Kontioralli

Aloittaja Moottoripyöräilijä, 05.05.09 - klo:09:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

oisko kiinnostusta pieneen pannarimiittiin kontiorallissa? sinnehän tunnetusti matkamotoristit tulee. esim la klo12 portinpielessä tai jotain?

Meikäläinen joutuu ainakin passaamaan. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Jos vain silloin löytyy vapaata niin mikä ettei _1_v


Kontioon ilman muuta. On juhlaralli meikäläiselle kun tänä vuona on kolmaskymmenes kerta kun olen siihen osallistunut. Onko mutu tietoo missä päin ralli paikka sijaitsee ? Yleensä on joltain tullut etukäteen tietoa mutta nyt "akentit" ovat olleet kovin hiljaisia.

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Täältä lisätietoja tapahtumasta   thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kontioralli kiinnostaisi. Toinen asia on ehtiikö sinne. Senpä näkee sitten lähempänä h-hetkeä.

Kontrollipaikka on kyllä selvillä MUTTA tuskinpa se leiripaikka Ranualla sijaitsee!

Lainaus käyttäjältä: "Moottoripyöräilijä"oisko kiinnostusta pieneen pannarimiittiin kontiorallissa? sinnehän tunnetusti matkamotoristit tulee. esim la klo12 portinpielessä tai jotain?
kahtellaan  lähempänä tulossa ollaan näillä näkymin

Lainaus käyttäjältä: "hyrrä"Kontioon ilman muuta. On juhlaralli meikäläiselle kun tänä vuona on kolmaskymmenes kerta kun olen siihen osallistunut. Onko mutu tietoo missä päin ralli paikka sijaitsee ? Yleensä on joltain tullut etukäteen tietoa mutta nyt "akentit" ovat olleet kovin hiljaisia.

Onko tuonne muita Kontioon lähtijöitä ...itse olen menossa JOKA tapauksessa tästä Jalasjärveltä lähdös perjantai aamusta
mistä Vaasan mies ?t.katsu

Torstaina reissuun ja väli etappi Iso-Syötteellä kaverin KONTIO mökissä!

Olen tulossa jos ilmat eivät hirveän sateiseksi heitä.
Terv.Tepsa

welcome tänne juttelemaan tepsa2

Kyllä vain Kontioon käy matka.Torstaina tai perjantaina
taipaleelle.Kontrollihan on Ranualla tänä vuonna.
Ettei totuus pääse unohtumaan,on hyvä pystyttää
välillä teltta ja turista nuotion äärellä. :thumbleft:

Lainaus käyttäjältä: "Pannaristi"Kyllä vain Kontioon käy matka.Torstaina tai perjantaina
taipaleelle.Kontrollihan on Ranualla tänä vuonna.
Ettei totuus pääse unohtumaan,on hyvä pystyttää
välillä teltta ja turista nuotion äärellä. :thumbleft:

Kuis jos varataan itekseen torstai -pe joku paikka tai lähes sama paikka Iso Syöte ja ajetaan yhes Hyrrä ja ym. Ranualle
pe aamu-päivä iltapv....Pannarit ajatus vaan näin vanhoil päivil..hehee terv teltta käy

Powered by EzPortal