1300 Virtalukko

Aloittaja arskai, 18.06.17 - klo:10:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tervehdys

Nyt se sit tapahtui, avain poikki ja 2cm nysä virtalukon pohjalla jemmassa, tanko lukossa ja hermo pinnassa
reilu 100 km kotoa. Hinaus paikalle ja mopotin lavalle kotio kuskattavaksi.....eurojen avulla.

Onkohan kellään tietoa/kokemuksia virtalukon irrottamisesta laitteesta tuossa tilassa kun tanko ei käänny
kun on lukkoasennossa.
Jos nyt ei löydy mitään keinoa saada nysää pois ilman purkua,se nyt on alkuun tavoitteena lukkoa rikkomatta.

Lukkosepän luokse täst nyt on ensin kuitenkin mentävä apuva ja ohjeita kyselemään.

Toivottavasti lähtee se jämäavain pois. Mulla katkesi Kawan Kapan laukkuun avain joskus. Ovat tosi haurasta tavaraa. Avaimissa usein halkeamia kun tarkkaan katsoo. Hondan oma avain taipuu helposti. Sivulaukkuja availessa saa helposti avaimenkin vääntymään. Samoin Kawan alkuperäiset avaimet tosi helposti vääntyviä.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

FJR kävi minulla että avain vääntyi sivulaukkuun reisussa sai vielä varovasti vääntämällä takaisin.Lukkoseppä sen jälkeen teki vara avaimet toispuoleisia urat vain toisellapuolella käy lukkoon vain toisin päin kestävämpi.Pannariinkin olen teettänyt sivulaukkuihin omat tälläiset avaimet ei väänny niin helpolla

19.06.17 - klo:15:34 #3 Viimeisin muokkaus: 19.06.17 - klo:15:40 käyttäjältä sepeteus
Olen kanssa teettänyt pari avainta suutarilla noihin sivulaukkuihin mulla ne käy mitenpäin vaan lukkoihin(ei kylläkään virtalukkoon,kun virta-avain pitää aina koodata pyöräkohtasesti), ovat vahvempia
eikä tarvii virta-avainta niihin käyttää.

 horisko Huomasin jokunen vuosi sitten, ihan sattumalta, virta-avaimen olevan täysin kromin varassa, eli käytännössä poikki.
Taisin laittaa tästä silloin sivuillekin.
Tämä taisi olla Saksasssa. Onneksi oli vara-avain mukana ja otin sen välittömästi käyttöön. Teetin uutta avainta hakiessani
nysän (Sepeteuksen tapaan) sivulaukkuja varten, ettei kulu siinä käytössä suotta. Sirun saa siirrettyä uuteen virta-avaimeen
kohtuullisen halposti, nysähän ei sitä tarvitse.

Kannattaa todella tarkkailla avaimien kuntoa, mielellään ennen reissua. Voi tulla muuten kalliiksi, ainakin hankalammaksi. 4idi4s

Hojare


tee se nyt, huomenna voi olla.....

Powered by EzPortal