parempi?
"Sieppaako" langaton systeemi toisten lähetyksiä ja onko yleensäkin toimiva systeemi??

thumbsup1

Bluetooth(Scala Rider) on meillä käytössä ja on kätevä laite, toimii ja en usko että sieppaa lähetyksiä, koodattavia laitteita tietylle parille.

Lainaus käyttäjältä: "rthaa"Langallinen vai bluetooth? Kumpi parempi?
"Sieppaako" langaton systeemi toisten lähetyksiä ja onko yleensäkin toimiva systeemi??

Langaton ehdottomasti. eikä sieppaa toisten lähetyksiä ei ainakaan minula ole tehnyt. Tämän kevään ostos minulla muta hyvä peli on.
Elä kuin viimeistä päivää!

17.05.09 - klo:02:11 #3 Viimeisin muokkaus: 06.08.13 - klo:16:17 käyttäjältä Timppa
Langattomat Q2:set tilattuna. Kunhan vain saisi omiin käsiin niin saisi iskeä paikalleen.

Langattomuus on poijaat nykyaikaa. hat1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Camos bts kypäräpuhen on omasta mielestä paras langaton mikä on tällä hetkellä myynnisssä.Olen jo kokeillut melkein kaikki langattomat kypäräpuhelimet jotka on myynnissä  bikeri

scala rider 2:n käytössä...(pyörästä pyörään), hyvin toimii ja kuuluu. jumpie

Nonnii nyt posti toi ScalaRider Q2 Multisetin. Eikun asentaan. thumbsup1

Eikun vasara ja ruuvari kätehen. redtan
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Camos bts paras laite langattomista laitteista bannana
Kokeilu melkein kaikki langattomat laitteet jotka on myynnissä.
Kuuluu todella hyvin.Linja pysyy hyvin auki,ei katkaise kesken lauseen, niinkuin monet muut laitteet tekevät.

Kypäräpuhelimet kytketty, testiin huo.. tänään. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kypäräpuhelimet testattu....

Toimii volumea saisi olla lisää mutta eikait kokonaisen 0,5w kajarista kovin paljon voi vaatiakaan.
Ääni kuitenkin kuuluu vielä 120 mittarinopeudessa niin että selvän saa.

Yhteyden avaamiseen ei mielestäni tarvitse huutaa riittää kun hieman isommalla volyymillä yskäisee.

Radiosta ei mitään käsitystä (ainakaan vielä) Tuntuu takapenkkiläisellä olevan paljon "asiaa"
Akkujen kesto riitti ainakin eilen 11h jutusteluun eikä kertaakaan sammutettu päivän aikana.

Laitteiston kytkemiseen kypärään kannattaa käyttää hieman aikaa ja laittaa kaikki johdot täysin piiloon, sekä tarkastaa mikrofonin etäisyys ennen kuin "ruuvaa" kiinni varsinkin jos käyttää teippi kiinnitystä sitä kun ei saa enään toiseen kohtaan siirrettyä.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Meilläkin on Scala Q1 + Q2 siten että Q2 kytketty tomppaan ja Q1 - Q2 pariutettu keskenään.
Q1 ja Q2 toimi hienosti tomppaan kytkettynä, ts tompan ohjeet ok.
Q2:seen kuuluu hyvin Q1:n kaikki turhatkin ohjeet, mutta emäntä (Q1) ei tahdo kuulla mun (Q2) juttua yli 50km/h nopeudessa.
Kokeitu vaihtaa mikin paikkaa ja ilman tuulisuojaa (se superlon suoja) eikä vaikutusta.
Ideoita?

Onkos sulla se mikki kuinka kaukana sun suun edessä?
Meillä mikit ihan suun edessä.
Mä en tahtonut saada Sarin puheesta selvää kunnes laittoi mikin lähemmäs mutta ei kuitenkaan kiinni huuliin asti ja nyt kuuluu. thumbsup1
Volumet on kyllä molemmissa laitteissa täysillä ja kuuluu mittarinopeudessa 120
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

ongelma on siis mun (Q2) äänen meno emännälle.
Olen pitänyt mikkiä "suussa", senti, kahden, kolmen päässä
ja ilman tuulisuojaa tai sen kanssa. joku tässä pissii
Mutta emännän jutut tulee liiankin hyvin #-o läpi...

Pane niistä napeista omasi voimakkaammalle.Vai kumpaa siinä nyt pitikään säätää, mutta säädä kuitenkin.

kokeillaan, tultiin juuri Tarttuun ja täälläkin sataa hieman.
Scalassa on vielä semmoinen hassu juttu, että yhteys pysyy auki hetken,
ja sitten poikkeaa, vaikka kesken lauseen. prkl,  miksi nämä ei voi toimia oikein, tulee mielee unnahin jutut.

Powered by EzPortal