Peikon tielle kurvailemaan

Aloittaja sepeteus, 06.09.14 - klo:18:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

On ajatus lähtee Peikontielle Norjaan n.15.9. Ma ilta laivalla Turusta Ruotsiin.
Reissu kestäis kait n. 4-5 pv.
siihenpä mahtuis joku mukaan jos on mielenkiintoa ja aikaa ajella.
Luin Oulun poikien Peikontien reissusta ja innostuin ittekkin.
(ps. mä zekkaan vielä onko mahdollista lähtee Naantalista Kapelskääriin)???
ei tarttis seikkailla Tukholmassa.

Nonnii tulihan katsottua lähtöpaikka  :)

Se ompi Naantali ja Finnlines MA 15.9. iltalähtö 22,30, Kapelskärissä 06.00, hytti 40e + mopo 55e.
aamulähdöllä olis mopo tullu ilmaiseksi ;D , mutta sitten olis tarvinnu yöpyä Ruotsissa jossain ja
luulen että vois maksaa enemmän thumbup9 , eikä mua toi Sveamamman maa niin kovasti kiehdo. :-X  rd11

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 07.09.14 - klo:13:50
Nonnii tulihan katsottua lähtöpaikka  :)

Se ompi Naantali ja Finnlines MA 15.9. iltalähtö 22,30, Kapelskärissä 06.00, hytti 40e + mopo 55e.
aamulähdöllä olis mopo tullu ilmaiseksi ;D , mutta sitten olis tarvinnu yöpyä Ruotsissa jossain ja
luulen että vois maksaa enemmän thumbup9 , eikä mua toi Sveamamman maa niin kovasti kiehdo. :-X  rd11

Ajelehan Sepeteus varoen siellä peikon portailla. Tähän aikaan saattaa olla vaik lunta ja jääkeliä tarjolla!!!

T; Enkku
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Hallo, Sepi!
Mukavia mutkia peikon portaille, mutta malttia matkaan.  rd11
Olis Sandis joutanut reissukaveriksi, kun olisi tullut aikaisemmin puheeksi. Nyt ollaan Innsbrukissa ja vähitellen nokka kohti kotia.
Muuten, lämmintä on ollut. Tänään 27 astetta, ja muuten samaa rataa.

Täälä on siis kesä, joten kesäisin terveisin Eppu ja Sandis  75maa75

Lainaus käyttäjältä: eppu - 07.09.14 - klo:20:42
Nyt ollaan Innsbrukissa ja vähitellen nokka kohti kotia.
Toivottavasti ei ajeta nokkakolaria,jos tulette ruotsin kautta takaisin!Me lähdemme 10.9 Turkkusest ja valutaan siitä hiljalleen,kuin muuttolinnut kohti etelää.

Peikkotie tuli ajettua 2012 elokuussa. Mieleenpainuva paikka. Digipokkarilla en kumoisisa kuvia saa aikaiseksi, mutta jotain kuitenkin.

14.09.14 - klo:10:18 #6 Viimeisin muokkaus: 14.09.14 - klo:10:21 käyttäjältä sepeteus
Lainaus käyttäjältä: enkku - 07.09.14 - klo:19:20
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 07.09.14 - klo:13:50
Nonnii tulihan katsottua lähtöpaikka  :)

Se ompi Naantali ja Finnlines MA 15.9. iltalähtö 22,30, Kapelskärissä 06.00, hytti 40e + mopo 55e.
aamulähdöllä olis mopo tullu ilmaiseksi ;D , mutta sitten olis tarvinnu yöpyä Ruotsissa jossain ja
luulen että vois maksaa enemmän thumbup9 , eikä mua toi Sveamamman maa niin kovasti kiehdo. :-X  rd11

Ajelehan Sepeteus varoen siellä peikon portailla. Tähän aikaan saattaa olla vaik lunta ja jääkeliä tarjolla!!!

T; Enkku


Nonii ! Vaihtu peikontie länsi Viroon, jätämmä peikontien ensi kesään. horisko
huomen aamulla startataan 08.00. Turusta kohti hesaa ja GPRS Vikingiä, ajamme Tallinnasta
Kuresaareen jossa meitil on hotellihuone varattuna,mulla, kun tuo länsi Viro on jäänny kokematta, seuraavat ajopäivät mennään fiiliksien mukaan, reissusta tulossa jonkinmoista raporttia tuonnempana. rd11
(mulla yx ulkomaan kokematon kaveri mukana, ajaa Museorek.SilverWingillä)


Powered by EzPortal