Re: Kumpi parempi st1100 vai 1300

Aloittaja jarska, 29.04.09 - klo:13:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: "panman"huonoa: mittariston valaistus, auringonpaisteessa ei nää mitään

Mulla oli tuo mittariston valaistus tehtaan jäljiltä minimillä ja ihmettelin että ompa tosiaan hankala lukea auringossa :compress:

Siinä tais olla 3 asentoa?

mittarivalaistuksessa on se 3 portainen säätö, mutta kun aurinko paistaa liki,
niin luettavuus on huono.
hyvää toki on se "ajotietokone", olisi vaan ltr/100km eikä km/x ltr

ST1300 Ohjekirjassa lukee että sen vois vaihtaa litr/100km mutta ei mulla ainakaan toimi vaihto kuten on ohjeissa.

Kyllä se ajotietokoneen näyttö on vaihdettavissa litraa/100km ja ainakin minä tein sen ohjekirjan mukaan.

Totta se on, pystyy vaihtamaan l/100km," lue ensin käyttöohje" :compress:

Tä? Onks toi mahdollisuus tullut jossaa vuosmallissa vai onks se kaikkien herkkua?

Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Tä? Onks toi mahdollisuus tullut jossaa vuosmallissa vai onks se kaikkien herkkua?

E-tyypin mittarissa vain "km/l"  tai "mile/l"  ja F/ED-tyypin mittarissa "km/l"  tai "l/100km"

Missä vuosimallissa lie mikäkin #-o

Minulla 2007, kilpiin 2008. Ei pysty vaihtamaan.
Mistä näkyy tuo type (E, ED, F)?

Ei tietoa mistä sen näkee, luin suoraan tuolta käyttöoppaasta :-k

Kävin kokeileen tuota iteltä ja menee näin:

Ensin pitää painaa FCD/H-painiketta lyhyesti niin kauan että kulutusnäyttö on TYHJÄ, sitten vasta pitää samaista nappia pohjassa 2-3 sek. ja kas..näytön tila vaihtuu l/100km idea3

Lainaus käyttäjältä: "panman"Minulla 2007, kilpiin 2008. Ei pysty vaihtamaan.
Mistä näkyy tuo type (E, ED, F)?
En tiedä mistä sen tyypin voi vahvistaa, mutta ohjekirja sanoo näin
E Tyyppi = UK ja Irlanti
ED tyyppi = Euroopan päämarkkinat
F tyyppi = Ranska
U tyyppi = Austraalia ja Uusi Seelanti

t.Tonza

ps. Täytyykin kokeilla omassa pyörässä, vaikka on jo oppinut päässä laskemaan, mitä km/l on l/100km  :blah5:
Tää kyllä todistaa, että ehkä joskus kannattais lukea sitä manuaalia... saattaa oppia uutta.
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Noin se menee kuten Tonzal kirjoitti, eli luulempa että suurimmalla osalla sen pystyy lopulta vaihtaan(ainakin "Suomi"-pyörästä) jumpie

Lainaus käyttäjältä: "jarska"Kävin kokeileen tuota iteltä ja menee näin:

Ensin pitää painaa FCD/H-painiketta lyhyesti niin kauan että kulutusnäyttö on TYHJÄ, sitten vasta pitää samaista nappia pohjassa 2-3 sek. ja kas..näytön tila vaihtuu l/100km idea3

Munkin pyörässä moinen onnistu!  wave

Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Tästäkin sen näkee kuinka hyödyllinen on tää meidän clubi  tease

No, ei vaineskaan. On siis hyvä, kun tietoa, taitoa ja kokemusta löytää yhdestä ja samasta paikasta -- säästää vaivaa ja aikaa  wave
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Lainaus käyttäjältä: "panman"Minulla 2007, kilpiin 2008. Ei pysty vaihtamaan.
Mistä näkyy tuo type (E, ED, F)?

Vaihtukos se l/100km? :blah5:

Powered by EzPortal