Langaton kypäräpuhelin

Aloittaja unnah, 17.02.09 - klo:15:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

25.02.09 - klo:09:51 #15 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä unnah
Lainaus käyttäjältä: "Meesse"Hello-Bikerit ollut käytössä 2 ajokautta,toimii aivan hyvin suomen rajoituksissa,olisko sitten yksilökappaleet,kun yleisesti moittivat taustamelusta ja rätinästä,kypärinä on SHOEI syncrotec 2
Itsellä oli huonot kokemukset tuosta hello -bikeristä.Ensimmäiset kappaleet piti hirveää naksuntaa,ja muita ihmeellisiä ääniä  >:(
Vaihdettiin tuotteet uusiin ,mutta ihmeelliset äänet vain jatkuivat.Lähetin takaisin myyjälle,ja myyjäkin kokeili ja sanoi ettei näitä voi käyttää,koska pitivät niitä ihmeellisiä tausta ääniä.Mulle vaan  sattuu aina nuo   maanantai kappaleet

13.03.09 - klo:15:09 #16 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä unnah
Lainaus käyttäjältä: "unnah"Laitoin sitten tuollaiset Midlant BT2 Twin paketin,mutta eipä alkanut oikein hyvin  >:(
Laitoin keskusyksiköt lataukseen(latausaika normaalisti noin 4 tuntia,mutta ensimmäinen latauskerta 5-6 tuntia).Toinen yksikkö latautui normaalisti täyteen,sammui latauksen merkkivalo,mutta toisesta yksiköstä ei sammunut latauksen merkkivalo ,vaikka oli latauksessa 10,5 tuntia  >:( Eikä tässä vielä kaikki,kun siitä toisestä keskusyksiköstä ei saa virtaa sammutettua  >:( Kumpikin keskusyksikkö lähti vaihtoon.Ilmeisesti minulle sattu taas jotku maanantai kappaleet.Eipä tuo ole ensimmäinen kerta kun laitteita on jouduttu palauttamaan.
Tuli sitten uudet keskusyksiköt(ootin kaksi viikkoa uusia keskusyksiköitä),mutta tuli taasen ongelmia.Paritin midlandin ja puhelimen(nokia N95),jossa on mp3 soitin.Midland toimii siten että kun laitan midlandista virrat päälle,niin puhelimen mp3 soitin menee aina päälle itsekseen.Eihän tämän pitäisi tallalailla toimia.Mitehän lie muilla toimii.Onko kokemuksia?

14.03.09 - klo:15:07 #17 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: "unnah"
Lainaus käyttäjältä: "unnah"Laitoin sitten tuollaiset Midlant BT2 Twin paketin,mutta eipä alkanut oikein hyvin  >:(
Laitoin keskusyksiköt lataukseen(latausaika normaalisti noin 4 tuntia,mutta ensimmäinen latauskerta 5-6 tuntia).Toinen yksikkö latautui normaalisti täyteen,sammui latauksen merkkivalo,mutta toisesta yksiköstä ei sammunut latauksen merkkivalo ,vaikka oli latauksessa 10,5 tuntia  >:( Eikä tässä vielä kaikki,kun siitä toisestä keskusyksiköstä ei saa virtaa sammutettua  >:( Kumpikin keskusyksikkö lähti vaihtoon.Ilmeisesti minulle sattu taas jotku maanantai kappaleet.Eipä tuo ole ensimmäinen kerta kun laitteita on jouduttu palauttamaan.
Tuli sitten uudet keskusyksiköt(ootin kaksi viikkoa uusia keskusyksiköitä),mutta tuli taasen ongelmia.Paritin midlandin ja puhelimen(nokia N95),jossa on mp3 soitin.Midland toimii siten että kun laitan midlandista virrat päälle,niin puhelimen mp3 soitin menee aina päälle itsekseen.Eihän tämän pitäisi tallalailla toimia.Mitehän lie muilla toimii.Onko kokemuksia?

Nyt kyllä tuntus jo että "vika" on puhelimessa.
Oletko kokeillut toisen luurin kanssa?

14.03.09 - klo:18:43 #18 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä unnah
Lainaus käyttäjältä: "jarska"
Lainaus käyttäjältä: "unnah"
Lainaus käyttäjältä: "unnah"Laitoin sitten tuollaiset Midlant BT2 Twin paketin,mutta eipä alkanut oikein hyvin  >:(
Laitoin keskusyksiköt lataukseen(latausaika normaalisti noin 4 tuntia,mutta ensimmäinen latauskerta 5-6 tuntia).Toinen yksikkö latautui normaalisti täyteen,sammui latauksen merkkivalo,mutta toisesta yksiköstä ei sammunut latauksen merkkivalo ,vaikka oli latauksessa 10,5 tuntia  >:( Eikä tässä vielä kaikki,kun siitä toisestä keskusyksiköstä ei saa virtaa sammutettua  >:( Kumpikin keskusyksikkö lähti vaihtoon.Ilmeisesti minulle sattu taas jotku maanantai kappaleet.Eipä tuo ole ensimmäinen kerta kun laitteita on jouduttu palauttamaan.
Tuli sitten uudet keskusyksiköt(ootin kaksi viikkoa uusia keskusyksiköitä),mutta tuli taasen ongelmia.Paritin midlandin ja puhelimen(nokia N95),jossa on mp3 soitin.Midland toimii siten että kun laitan midlandista virrat päälle,niin puhelimen mp3 soitin menee aina päälle itsekseen.Eihän tämän pitäisi tallalailla toimia.Mitehän lie muilla toimii.Onko kokemuksia?

