Liikenteestä poisto Trafin sivuilla

Aloittaja niksu, 28.09.16 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Minulla on Pannarin vakuutukset Turvassa. Tähän asti ko. yhtiöllä on on ollut mahdollisuus sopia seisonta ajasta koskien lokakuuta ja huhtikuuta. Palautusta olen saanut liikenne-ja kaskovakuutuksesta esim. viimekaudella yht.molemista kuukausista 66,72€ (liikenne ja täyskasko)
Nyt tätä mahdollisuutta ei enää ole vaan pyörä pitää Trafin sivuilla poistaa liikennekäytöstä. Yhtiö ei osannut antaa mitään laskelmaa operaation kannattavuudesta koska ei ole olemassa hintalaskuria ja näiden ympärivuotisten vakuutuksien systeemi painottaa maksuja ajokuukausille. Autoille nämä laskurit ovat olemassa.
Onko Pannaristeilla tietoa,kokemusta tai ollut keskustelukontakteja omien vakuutusyhtiöidensä kanssa tästä asiasta?
PS.Loivensin vakuutusturvaani poistamalla törmäyskaskon. Nyt on menty osakaskolla. Vakuutusmaksut liikenne n.300€ ja se osakasko 110€.
Syysterveisin Niksu.

Poistin viimetalvena Trafin sivun kautta ja vakuutusyhtiö palautti kaks puolsataa . Keväällä otin uudelleen käyttöön ja vakuutusyhtiö muisti nyt laskuttaa puoltoista sataa . En tarkemmin laskenut mikä on kokonaisuus mutta pikkasin siinä bensa rahaa sai . Trafin kulut on pienet oliko 8 euroa.
Ainoa riski tässä on kun on tottunut ympärivuotiseen vakuutukseen , kun keväällä kipinä iskee niin muistaa tahdä liikenteesesn oton . Pohjolassa tämä kävi näin en mitään ole sieltä kyselly vaan tein kokeilun .

Minäkin olen OP Pohjolan asiakas.
Olen nyt poistanut ST1100/97 liikenteestä talveksi Trafin sivujen kautta.
Katsoin tuossa äsken vakuutuslaskuja....
Pannari liikennevakuutuksessa 2.5-12.9.2016 eli noin 132 päivää.
Maksettavaa tuli euroina tuolta ajalta 132,80€ liikennevakuutusta eli euro/päivä.
Liikennevakuutus 70%.
Trafin sivuilta liikenteestä poisto maksaa hieman ( taitaa olla 6€)...
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

vakuutus on if yhtiössä ja kyselin mikä hyöty jos poistan trafissa pannarin vastaus oli että ei mitään hyötyä kun on ympärivuotinen vakuutus jos pitäisin 5kk ajossa pyörää niin olisi hyötyä poistaa liikenteestä oli vastaus

Mulla kanssa tuolla pohjolassa vakuutus ympärivuotinen ollu monta vuotta. horisko
tein saman tempun kuin Pannari Petteri ja kävin justiinsa poistamassa
Pani liikenteestä  6e. thumbsup1
saapi nähdä mitä tapahtuu ??? :o

Vakuutuksesi on vuodenaikahinnoiteltu, mikä merkitsee, että vakuutusmaksusi
suuruus vaihtelee eri kuukausina. Vakuutuskautesi maksun laskutamme kuitenkin
tasaisesti sopimasi maksueräisyyden mukaan. Kun vakuutuksesi päättyy, joko
tarvittaessa palautamme sinulle vakuutusmaksua tai perimme sitä lisää sen mukaan,
onko laskutuksemme vastannut vakuutuksesi voimassaoloaikaa. Moottoripyörän
tilapäisen liikenteestä poiston ajalta emme anna maksuhyvitystä.

Siinä on mun omasta Ifin vakuutuskirjasta kopioitu lauseke.  rd11 

Juurikin näin miten Karhula kirjasi.  Kesän kuumimmat kelit niin vakuutusmaksu on suurimmillaan.  Tosin, trafin sivuiltahan poistetaan ajoneuvo liikenteestä, eli liikennevakuutus on siis katkolla... vapaaehtoisia vakuutuksia sitten sen mukaan mitä tarvitsee - jos vaikka kasko kuitenkin on voimassa, mikäli säilytyspaikka pyörällä on alttiina muulle kuin liikenteestä tulevalle vahingolle?  Kivahan se on kun ymmärtävät tuolla vakuutusyhtiön puolella tätä matematiikkaa.  Kesällähän meillä eniten ajetaan, varsinkin moottoripyörällä.
Dream 250 -64
CB 350 twin -77
Z 650 -81
Z 1000 st -80
ER 5  -98
Z 1100 st -84
250 cross  -
GTR 1000 -86
GTR 1000 -88
FJR 1300 -02
ST 1100 -94
ST 1100 -98

Powered by EzPortal