Kumpi parempi st1100 vai 1300

Aloittaja uusipanisti05, 28.04.09 - klo:21:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

senverran kokeillut st11 ,kulkee kuin juna st13 nähden,matka-ajossa
vähemmän "levoton olo"ohjauksessa,siisheijaaminen/vispaaminen

mutta st13 jotenkin ketterämpi,hiljainen/nopea vauhti taipuu nätisti,mutkat,jarrutukset
se on lähinnä makukysymys,,,kumpi??
kell on st11 alla ja tottunut siihen,kannattaako vaihtaa,vahva ,hyvä,huoltoystävällinen "teeseitsemiehelle"
V4 on idioottivarma,perustekniikka
st13 taas ,kaikenmaailman electroniikat,perushuollot voit tehdä,ei paljon muuta
molemmat on hyviä investointeja

Minulla oli myös ST 1100 ja kyllä sen ajo-ominaisuuksia jäin kaipaamaan. Istuin oli myös ainakin kuskille parempi, kuin 1300:sen.
Mutta kyllä jo tuo sähköpleksi ja peltitankki (magneettilaukkua ajatellen) tasoittaa asetelmaa niin, etten vaihtaisi takaisin. No muuta etua tästä uudemmasta ei äkkiä kyllä tulekaan mieleen.

Sähköpleksi on ehdoton, mutta ihmettelen kyllä tuota valitusta muovitankista.
Itselläni vanhasta Suskasta jäi magneettilaukku. Pikasuutari pani pari muovikoukullista remmiä laukun etureunaan ja yhden pikalukitusremmin takareunaan. Laukku muovikoukuilla etureunasta "tankin" etupäästä kiinni ja takapäästä kiristetään tiukalle. Pysyy paremmin kuin magneeteilla. Ei muuta huonoa kuin, että parkkipaikoilla käännellessä tyytti soi joka kerta.
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

tuohon korjaus täälläkin esitelty antiäänityytinsuojarauta

Nytkun vauhtiin taas pääsin.Tuo sivujalka, kyllähän se päivä päivältä paremmin löytyy. Mun ajohousut ja kengät on niin jäykät, ettei meinaa jalkaterä kääntyä 90 astetta ei farkuis mitään ongelmaa olekkaan. Olihan se peltitankki st 1100:sessakin.Se oli vaan rungon välissä alhaalla.Tuo peltitankki vaan voi tuossa ylhäällä kaatumatilanteessa aiheuttaa kipinän ja sytyttää pensan.Kaikenkaikkiaan nämä panithan on todella hyvintehtyjä pyöriä.Kyllä minä tätä uutta koeajelin ennen ostoa.Puntarissa oli hyvät ja huonotpuolet, hyvät voitti.

Powered by EzPortal