Kroatiaanko ??? Sinne sinne!!!

Aloittaja awes, 02.04.15 - klo:21:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Taas on reissusuunnitelmat valmiina :) Taitaapi olla 8:s kerta tuonne Adrian meren maisemiin thumbsup1

Huhtikuun lopulla just ennen vappua. (En halua olla laivalla vappuaatona. Oon kerran ollu ja se riitti 17.gif )

Reitti vie taas Ruotsin läpi mennen tullen. ajelu.gif

Tukholmasta Kroatiaan parilla yöpymisellä (Soltau Saksassa ja Golling Itävalta) Majoitukset varattu valmiiksi.

Kroatiassa ensin tuttuja moikkaamaan Kastaviin pariksi päiväksi. ;)

Kastavista TROGIRIIN ja nappaamaan siippa kyytiin Splitin kentältä. inlove
thumbsup1
Yhdeksi yöksi pieneen OMIS:in kylään. Kylä on niin pieni, että sen tutkii hyvin päivässä.

Seuraavaksi suuntaamme pariksi päiväksi HVAR:in saarelle.  03Biker

Sieltä suuntaammekin sitten vuoristoon  airrev ja käymme tutkailemassa PLITVICEN luonnonpuistoa. Pari päivää siellä meneekin mukavasti raikkaassa ulkoilmassa reippaillen. reps

Seuraava kohde on ZADAR jonka tutkimiseen varattu taas pari päivää. applause

Seuraava kohde onkin sitten viimeinen siipan kanssa. PRIMOSTEN, mukava kohde joka on myös paikallisten suosiossa.

Siippa saatetaan lentokoneeseen  hat1 ja matka jatkuu yksikseen takaisin kotia kohti. thumbsup1  airrev

Reitille osuvat seuraavat yöpymiskohtet: KASTAV (Kroatia), GARMISCH PARTENKIRCHEN (Saksa), GOSLAR (Saksa), ÅSTORP (Ruotsi)

Sitten olenkin jo Tukholmassa ja oottelen laivaan pääsyä.

Edellisistä reissuista poiketen olen varannut nyt kaikki yöpymispaikat etukäteen. Helpompi verrata hintoja.
Olen edellisillä reissuilla todennut, että pari päivää kohteessa yleensä riittää kun ei olla mitään rantaihmisiä. Sitä paitsi, aina voi tulla uudestaan. :)  :)

Hyviä tulevia  rd11 reissuja kaikille!!!!

Terve AWES  thumbsup1

Tohon olis ollu mukava lyöttäytyä mukaan  rd11 , kun on ittelläkin
ollu mielessä toi Kroatia, mutta ja kun oon lähdös sinne
super ralliin Englantiin niin aika kyllä riittäis (jos laskin oikein niin reissun kesto olis n.10 pv) oltais takas Suomessa n.11-12 pv.5 ja Englannin reissu alkaa 15.5. iltalaivalla Turusta.
paljonko menee tolla matkalla hintaa yöpymisiin ja bensaan ?

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 03.04.15 - klo:12:09
Terve AWES  thumbsup1

Tohon olis ollu mukava lyöttäytyä mukaan  rd11 , kun on ittelläkin
ollu mielessä toi Kroatia, mutta ja kun oon lähdös sinne
super ralliin Englantiin niin aika kyllä riittäis (jos laskin oikein niin reissun kesto olis n.10 pv) oltais takas Suomessa n.11-12 pv.5 ja Englannin reissu alkaa 15.5. iltalaivalla Turusta.
paljonko menee tolla matkalla hintaa yöpymisiin ja bensaan ?

Lähtö 29.4 ja paluu 18.5

Noita yöpymisiä tulee kaikkiaan 18 joista 9 on 2 henkilölle. (2 yöpymistä laivalla)

Yöpymiskustannukset ovat yhteensä 820 €

Matkaa kertynee n.6500 km  rd11 joten bensakulut laskin olevan noin 650€
Tie- ja tunnelimaksut vähän alle 250€. Itävalta ja Slovenia Vingette sekä Tanskan salmien ylitykset
Vikingline Turku-Tukholma menopaluu 155€

Yhteensä 1875€ + ruokailut ja muut huvitukset. Beermugs

Terv AWES

Kattelin tota kalenteria ja taitaa tulla liian lyhyt vierailu
Kroatiassa, kun pitäis olla 12.5. takasin Naantalissa ;D
menee lomamatkailu pelkäks ajamiseks. rd11

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 03.04.15 - klo:22:33
Kattelin tota kalenteria ja taitaa tulla liian lyhyt vierailu
Kroatiassa, kun pitäis olla 12.5. takasin Naantalissa ;D
menee lomamatkailu pelkäks ajamiseks. rd11

OK.

Jos sinne asti ajalee, niin kannattaahan siellä vähän viipyillä ja nauttia upeista maisemista ja kivoista teistä thumbsup1

Powered by EzPortal