Hondan huolto Virossa - Catwees - suosittelen

Aloittaja Chrispan, 09.12.15 - klo:17:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kuluneen vuoden aikana olen pari kertaa käyttänyt Pannarin huollossa virolaista Catwees-nimistä firmaa, erittäin hyvillä kokemuksilla. Tekevät huollot aikavarauksella nopeasti ja lähes puoleen hintaan verrattuna kotimaan yleisimpiin paikkoihin. Catweesilla on toimipisteet Tallinnassa (Pärnun tien varrella ulosajettaessa vasemmalla puolella) ja Tarton keskustan tuntumassa. Hyvät verkkosivut http://moto.catwees.ee/kontakt/6

Lainaus käyttäjältä: Chrispan - 09.12.15 - klo:17:47
Kuluneen vuoden aikana olen pari kertaa käyttänyt Pannarin huollossa virolaista Catwees-nimistä firmaa, erittäin hyvillä kokemuksilla. Tekevät huollot aikavarauksella nopeasti ja lähes puoleen hintaan verrattuna kotimaan yleisimpiin paikkoihin. Catweesilla on toimipisteet Tallinnassa (Pärnun tien varrella ulosajettaessa vasemmalla puolella) ja Tarton keskustan tuntumassa. Hyvät verkkosivut http://moto.catwees.ee/kontakt/6


Onhan se hienoa lompakon puolesta että saa hyvää huoltotoimintaa pyöräänsä edullisesti,Mutta käytän jälleen sanontaa: Kun ulkomaille kumartaa niin kotiinpäin pyllistää.

Tarkoitan sillä sitä että huoltotoiminta tai mikä hyvänsä työ tms.teetetään ulkomailla,niin kotimaasta ennenpitkään ei välttämättä kyseisiä toimintoja välttämättä saa,
tai ei ainakaan kaikkialta.
Monet suomalaiset tyot ovat siirtyneet virolaisille tai muiden lähialueilla olevie maiden työntekijöille. Mm moottoripyörä alan liikkeet ja huolto paikat vähenevät koko
ajan hiljalleen.
Rakennus töissä on käynyt juuri niin,suomalaiset rakennusmiehet eivät monetkaan eivät ole saaneet töitä enään vuosiin,vaikka ammattitaito olikin hyvä.
Tietenkin tämä kaikki johtuu niin monesta syystä,joita en lähde luettelemaan,jotka ovat täällä meillä kyllä tiedossa.

Samaan hengenvetoon myös totean,että tietnkin jokaisella on oikeus teettää kaikellaiset huolto ym työt missä haluaa... vaikka kiinassa se jokaisen oma asia. thumbsup1

Minun mottoni on kuitenkin: KÄYTÄ SUOMALAISTA!   75maa75  Sen takia ja kun pystyn teen huollot itse!

FF1pan  rd11  

Totta mitä FF1pan kertoo Suomalaiset yrittäjät jää heikoille jos kaikki huoltaisivat laitteensa "ulkomailla".

Tosin on hyvä tietää näitä paikkoja joissa huolto on luotettavaa ja toimii hyvin.

Reissussa ollessaan ei välttämättä kannata arpoa paikkoja, vaan mennä sellaiseen jossa kaverit on jo olleet ja huomanneet paikan hyväksi ja toimivaksi.

Mitä tulee rakennus hommiin niin 1990 luvun jälkeen ei työn laadulla ole ollut mitään merkitystä.
Näihin aikoihin alkoi etelän "ammattimiesten" invaasio......
Nimimerkillä "Jotakin joskus tehnyt"..  :)
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 10.12.15 - klo:23:11
Totta mitä FF1pan kertoo Suomalaiset yrittäjät jää heikoille jos kaikki huoltaisivat laitteensa "ulkomailla".

Tosin on hyvä tietää näitä paikkoja joissa huolto on luotettavaa ja toimii hyvin.

Reissussa ollessaan ei välttämättä kannata arpoa paikkoja, vaan mennä sellaiseen jossa kaverit on jo olleet ja huomanneet paikan hyväksi ja toimivaksi.

Mitä tulee rakennus hommiin niin 1990 luvun jälkeen ei työn laadulla ole ollut mitään merkitystä.
Näihin aikoihin alkoi etelän "ammattimiesten" invaasio......
Nimimerkillä "Jotakin joskus tehnyt"..  :)
Anteex,,,puutun "vähän" vaikka poikkeaa aiheesta  :)
Ei kaikkea pidä yleistää ! Minulle on ollut aina periaate : TEE TYÖT NIINKUIN TEKISIT SEN ITSELLESI !
Ja myös työ josta pidät ja saat teettäjän rahalle vastineen josta hän nauttii vuosikausia. ja piste.

Ehkä olen ollut hölmö ,mutta asiakkaita oli jopa liiaksikin,,,,no se siitä ! Vasta 1976 vuodesta rakentanut  horisko
Elämä on lainaa ,miksi et nauttisi siitä harrastuksen parissa !

Powered by EzPortal