Missä sijaitsee lisälaitepistorasia?

Aloittaja Esa, 30.07.13 - klo:23:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mistähän löytyisi lisälaitteita varten olemassa oleva pistorasia tulikohan siihen viisi johdinta tai jotain sinnepäin? En löytänyyt sitä satulan alta, enkä sivukatteiden alta.
Voisiko se olla tankin alla tai etukatteiden alla jossain. Onko joku tarvinnu sitä aikaisemmin käyttöön sähkökuvissa se kyllä näkyy...?? 


Muistelen että se löytyy vasemmalta puolelta, siitä lukittavan sivulokerikon kohdalta.

T: Enkku
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Lainaus käyttäjältä: enkku - 31.07.13 - klo:06:06
Muistelen että se löytyy vasemmalta puolelta, siitä lukittavan sivulokerikon kohdalta.

T: Enkku

Joo, vasemmassa lukittavassa lokerossa on perinteinen tupakansytytinliitäntä. Hyvä että on, mutta jotrnkin tosi hankalassa paikassa ja vähentää käytössä ollessaan lokeron pientä kapasiteettia muutenkin.

Tämä menee vähän asiasta sivuun, mutta mitä pidätte ko lokeroissa matkan aikana? Nehän ovat niin kuumat ajossa että sopisivat paremminkin ruuan kypsentämiseen kuin muuhun käyttöön?
Eki

Lainaus käyttäjältä: MacMotoristi - 31.07.13 - klo:08:19

Joo, vasemmassa lukittavassa lokerossa on perinteinen tupakansytytinliitäntä. Hyvä että on, mutta jotrnkin tosi hankalassa paikassa ja vähentää käytössä ollessaan lokeron pientä kapasiteettia muutenkin.

Tämä menee vähän asiasta sivuun, mutta mitä pidätte ko lokeroissa matkan aikana? Nehän ovat niin kuumat ajossa että sopisivat paremminkin ruuan kypsentämiseen kuin muuhun käyttöön?
Eki

Mulla on tupakansytytinliitäntä oikeassa lokerossa. Vasemmassa lukittavassa olen säilyttänyt jo vuosia rekisteriotetta ja varabensaa - niin oudolta kun se kuulostaakin. Lokeron pohjalla on pyöreä syvennys, johon aikanaan löysin mamman kaapista vajaan litran muovipullon. Se oli lappoletkun kanssa varalla, kun poikani kanssa Europpaa kierrettiin. XX:n tankilla ei juuri ajeta 400 kilometriä pidempään joten...

Laittelin tupakansytyttimen oikeanpuoleiseen kaukaloon omalle paikalleen ja lisäksi kahvanlämmittimet niin liitäntäpistoke löytyi lukittavan kotelon kohdilta . Mulla on myös 2004 mallia oleva pyörä .

Mulla on kanssa tupakansytytin oikeassa lokerossa, siihen laitan navin,kännylaturin tai patjapumpun kiinni ja hyvin on toiminu. oikeassa lokerossa lukkojen takana käyttömanuaali ja rekisteriote+letermanni ja silmälasikotelo.

01.08.13 - klo:00:14 #6 Viimeisin muokkaus: 01.08.13 - klo:00:16 käyttäjältä jatuurila
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 31.07.13 - klo:18:51
Mulla on kanssa tupakansytytin oikeassa lokerossa, siihen laitan navin,kännylaturin tai patjapumpun kiinni ja hyvin on toiminu. oikeassa lokerossa lukkojen takana käyttömanuaali ja rekisteriote+letermanni ja silmälasikotelo.
sama täällä...oikeessa lokerossa löytyy tupakansytytin mutta vasemmassa silimälasit (lukon takana). thumbsup1

Eikös se "tupakinsytytinpistorasia" laiteta aina automaattisesti RTG-paketin ostettaessa oikean puoleiseen koteloon?
Siellä mulla ainakin on .....tai nyt on molemmissa. :)

Lukon takana maglite....R-ote toisessa sivuseisonta jalan alusta ja retkipullo (suihkepullo jossa mieto Fairy liemi ja mikrokuituliina)
Ai miksi ? Hipsishässiäiset on mukava pyyhkiä tuoreena pois kun on pyykkäys vehkeet mukana.... hat1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Pertti ymmärsit likipitäen oikein mitä tarkoitin, nimittäin tarkoitin kysymykselläni sitä kuusinapaista kiinteää alkuperäistä sokettia mihin voi liittää kahvanlämmittimet, satulan lämm.  Navit , pistorasiat ym mitkä haluaa ohjautuvan vasta sitten päälle, kun kone käy tai virta on kytketty.
Piuhat,or,vs,pusi,vi,puru,vavi, mistähän löytyy?

Enkku ymmärsit myös oikein kysymykseni, kiitos vastauksesta.  062802jumpie

Powered by EzPortal