Vaihtoehtoinen lipputanko

Aloittaja Timppa, 30.03.13 - klo:15:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

30.03.13 - klo:15:58 Viimeisin muokkaus: 31.03.13 - klo:23:50 käyttäjältä Timppa
Vaihtoehtoinen lipputanko molempiin malleihin. Joko yksipuolisena tai kaksipuolisena.

Materiaali alumiini, koneistettu muotoon.
Tangon vahvuus 10mm ja runko 8mm
Tanko irrotettavissa jos ei halua liputtaa "joka päivä".
Tangon päässä ei varsinaista "nuppia" vaan viiste.

Kiinnostuneet voi ilmottaa YV:llä, nimi osoite ja malli (1100/1300) yksi-/kaksipuolinen. Toimitus Matkahuolto(rahtipussi) tai muuten sovittuna.

Tilaukset mahdollisimman nopeasti, jotta saadaan lipputangot kokoontumiseen.
Toimitus viimeistään sinne ilman postikuluja.

Yksipuolinen 65€ + rahti
Kaksipuolinen 85€ + rahti

Tuotteen valmistaa tmi Särmätek

Ps. tuo tanko tuossa kuvassa on vain mallina ja on kierretanko, valmiissa tuotteessa se on oikeaa tavaraa.
(tavaran toimittajalla ei ollut tankoa)  thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 30.03.13 - klo:15:58
Vaihtoehtoinen lipputanko molempiin malleihin.
Tervehdys!
Onko muilla lipputangon omistajailla ollut ongelmia tämän kanssa? Olen nyt kahdesti juhlistanut ajoani liputtamalla tällä tangolla, ja joka kerta se löyhtyy niin , että joutuu kolmensadan kilometrin jälkeen tiukentamaan kiinnitysruuvia. Nyt varmasti kannattee olla valmistajaan yhteydessä ja kysyä mahdolliset korjausehdotukset , tämmöisenä tämä ei palvele alkuperäistarkoitusta. Onko muilla samankaltaisia ongelmia?


mulla kanssa löysty muutaman kerran ja meinas tippua koko helvatan tanko oli enää muutamalla kierteellä kiinni,onneks huomasin,sit vedin pihdeillä  tangosta viel loppu kiristyksen jo pysyny mukana,voi tehdä rumaa jälkeä jos takana tuleviin osuu irrotessaan tanko.
 

Ensimmaisen asennuksen jälkeen toinen alko heiluun, mutta sen jälkeen ei ole ollut ongelmia kun laititoin torx-meisselillä kiini. Meisseli on ollut kotelssa sen jälkeen käyttämättömänä :-)
Olen ollut tytväinen  75maa75 

Tuohon vaivaan auttaa joko kierrelukitin, eräänlainen liima, tai nylock mutterit.
Vanhojen ja museokatsastettujen brittien näkyvillä olevat mutterit olen lukinnut lukitteella.

Tässä olisi yksi vaihtoehto lipputangoksi ST1300:een. Tämä on sukulaismiehen tekemä.
Tanko on rosteria. Hinta 70€. Yksi kipale heti toimitettavaksi nopeimmalle.
Voin kysellä tekisikö jonkinlaisen sarjan tankoja lisää jos kiinnostusta löytyy.

Voiko tollasen saada kakspuolisena ???

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 27.05.14 - klo:23:34
Voiko tollasen saada kakspuolisena ???
Minäpä kysyn sepältä. Uskoisin, että onnistuu.  thumbsup1

Powered by EzPortal