Mopon vuokrausta Malagalla

Aloittaja sepeteus, 10.11.15 - klo:19:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kumpi ompi parempi vuokraamo malagalla ? ku hinnat ny on aikast samanlaisia thumbsup1

www.rentabike.org  vai www.2wheeltravel.com  :o

jos vaikka menis sinne jossain vaihees talvea kurvailemaan  rd11

Enkulla on vissiin kokemusta ainakin tuosta ekasta firmasta?
Viime talvena vuokrasivat sieltä fasut (muistaakseni)! Kysäiseppä häneltä, voipi olla kokemusta tuosta toisestakin? thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 10.11.15 - klo:19:57
Kumpi ompi parempi vuokraamo malagalla ? ku hinnat ny on aikast samanlaisia thumbsup1

www.rentabike.org  vai www.2wheeltravel.com  :o

jos vaikka menis sinne jossain vaihees talvea kurvailemaan  rd11


Moikka Sepi!!

Menneenä talvena vuokrattiin Rentabikista yamahat. Noudimme mopot Toremolinoksesta (taksilla sinne/pois) ja palautimme sinne. Homma pelitti aivan hyvin, ainakin meidän kohdalla. Palautus onnistui normi työajan jälkeen, soitolla.

Aiempina vuosina olemme vuokranneet mopot täältä http://www.larioscarhire.com/es/. He tuovat mopot lentoasemalle Malagaan ja pyörät voi palauttaa sinne. Heillä kalusto BMW ainoastaan. Heillä hinnat olleet minusta hiukan edullisemmat jos vuokra-aika on 12vrk tai yli.

Larioksella on mopot olleet toiminnoiltaan tyydyttäviä/hyviä. Kaveri rikkoi satulan päälisen omastaan. He korjasivat sen, muistaakseni hinta oli 110€.

Rentbike mopot olivat hiukan resuisia, toimivia kyllä. Viimeksi halusimme nimenomaan ajella jollakin muula kuin BMW:llä.

Kaikkien kanssa kannattaa tinkiä jo maillilla asioidesssa. Aina kannatta varmistaa että vakuutus on kaiken kattava ja lisälukko on mukana.

T; Enkku
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Kiitti Enkku  thumbsup1

Aina tulee mieleen semmoisia juttuja että jälkeenpäin yrittävät laskuttaa
kaikesta semmoisesta mitä ei ole saatu tai että prätkä on jotenkin hajonnu,
oon lukennu semmosista tapauksista tosin Thaimaassa,(jos et maksa, hakataan). :o

ei olis mulla tullu myöskään tuo lisälukko mieleen :-\

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 11.11.15 - klo:08:21
Kiitti Enkku  thumbsup1

Aina tulee mieleen semmoisia juttuja että jälkeenpäin yrittävät laskuttaa
kaikesta semmoisesta mitä ei ole saatu tai että prätkä on jotenkin hajonnu,
oon lukennu semmosista tapauksista tosin Thaimaassa,(jos et maksa, hakataan). :o

ei olis mulla tullu myöskään tuo lisälukko mieleen :-\

Moi!!

Olen aina ottanut valokuvat moposta ennen lähtöä ja palautettaessa, sellaisella kameralla missä näkyy pvm ja aika.
Tällä on helppo keskustella asiasta jos jälkeepäin tulee jotain kysymyksiä. maksun olen suorittanut lähes aina käteisellä.
Larioksella deposit maksu on muihin nähden ollut selkeästi halvempi.

Olemme aina valinneet majoituksen niin että on ollut talli käytössä jonne mopot saa turvaan.

Muista Sepi, siellä tietty vaalea asfaltti on tosi liukas jo kuivanakin... Jos pölyä pinnalla kannattaa otta varovasti. Sateella kaupungissa ainakin on melkein kuin jäällä ajais toisin paikoin, liekkö pölyä tiellä silloin reilusti.

Kyllä siellä on kiva jutailla kun ottaa alussa varoivaisemmin kuin täällä jotta tottuu paikallisiin tapoihin. thumbsup1

T; Enkku
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Hiukan asiaa sivuten. Kuka ajeli Fuengirolassa Paseolla toissapäivänä Pannarilla? Taisi olla Panfun takki päällä. Tuli vähän haikea mieli, kun oma pyörä on Suomessa

Lainaus käyttäjältä: Toivipa - 12.11.15 - klo:21:50
Hiukan asiaa sivuten. Kuka ajeli Fuengirolassa Paseolla toissapäivänä Pannarilla? Taisi olla Panfun takki päällä. Tuli vähän haikea mieli, kun oma pyörä on Suomessa
Pakko tunnustaa,että ilmeisesti minä olen syyllinen tuohon mielen haikeuteen  sa_doh
Ainakin sunnuntaina ja keskiviikkona ajelin siellä emännän kera  kylkylkyl
Tulen jatkossakin näkymään siellä,aina silloin tällöin  03Biker

Lainaus käyttäjältä: lönni - 12.11.15 - klo:22:42
Lainaus käyttäjältä: Toivipa - 12.11.15 - klo:21:50
Hiukan asiaa sivuten. Kuka ajeli Fuengirolassa Paseolla toissapäivänä Pannarilla? Taisi olla Panfun takki päällä. Tuli vähän haikea mieli, kun oma pyörä on Suomessa
Pakko tunnustaa,että ilmeisesti minä olen syyllinen tuohon mielen haikeuteen  sa_doh
Ainakin sunnuntaina ja keskiviikkona ajelin siellä emännän kera  kylkylkyl
Tulen jatkossakin näkymään siellä,aina silloin tällöin  03Biker

Moron Lönni!!

Olettekos pitkään tällä näkymällä Fuengirolan kulmilla???

Hiukan kade positiivisessa mielessä kun oon katsellut noita sääennusteita mitä ne sinne arpoo..... Tällä hetkellä näyttää huonolta sinnepäin lähteminen.... Alkuviikosta pääsin pois sairaalasta. Olin muutamaa päivää vaille pari viikkoa siellä "lepäilemässä" tiputuksessa kun iski joku pöpö kehoon. Onnex on elpyminen jo hyvässä alussa. Toiveita on jos keväämmällä sinne aloittelemaan kautta, ehkä.......

Nauttikaa auringosta ja lämmöstä, minukin puolesta!!!!

T; Enkku
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Lainaus käyttäjältä: enkku - 13.11.15 - klo:17:45


Moron Lönni!!

Olettekos pitkään tällä näkymällä Fuengirolan kulmilla???


Moikka Enkku!
Näillä näkymin ollaan ainakin kevääseen saakka ja nähtäväksi jää,jos vaikka pidempäänkin?
Koitahan saada ittes kuntoon,että pääset taas "ruosteenpoistoon" tänne!
Hyvää syksynjatkoa T: Lönni ja Jaana

Powered by EzPortal