MP-Huippuajot Iso-Syöte 2015

Aloittaja Marakeesi, 22.07.15 - klo:12:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Moro.
Onko kukaan menossa tuonne? Itse meinasin mennä.

http://mphuippuajot.pudasjarvi-pmc.fi/

Kyllä meistä motoresteista ( rahoista ) ollaan kiinnostuneita kun on Saariselkää , Leviä , Rukaa ja vielä Iso-Syötettä tarjolla . Kaikki ahdettu muutaman viikon sisälle , ilmeinen yritys Jänkhää verottaa kun on viimeisenä vuorossa . Tuskin kokonaiskävijämäärä paljon kasvaa ja kun jakaantumista tapahtuu voi pippalot pikkuhiljaa hiipua , saapi nähdä mikä paikka jää voittajaksi .

Lainaus käyttäjältä: pertti - 22.07.15 - klo:13:09
Kyllä meistä motoresteista ( rahoista ) ollaan kiinnostuneita kun on Saariselkää , Leviä , Rukaa ja vielä Iso-Syötettä tarjolla . Kaikki ahdettu muutaman viikon sisälle , ilmeinen yritys Jänkhää verottaa kun on viimeisenä vuorossa . Tuskin kokonaiskävijämäärä paljon kasvaa ja kun jakaantumista tapahtuu voi pippalot pikkuhiljaa hiipua , saapi nähdä mikä paikka jää voittajaksi .

Voihan sitä noinkin tuumailla, mutta minusta taas terve kilpailu erilaisine ohjelmineen antaa valinnan varaa ja tuo esiin jyvät akanoista.
Tuli käytyä meinaan Jänkhällä jytisemässä Lapin neidon kutreja ajellessa viime kesänä - ja näillä näkymin kaksi kertaa - ensimmäisen ja viimeisen.
En vaan jaksa ymmärtää, katsella ja kuunnella satojen kaljalla läträäjien soundeja ja örvellystä päivät pääksytysten.

MP-Hessun pitää mennä 7-9.8. Lintukoto meetinkiin, kiva paikka ja noin
120-150 henkee hyvät ruoat kivoja kilpailuja ja enempi perhe kekkerit ei örvelletä. SUOSITTELEN. thumbsup1  olen käynnyt siellä
joka vuosi 12 vuoden ajan aina,kun oon ollu töistä vapaalla.
Tänä vuonna en pääse, kun oon luvannu viedä yhden missiksen
Tuuriin just tohon aikaan. rd11

 Rouvan kanssa on Syötteellä käyty. Ihan normihommaahan tuo on. Jänkhään verratuna
pieni tapahtuma mutta minusta kyllä mukavampi.

Meiltä myös sopiva matka ajaa ns.yhtäkyytiä.


 
Lainaus käyttäjältä: TSR-1 - 23.07.15 - klo:08:18
Rouvan kanssa on Syötteellä käyty. Ihan normihommaahan tuo on. Jänkhään verratuna
pieni tapahtuma mutta minusta kyllä mukavampi.

Meiltä myös sopiva matka ajaa ns.yhtäkyytiä.

Ei se koko mitään todista, nähty ennenkin. Toteutus ratkaisee.
Koskee myös tapahtumia. cool_smil
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kyllä se on niin että nuo pienemmät kokoontumis ajot on järjestään ollu
parempia kuin isot yli 800 henkilön kokkareet, johtuen varmasti siitä,
että kerhoilla on rajalliset resurssit hoitaa homma.
Nuo 100-300 hengen kekkerit pystytään huomattavasti paremmin hoitamaan.
Kävin viitenä kesänä (5 vkk töitä 5 vkk lomalla) melkein kaikki kokoontumisajot
Suomessa + Jögevatreff Virossa läpi ja mulla on joka kesästä taskukokoiseen vihkoon kirjoitettuna mustaavalkoisella arviot jokaisesta kokoontumis ajosta.

yhdyn sepeteukseen täysin,olen lintukodossa käynyt jotain 22kertaa.sopivat pikku ilta kännit kiva siel ottaa.

