Kaasuvaijerin öljyäminen+akku parannus

Aloittaja jukkape, 16.07.16 - klo:17:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Moi.

Miten te ootte öljynneet kaasuvaijerin. Mun mielestäni sinne sisään on paha saada mitään ainetta, kun vaijeri kiertää kahvan ympäri.
Jos joku on sen tehnyt, laitatko helppolukuisen ohjeen tänne.

Asiasta kolmanteen.
Laitoin akusta + navasta laadukkaan kaapelin, sulakkeen ja hyvän kumitetun älylaturin liittimen penkin alle. Mun on talvisin siinä kiinni ja akku kestänyt 6-vuotta ja edelleen toimii hienosti. Ja on motonetin halvin sopiva hyytelö.

Suosittelen, jos sen tekee hyvin!

En ole öljynnyt,on ollut isoja MP:tä lähemmäs 18 vuotta.
Mopojen vaijereita öljyttiin,kun ajettiin kesät talvet.

Ainakin moposport myi ennen laitetta joka ruuvattiin vaijerin kuoreen kiinni siitä sai öljyttyä.

Kelkkaan olen peukkukaasun vaijerin juureen joskus jotai ruikkinut.
En tiedä auttoiko,mutta ei ole ollut jäässä 6 vuoteen...

Kestäävät paljon km:jä nämä vaijerit.
MP:ssä yleensä 2 vaijeria,veto että palautus.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Ei kai niitä enää tänä päivänä tarvii öljytä ?

En öljynny -06stani kertaakaan 173000km ja toimi
edelleen hyvin. thumbsup1

En ole varma, onkohan nykyisissä vaijereissa ulkokuoren sisällä jotain muovisukkaa jolloin päältäpäin öljyäminen on mahdotonta kun sisäsukkaan pitäisi saada viilto jotta öljy menisi vaijeriin asti.

T; Enkku
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Mullon sellane käsitys,jotta se muovisukka on siellä
vaijerin sisällä sen takia jotta ei tartteis öljyä laittaa.
Mäne tiiä tuota??? 4idi4s

Jotain orkkis vaijeria joskus katselin ja kyllä siinä taisi olla muovisukka...
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Olen rasvannut vaijerin seuraavalla systeemillä: kahvasta kahdella ristipäällä yläpuolen kuori pois,näkee vaijerin lähdöt,tangon kääntö vasemmalle että tulee kahva mahdollisimman ylös,CRC-556:sta suuttimella missä on se punanen putki suihkasee jaksottain sinne lähtöihin,välillä kaasua liikuttaen,TULEE HUOMATTAVASTI HERKEMMÄKSI KAASU......

Powered by EzPortal