MP 14 Moottoripyörämessut

Aloittaja lehtonen, 30.11.13 - klo:08:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MP 14 Moottoripyörämessut järjestetään 31.1.-2.2.2014 Helsingin Messukeskuksessa.
Edellisvuosien tapaan hankin ryhmälippuja ja otan SITOVIA tilauksia vastaan 8.1.2014 saakka.
Lippujen hinnat ovat nousseet huomattavasti viimevuotisista, myös ryhmälippujen. Ryhmälippu oli ennen 10€, nyt 16€/kpl.
Nämä liput eivät sido meitä porukaksi, vaan jokainen voi käyttää lippunsa "omaan tahtiin". Lippuja voi tilata minulta haluamansa määrän.
Tilaukset mielummin yksärillä tai s.postilla. Muista myös nimi ja osoitetiedot.
TAVATAAN MESSUILLA! thumbsup1

Mahtavaa, Lehtonen järkkää liput taas  thumbsup1
Harmi, että itselle ei tuleva näyttely sovi kalenteriin, mutta ottakaahan paikallaolijat paljon kuvia ja pistäkää tänne foorumille näytille.
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 30.11.13 - klo:08:40
MP 14 Moottoripyörämessut järjestetään 31.1.-2.2.2014 Helsingin Messukeskuksessa.
Edellisvuosien tapaan hankin ryhmälippuja ja otan SITOVIA tilauksia vastaan 8.1.2014 saakka.
Lippujen hinnat ovat nousseet huomattavasti viimevuotisista, myös ryhmälippujen. Ryhmälippu oli ennen 10€, nyt 16€/kpl.
Nämä liput eivät sido meitä porukaksi, vaan jokainen voi käyttää lippunsa "omaan tahtiin". Lippuja voi tilata minulta haluamansa määrän.
Tilaukset mielummin yksärillä tai s.postilla. Muista myös nimi ja osoitetiedot.
TAVATAAN MESSUILLA! thumbsup1
Nyt on vielä kolmisen viikkoa aikaa tehdä lippuvarauksia MP-messuille. wave

Lipputilauksia on tullut tähän mennessä huomattavasti edellisvuosia vähemmän. 
Onko lipun aika raju hinnannousu syynä moiseen, vai mikä? 
Vielä on kuitenkin aikaa viikon verran.

04.01.14 - klo:16:38 #4 Viimeisin muokkaus: 04.01.14 - klo:16:50 käyttäjältä Mphessu
Messujen TieVie osastolla jaetaan kumppanimme TFMK:n standilla tuhansia mozkareittiesitteitä.
Olen koonnut tuhdin paketin ja kiitän erityisesti Rekoa ja Sandista ja Makea. Te osallistuitte talkoisiin ja hankkimillanne mainoksilla saadaan korkeatasoinen esite
Kansilehdellä on:


TFMK logo                      PanFun Club Finlandin logo

Mozkalla Suomi neitoa kurvailemaan



Esitteessä on kotimaan hyviä mutkateitä ja mielenkiintoisia kohteita sisältäviä ajoreittejä. Reitin voi ajaa itsekseen tai kimpassa. Ajoretkeen kuuluvat taidepaussit, mielenkiintoiset kohteet kulloisenkin mielialan ja reitin mukaan. Parasta on se, kun voi tauoilla vaihtaa kokemuksia muiden motoristien kanssa.







Ajoreitit



Etelä-Suomessa (7): Aleksis Kiven ja Seitsemän veljeksen jalanjäljillä, Kaakonkulman kierros, Lounais-Suomen lenkki, Sydän-Hämeen kierros, Itä-Uusimaa – Häme, Päitsin kierto, Porvoosta Epoo - Isnäs reitti



Länsi-Suomessa (3): Saariston Rengastie, Turusta Hämeen härkätietä Eteläiseen Hämeeseen, Merenrantaa ja mutkatietä



Itä-Suomessa (3): Saimaan rantoja ja särää, Saimaan kanavaa ja Imatran ajoja rajanpinnassa, Heinävesi-Anttola



Oulun seudulla (2): Jätinkirkon kierros, Oulusta Kukkolankoskelle



Lapissa (2): Kuusamosta pohjoiseen, Lapin kainalolenkki







Ajoreitit ovat PanFun Club Finlandin foorumin sivuilta. Alkuperäisreitin tekijä on mainittu laatijana. Kaikkia reittejä on allekirjoittanut toimittanut.



Visiona on tuottaa Suomeen ajoreittejä, joissa on myös kulttuurillisesti tai historiallisesti merkittäviä käyntikohteita. Ei ajeltaisi aina vain päämäärättömästi, vaan tutustuttaisiin Suomen kulttuuriin ja tavattaisiin toisiamme myös kimppa-ajojen merkeissä. Motoristina voit kertoa hyvistä mutkapätkistä reittitoimittajalle sähköpostilla. Rakennetaan yhdessä "mutkapätkä – kirjastoa".



Reittitoimittaja Mphessu/Heikki Simola



simola.heikki@kolumbus.fi  

H-hetki lähestyy! 
Vielä muutama päivä aikaa tehdä lipputilauksia MP-messuille. thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 06.01.14 - klo:14:15
H-hetki lähestyy!
Vielä muutama päivä aikaa tehdä lipputilauksia MP-messuille. thumbsup1
Sähköpostia lähetetty lipuista. thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 06.01.14 - klo:14:15
H-hetki lähestyy!
Vielä muutama päivä aikaa tehdä lipputilauksia MP-messuille. thumbsup1
Heips !
kuinka kauan niitten lippujen tuleminen kestää ja miten ne sitten maksetaan sulle !
oon tilannu 2 lippua.
kysyypi sepeteus.

Minä postitan liput heti kun saan ne. Kuitenkin hyvissä ajoin ennen messuja.
Maksuohjeet laitan jokaiselle tilaajalle erikseen yksärillä tai s.postilla.

Messulippujen toimitussysteemi oli muuttunut edellisistä vuosista (nopeampi) ja liput ovat nyt minulla valmiina postiin.
Lippujen pitäisi tulla tilaajilleen loppuviikosta tai viimeistään ensi viikon alussa.
Maksuohjeet olen laittanut jokaiselle joko yksärillä tai s.postilla.

Kiitos jälleen kerran. Tavataan messuilla! thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 14.01.14 - klo:20:01
Messulippujen toimitussysteemi oli muuttunut edellisistä vuosista (nopeampi) ja liput ovat nyt minulla valmiina postiin.
Lippujen pitäisi tulla tilaajilleen loppuviikosta tai viimeistään ensi viikon alussa.
Maksuohjeet olen laittanut jokaiselle joko yksärillä tai s.postilla.

Kiitos jälleen kerran. Tavataan messuilla! thumbsup1
Maksu lähtenyt tilille thumbsup1 Kiitokset Lehtoselle lippujen järjestämisestä. shakehands
Messuilla tavataan. 062802jumpie

Maksu on nyt kanssa lähteny Lehtosen tilille horisko 
Messuille mennään, mut vasta sunnuntaina, kun siellä
mahtuu paremmin liikkumaan ja on viime tuntien tarjouksia wave

multa kans lähteny maksu tilille.suuret kiitokset lehtoselle.

Posti toi tänään minulle "matkanjohtajalipun", joten yksi lippu olisi vielä myynnissä.
Hinta on sama kuin ennenkin, 17€ postituskuluineen.
Nopea syö hitaat. thumbsup1

Noni Nyt on mulla liput plakkarissa.

kiitokset Lehtoselle.

Powered by EzPortal