ZUMON 550 asennus Pannariin

Aloittaja ORE, 29.04.09 - klo:12:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Olisko kellään hyviä asennuskuveja ja vinkkejä, että mikä olisi paras paikka kyseiselle  laitteelle sekä miten se olis paras asentaa. Tuolla toisessa keskustelussa näky Jarskan kuvasta yksi paikka, mutta siinä oli paljon muutakin härpäkettä.... ei oikein saanut selvää bikeri

Oma tomppa on kiinni kytkinnestesäiliön pidikkeessä. Käytin Tompan mukana tulleita RAM-mountin osia.
Eiköhän vastaava onnisituu Garminiinkiin.
voin ottaa kuvan mikäli kaipaat.

tuossahan on joitakin kuvia:
viewtopic.php?f=14&t=63&start=0

29.04.09 - klo:15:23 #2 Viimeisin muokkaus: 29.04.09 - klo:17:56 käyttäjältä Obelixxx
Mulla on tomppa kiinni tagonkorotuspalassa, eli siihen on laittu kaks kierteellistä reikää johon sopii tompan mukana tullut "ohjaustangonpätkä".
Kuvia tulee kuhan tajuun taas miten se tehää ja poika tulee koulusta jeesaa minuu pöhköä!

Jaaha..ny mulla on kuva kuvaboxi:ssa, mutt en saa mitää kuvia tänne vaikka kuinka tavaa ohjeita!
//http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2c85v+obelixxx-st1300.html  Ny sain vissii linkin tänne  :thumbleft:

Psst...naks   thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Olen juuri tehnyt telineen tuohon mittariston yläpuolella olevaan lippaan.Se on sellainen teline, kun panet kämmenen lipan yläpuolelle ja peukalon alapuolelle, mutta vaan 1.5mm pellistä.Päältä menee kaksi ruuvia niihin koloihin jotka on siinä lipan päällä.Sitten tein rst:stä samanlaisen kuulan kuin autopidikkeessä ja hitsasin pienen varren kera sen sopivaan asentoon.Käytän samaa taustapidikettä,kuin autossa.Tapaan ottaa aina navin mukaan kun menen jonnekkin ja tuosta taustakiinnikkeesä sen on helppo ottaa.Siitä kämmenkiinnikkeestä vetää alta yksi ja päältä kaksi ohutta lankaa eteenpäin, jokonkin rakoon varmistuksena.Tykkään, että navi saa olla mahdollisimman pienen päänkäännön päässä.Olen juuri maalannut sen, että jos tarvii kuvia niin myöhemmin.Mulla on kyllä nyt toi köyhänmiehen navi. Vesitiivis nuvi 550

Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Jaaha..ny mulla on kuva kuvaboxi:ssa, mutt en saa mitää kuvia tänne vaikka kuinka tavaa ohjeita!
//http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2c85v+obelixxx-st1300.html  Ny sain vissii linkin tänne  thumbsup1  hyvä, kun ite monta kertaa yrittää niin tulee parasta tulosta.Harjoitus tekee mestareita. elina1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kiitoksia hyvistä kuvista! Kyllä se on niin, että aina tuo kuva kertoo enemmän .
Miten olis sitten tuo virtapuoli? Onko suora virta vai virtalukon kautta parempi? ja mihin ootte kytkeneet virranoton?
bikeri

Mä otin virran naville siitä RTG-paketin mukana tulevasta haaroitusjohdosta, mikä tulee sulakkeen ja virtalukon takaa myös virran ulosotolle.

Virran ulosoton pistokkeen  laitoin vasempaan lukittavaan lokeroon.

Lainaus käyttäjältä: "ORE"Kiitoksia hyvistä kuvista! Kyllä se on niin, että aina tuo kuva kertoo enemmän .
Miten olis sitten tuo virtapuoli? Onko suora virta vai virtalukon kautta parempi? ja mihin ootte kytkeneet virranoton?
:blah5:

Nyt asentelin uudelle Garminilleni virtajohdon. Laitoin suoraan akulta.Garminin lisävarustepaketissa moottoripyörää varten tuli virtajohto joka ulettui juuri täsmälleen.Mutta se työ,varmaan parituntia minulta.Sarvet irti, tankki yläasentoon, vetonarulla pujottelua.Ensin väärin(tietenkin),sitten toisenkautta ja sitten oikein.Sekin tuotti tuskaa, kun en heti huomannut, että tankin ohjaustangon alla olevat väliholkit on niin väljät, että ne siirtyy ainakin 5mm.Ihmettelin miksei tankki mene paikalleen, viimein tuon huomasin on yllättävän iso väljyys.Mietin tuossa, että kait tuon tankin kannattaa ottaa kokonaan pois jos meinaa hyvin huoltaa. Tuo rätinkanssa heiluminen pienestä raosta taitaa olla vähän arveluttavaa.

Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"Nyt asentelin uudelle Garminilleni virtajohdon. Laitoin suoraan akulta.Garminin lisävarustepaketissa moottoripyörää varten tuli virtajohto joka ulettui juuri täsmälleen.Mutta se työ,varmaan parituntia minulta.Sarvet irti, tankki yläasentoon, vetonarulla pujottelua.Ensin väärin(tietenkin),sitten toisenkautta ja sitten oikein.Sekin tuotti tuskaa, kun en heti huomannut, että tankin ohjaustangon alla olevat väliholkit on niin väljät, että ne siirtyy ainakin 5mm.Ihmettelin miksei tankki mene paikalleen, viimein tuon huomasin on yllättävän iso väljyys.Mietin tuossa, että kait tuon tankin kannattaa ottaa kokonaan pois jos meinaa hyvin huoltaa. Tuo rätinkanssa heiluminen pienestä raosta taitaa olla vähän arveluttavaa.

Minkä takia sarvet irti?
Vai onko sulla ne korokepalat?
Se tankkihan liikkuu aika paljon taaksepäin siinä penkin juuressa olevassa hahlossaa, kun löysää ruuvit, kuten varmaan huomasitkin.
Helposti mä ainakin sain pujoteltua vaihdenäytön piuhan perästä  kun pönkäsin tankin sillä istuimen alla olevalla "tunkilla"(rautatangon pätkä)  _1_v

Joo mulla on se korotuspala.Tuossa Garminin johdossa on sulakekotelo ja joku olisko volttien tai jonkun alennuspalikka.Niiden sovittelu oli vähän mittaamista.Nuo möltit ei meinannukkaan sopia kulkemaan muiden johtojen lomassa.Siellä ne nyt on.

Powered by EzPortal