Etelän Miesten/Naisten kahvittelu ilta

Aloittaja Timppa, 17.04.09 - klo:17:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: "Maarit"Hyvä idea mutta minä tietty töissä,,,, työt tosiaan häiritsee harrastusta.... mutta muuten olisin paikalla.....
Ehkä joskus toiste.... idea3
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Etelän miesten ja Naisten kahvittelu.

Forssan Autokeidas
26.04.-09
klo 16.00


Paikalle tulossa alustavasti:

Timppa + Sari
PanAri
Wage
Lönni + avec
Tonzal
Panman + pangirl
Teppo

Ps.Vaimot mukaan.  welcome
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22


Sunnuntaiksi luvattu lämmintä.  largepan
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Pannari pääsee huomenna pois pimeästä tallista;)
Pienellä varauksella voimme tulla teitä sinne kiusaamaan

Kuten jo mainitsin nii ei pääse tähän tapaamiseen kun töissä olen, mut mut seuraava etelän pannari kahvittelu hieman itään päin kiitos!
Meiltä Forssaa 227km, tosin eihän se pannarilla ole matka eikä mikään.

Perhana, kun iski flunssan päälle. Jos olen sunnuntaihin mennessä tervehtynyt, niin olen tulossa.
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Kuten jo mainitsin nii ei pääse tähän tapaamiseen kun töissä olen, mut mut seuraava etelän pannari kahvittelu hieman itään päin kiitos!
Meiltä Forssaa 227km, tosin eihän se pannarilla ole matka eikä mikään.

Jep,jep,
Kaffee paikat elää tarvittaessa osallistujien mukaan.  thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Nonniin, tulin kerholta kotiin ja näyttäisi siltä että saan huomenna pyörän ajoon.
Jäi lataukseen yöksi, akku oli aika vajaa.
Eli panman ja pangirl mukana Forssassa redtan

Ja tosiaan, hyviä paikkoja on muitakin, jos sopii seuraavalla kerralla.
Suviranta / Turenki (viihtyisän näköinen, just sopiva tapaamispaikka)
Vehoniemi  (täällä käydään monta kertaa kesässä)

Lainaus käyttäjältä: "panman"Nonniin, tulin kerholta kotiin ja näyttäisi siltä että saan huomenna pyörän ajoon.
Jäi lataukseen yöksi, akku oli aika vajaa.
Eli panman ja pangirl mukana Forssassa redtan

Ja tosiaan, hyviä paikkoja on muitakin, jos sopii seuraavalla kerralla.
Suviranta / Turenki (viihtyisän näköinen, just sopiva tapaamispaikka)
Vehoniemi  (täällä käydään monta kertaa kesässä)

Soitellaas ennen tätä niin ajellaan kimpassa. Mukaan tullaan kun säät on tälläset.

Jep, ajatus lähteä joskus kahden kieppeissä, voitaisiin treffata jollakin huoltsikalla. soitellaan.

No niin, kaikki liikkeelle, se voi olla kesän parhaat ajokelit NYT(toivottavasti ei), tapaamisiin. welcome

Sylettää kuin liito-oravaa hakkuuaukealla :blah5:

No, seuraavaan möötteen sitten mukaan, ja Ähtärikin kiinnostaisi, mutta en tiedä vielä pääsenkö.

Mukavaa kokoontumista!
t.Tonza
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Ei sitten muuta,kuin pikaista paranemista. Ja järkätään näitä kahvikokkareita kesän mittaan muitakin ja vähän siellä sun täällä,niin eiköhän sieltä löydy jokaiselle sopiva paikka ja aika.

Otetaan etelä-Suomen kartta ja sitten mä heittelen siihen tikkoja.
Taattu hajonta, toivottavasti edes tikat pysyy rajojen sisällä. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Powered by EzPortal