Aloitteleva pannaristi

Aloittaja Mikae, 28.02.16 - klo:21:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Terve vaan kaikille!
Kirjoittelen tänne ensimmäistä kertaa, pannari tuli hankittua viime syyskuussa enkä ehtinyt sillä ajaa kuin 2500 km
joten kokemuksia ei paljon ole. Edellinen pyörä (cbr 1000f) tuntui vähän liian kyykyltä ja olin pannaria katsellut jo pidempään, koe-ajon jälkeen olin myyty mies ja kaupat tehtiin. Talven aikana on tullut pyörää huolleltua ja olenkin löytänyt näiltä sivuilta tosi hyviä vinkkejä esim tyhjäkäynti ongelmaan, oli tosi helppo korjata vika kun joku oli sen jo valmiiksi selvittänyt (5 haarainen alipaineletkuyhdistäjä osittain tukossa) joten kiitos vinkeistä.
Tosi hyvää ja monipuolista keskustelua näillä sivuilla muutenkin. tuntuu siltä että olen eksynyt hyvään porukkaan.

Ajokelejä odotellessa
Mikae

Terve tuloa joukkoon mukavaan  thumbsup1

Sitten vaan kevätmiittiin Vesileppikseen niin tapaat aikast monta
pannaristia, kun muuten tuolla reissuilla on harvinaisempaa  :)  horisko

ajokelejä odotellen  rd11

Tangon koroke palalla saa ajella selkä suorana,homma pelittää...
Ostitko kumman mallin,hyviä molemmat.

Vesileppiksessä on varmaan paljon motoristejä liikeellä..

Saa nähdä jos tuolla pyörähtäisi myös...
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Pyörä on 1300 abs vm 02 62000 km mittarissa, Saksasta aikoinaan tuotu, oli mielestäni hyvin pidetty pyörä ja kilometrit Pannariin aika maltilliset että en paljon vuosimallia ostohetkellä ajatellut.
Moni on ilmeisesti laitellut noita korotuspaloja sarviin, itsellä ei vielä ole tullut mieleenkään kun muistissa on vielä ceparin ajo-asento.
Pleksin nostin ylempään asentoon kun tota pituutta on 189cm, vaikutti aika paljon. Pyörä tuntuu vieläkin tosi oudolta kun ei ole paljon moottorin ääntä eikä tuulen suhinaa, kypärän radion volumetasojakin sai laskea aika paljon.

Vesileppikseen tekis kyllä mieli lähteä on vaan työt hiukan esteenä ko viikonloppuna, jos saan ne järkkäiltyä niin lähden ilman muuta
se Riigan reissukin kyllä kiinnostaa.



Powered by EzPortal