Terve Marakeesi !
Mulla on nyt kaks vaihtoehtoo.
Joko meen Rottaralliin 379 km Ristiinaan, mutta ja kun oon siellä pari kertaa käynny
niin tiedän että se on Suomen toiseksi rajuin rokkiörvellys kokkareet(kovempi on Kotasmeeting) joka ei nyt kovasti kiinnosta. ;D
Toinen olis Huippuajot Iso-Syötteellä 796 km joka enemmän kiinnostais, onkelma on
vaan siinä että tänään täytyy hakee Sotkalta uus sohva ja TV-Lepotuoli joten
pääsen lähtemään aikaisintaan klo: 12. google maps sano et 796 km ja 9 tuntia, mut
kyllä siihen täytyy laitta pari tuntia lisää eli 11 tuntia, jos nyt kuitenkin sinne
täräytän niin oon perillä vasta tosi myöhään. :o pitäis kans varmistaa että on yöpymispaikka valmiina ??? rd11  :-X 

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 24.07.15 - klo:08:01
Terve Marakeesi !
Mulla on nyt kaks vaihtoehtoo.
Joko meen Rottaralliin 379 km Ristiinaan, .... joka ei nyt kovasti kiinnosta. ;D
Toinen olis Huippuajot Iso-Syötteellä 796 km joka .. kiinnostais, ....
pääsen lähtemään aikaisintaan klo: 12. google maps sano et 796 km ja 9 tuntia, mut
kyllä.... nyt kuitenkin sinne
täräytän .. oon perillä ... myöhään. :o pitäis kans varmistaa että on yöpymispaikka valmiina ??? rd11  :-X

Yhdenpysähdyksen taktiikalla, tankkaat mopon Viitasaarella.
Vedät savut ja lähdet vasenta kaistaa.... :D , niin kuin tulit tankkaukseenkin....:)
21.00 tuut jo saunasta pois....  bannana
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

No niinkuin mulla usein käy >:( Ei tullu Sotkaan sänkyä jota olin myös
hakemassa vasta kun 13,30 ja ,kun sitte ajettiin viemään lepotuolia/sohvaa
Naantaliin vanha sohva kaatikselle ja sänky Turkuun, palautin vuokra-auton
niin kello olikin sitte 16,15 jolloin olisin päässyt lähtemään Sotkan pihalta
reissulle, päätinkin sitte etten enää lähde ajelemaan rd11 Iso-Syötteelle,
varsinkin, kun keskisuomesta pohjoiseen luvattiin reilua sadetta(en oo sokerista
mutta),päätin sittenkin ajella Rottaralliin, pääsin himaan ja otin kärryn perään,
mutta,kun pääsin piikkiöön asti niin ajattelin että oon kaksi kertaa ollu
Rotassa enkä silloinkaan kovasti viihtyny(örvellys ralli). ajelinki sitten
maallais teitä 150 km lenkin ja palasin himaan kasaamaan lepotuolia ja niillä
rahoilla jotka olis menny tohon örvellys Rottaralliin/bensaan ym. ostinkin
uuden kännykän jota olen jo pari kuukautta ajatellu.
No ensi perjantaina Englannin reissukaverin kanssa Jögevatreffeille Viroon,
laivaliput on jo tilattu ja maksettu. :)

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 24.07.15 - klo:08:01
Terve Marakeesi !
Mulla on nyt kaks vaihtoehtoo.
Joko meen Rottaralliin 379 km Ristiinaan, mutta ja kun oon siellä pari kertaa käynny
niin tiedän että se on Suomen toiseksi rajuin rokkiörvellys kokkareet(kovempi on Kotasmeeting) joka ei nyt kovasti kiinnosta. ;D
Toinen olis Huippuajot Iso-Syötteellä 796 km joka enemmän kiinnostais, onkelma on
vaan siinä että tänään täytyy hakee Sotkalta uus sohva ja TV-Lepotuoli joten
pääsen lähtemään aikaisintaan klo: 12. google maps sano et 796 km ja 9 tuntia, mut
kyllä siihen täytyy laitta pari tuntia lisää eli 11 tuntia, jos nyt kuitenkin sinne
täräytän niin oon perillä vasta tosi myöhään. :o pitäis kans varmistaa että on yöpymispaikka valmiina ??? rd11  :-X

Olis kannattanu tulla.Mahtavat maisemat ja meno ihan siedettävää. Muutama tuttu pannaristi oli löytänyt tiensä tänne.

No niinpä, mut ja kun oli muit hemmetin menoi ja liian myöhään kaik!!!
olen jo 10 v sitten kuullu et ku jää eläkkeelle ni ei kerkee enää mihinkää !!!
on tullu mieleen et hitastuuko kaik toiminno vai onk muka aikaa vähemmä
ja jos olis vaimo ni hää ainaki tykkäis horisko

 Kiire eläkkeellä johtuu siitä kun kaikki hommat
täytyy tehdä omalla ajalla.

Huippuajoista on kotiuduttu tänään kun poikettiin vielä palatessa anoppilassa Suomussalmella.
Ja 793km ilman yhtään vesikuuroa !
Mukavan rauhallinen ralli hienoilla maisemilla.
Kiitokset myös Marakeesin pariskunnalle mukavasta juttu seurasta.

Powered by EzPortal