Itä-Suomen kierros 10.- 14.8.2016

Aloittaja Mphessu, 17.06.16 - klo:10:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

07.08.16 - klo:11:26 #15 Viimeisin muokkaus: 07.08.16 - klo:11:33 käyttäjältä sepeteus
Kiva taas pitkästä aikaa tavata  thumbsup1

Kyllä Petri osaa, se tuli pe. iltapäivä laivalla yli ja peesas yhden pariskunnan kanssa
jotka ei myöskään ollu ennen käynny Jögevassa ne oli jo yhdeksältä treffiportilla,mun piti
mennä kylälle vastaan (15 km) mut Petri soittikin et net on jo portilla.
Lauantaina ajeltiin 10-19 Narvaan ja Rakveren kautta takas Jögeen, oli luvattu koko
viikonlopuks sadetta-ukkosta-sadetta ja ukkosta mut saatiin ajaa kevyt varustuksessa
Maran kans pe Vörun seuduille ja porukalla la . ainoastaan su n. 60 km ennen Tallinnaa tuli kaatamalla vettä,   Mara joka ajoi
mun edellä n.20 m hävis kokonaan näkyvistä (hän sanoi et keskiviiva vaan näkyi) ja vauhti tippui tohon 50:kymppiin.
2 pv ja 814 km

Pojat Narvassa Mara oik.Maran kaks kaveria ja Petri oik. Linna näkyy takana.

07.08.16 - klo:19:25 #16 Viimeisin muokkaus: 07.08.16 - klo:21:08 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 07.08.16 - klo:11:26
Kiva taas pitkästä aikaa tavata  thumbsup1

Kyllä Petri osaa, se tuli pe. iltapäivä laivalla yli ja peesas yhden pariskunnan kanssa
jotka ei myöskään ollu ennen käynny Jögevassa ne oli jo yhdeksältä treffiportilla,mun piti
mennä kylälle vastaan (15 km) mut Petri soittikin et net on jo portilla.
Lauantaina ajeltiin 10-19 Narvaan ja Rakveren kautta takas Jögeen, oli luvattu koko
viikonlopuks sadetta-ukkosta-sadetta ja ukkosta mut saatiin ajaa kevyt varustuksessa
Maran kans pe Vörun seuduille ja porukalla la . ainoastaan su n. 60 km ennen Tallinnaa tuli kaatamalla vettä,   Mara joka ajoi
mun edellä n.20 m hävis kokonaan näkyvistä (hän sanoi et keskiviiva vaan näkyi) ja vauhti tippui tohon 50:kymppiin.
2 pv ja 814 km


Kiitos kehuista Sepeteus!!!!!

Tuli tehtyä ensimmäinen ulkomaan reissun lähtö yksin. Hyvin meni laivakin oli tunnin myöhässä lähtiessä.
Hyvä oli mennä jögevään,sepeteus oli kasannut teltan majoitti minut sinne.
kiva reissu sai tutustua itä-viroon kokeneiden motoristien kanssa.
petri
petri

On se taas päällekkäin, nämä mun aikataulut. Tammikuussa varattu liput Samppalinnan teatteriin juuri ko. vklp joten sinne vei Enkku tie....
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

15.08.16 - klo:13:26 #18 Viimeisin muokkaus: 15.08.16 - klo:13:36 käyttäjältä Mphessu
     Palattiin onnistuneelta retkeltä.

Askartelin kuvat galleriaan

http://www.panfun.fi/smf/index.php?action=gallery;cat=10

Tulen tekemään aiheesta myöhemmin Matkakertomuksen.

 Laitan muutaman kuitin ;)

Lappeenrannan treffeillä olimme me neljä matkaajaa- "meillä oli hetki aikaa" Prinsessa Armadalla olla olusilla.

Tosikko 50 kertoi ajaneensa Imatran kilpa-ajoradan - niin mekin, mutta päivää aikaisemmin. Hyvä oli Tosikon ehdotus- KIITOS

Lainaus käyttäjältä: Tosikko-vm50 - 22.06.16 - klo:10:42

Terve,

Itse en taaskaan pääse mukaan, olen tuohon aikaan muualla.
Ei taida sopia teidän suunnitelmiin, mutta itse en malttaisi jättää tätä museotiepätkää ( 3981/3991 ) väliin.
http://ra.fi/2KIY
Ajaisin Savonlinnaan tuon pätkän ja Parikkalan kirkonkylän kautta Simpeleen järven rantatietä Särkisalmen ABC:lle.
Tietysti Punkaharjun harjutie pitää ajaa, sehän onnistuu tuon nykyisenkin suunnitelman puitteissa. Harjutien varrella on myös metsämuseo http://www.lusto.fi/.

Taito


Enkun tekemän sillan pyloonit Punkaharjulla käytiin kuvaamassa ja Ylämyllyn automuseo on melkoinen kokemus, jota suosittelit - KIITOS


Joensuun treffeille tuli Sepeteus pitkänmatkalaisenakin ja paikalliset "viranomaiset" Timppa65 ja HRY omine kommervenkkeineen.

Weekoo oli luvannut kahvit keittää- mutta olipa vuorokauden aikavirhe  :D

Kuopiossa treffattiin TFMK:n kokoontumiseen tulleet Make ja Mella inlove sekä Sandis ja Eppu inlove

Ajokausi jatkuu...


Powered by EzPortal