Nyt kyllä tuntus jo että "vika" on puhelimessa.
Oletko kokeillut toisen luurin kanssa?

Vaimolla on samanlainen puhelin,ja toimii ihan samanlailla.Eli ei toimi oikein.Meillä on nokian BH-200 langaton kuuloke,eikä se avaa itsekseen tuota mp3 soitinta.Kyllä epäilen että vika on tuossa midlandissa.Ensiviikolla olen yhteydessä midlandin maahantuojaan kaukomarkkinat oy myyntipäällikköön.Kaukomarkkinan huollossa eivät tienneet asiasta mitään?

14.03.09 - klo:18:56 #19 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä jarska
Okei, tuo pitäs kyllä kokeilla myös jollain muulla kuin n95:lla, aika outo juttu jos bluetooth ohjaa jonkun mp3 soittimen päälle.

Tai sitten siinä midlandissa on joku suoraohjaus tms.

Lainaus käyttäjältä: "jarska"
Lainaus käyttäjältä: "unnah"
Lainaus käyttäjältä: "unnah"Laitoin sitten tuollaiset Midlant BT2 Twin paketin,mutta eipä alkanut oikein hyvin  >:(
Laitoin keskusyksiköt lataukseen(latausaika normaalisti noin 4 tuntia,mutta ensimmäinen latauskerta 5-6 tuntia).Toinen yksikkö latautui normaalisti täyteen,sammui latauksen merkkivalo,mutta toisesta yksiköstä ei sammunut latauksen merkkivalo ,vaikka oli latauksessa 10,5 tuntia  >:( Eikä tässä vielä kaikki,kun siitä toisestä keskusyksiköstä ei saa virtaa sammutettua  >:( Kumpikin keskusyksikkö lähti vaihtoon.Ilmeisesti minulle sattu taas jotku maanantai kappaleet.Eipä tuo ole ensimmäinen kerta kun laitteita on jouduttu palauttamaan.
Tuli sitten uudet keskusyksiköt(ootin kaksi viikkoa uusia keskusyksiköitä),mutta tuli taasen ongelmia.Paritin midlandin ja puhelimen(nokia N95),jossa on mp3 soitin.Midland toimii siten että kun laitan midlandista virrat päälle,niin puhelimen mp3 soitin menee aina päälle itsekseen.Eihän tämän pitäisi tallalailla toimia.Mitehän lie muilla toimii.Onko kokemuksia?

Nyt kyllä tuntus jo että "vika" on puhelimessa.
Oletko kokeillut toisen luurin kanssa?

Olin yhteydessä midlandin maahantuojaan kaukomarkkinat  oy.Rupesivat tutkimaan asiaa.Tänään 19.3 tuli sähköpostia.Vika on midlandin kestuskysiköissä.Valitettavasti joudumme taas vaihtamaan keskusyksiköt uusiin.Toivottovasti uudet yksitöt toimvat kunnolla,ettei tarvitse taas palautella ,ja vaihtaa uusiin   #-o

Lainaus käyttäjältä: "unnah"Olin yhteydessä midlandin maahantuojaan kaukomarkkinat  oy.Rupesivat tutkimaan asiaa.Tänään 19.3 tuli sähköpostia.Vika on midlandin kestuskysiköissä.Valitettavasti joudumme taas vaihtamaan keskusyksiköt uusiin.Toivottovasti uudet yksitöt toimvat kunnolla,ettei tarvitse taas palautella ,ja vaihtaa uusiin   #-o

Toivotaan että seuraava yksikkö jo pelais thumbsup1

Mulla on ollut pari kesää noi scala riderit oon tykänny.On totta, ettei wox meinaa aueta.Olen kokeillut erilaisia ääniä ja puhaltaen aloitettu pörräys aukaisee minulla helpoiten.Takamatkustaja saa avattua kyllä ,painamalla isosta napista yhteyden joka on havaittu erittäin käyttökelpoiseksi.Puhelu tulee hienosti korviin ja äänen voimakkuudet säätyy nopeusmelun myötä automaattisesti.Noissa on pikkunappulat joista äänen alkutason voi säätää.Puheluääni on hiukan voimakkaampi, kuin keskusteluääni matkustajan kanssa.Panilla ainakin nopeudessa 150kilsaa tunnissa kuuluu hyvin, siitä ylimentäessä tulee nyrkkiä.En kuitenkaan suosittele, kun en tiedä mitä te sieltä haluatte kuulla, tulee kyllä hieman suhinaakin. Olen ollut kuitenkin niin kauan naimisissa, että eroitan siitä vaimoni äänen. :cya:

Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"Mulla on ollut pari kesää noi scala riderit oon tykänny.On totta, ettei wox meinaa aueta.Olen kokeillut erilaisia ääniä ja puhaltaen aloitettu pörräys aukaisee minulla helpoiten.Takamatkustaja saa avattua kyllä ,painamalla isosta napista yhteyden joka on havaittu erittäin käyttökelpoiseksi.Puhelu tulee hienosti korviin ja äänen voimakkuudet säätyy nopeusmelun myötä automaattisesti.Noissa on pikkunappulat joista äänen alkutason voi säätää.Puheluääni on hiukan voimakkaampi, kuin keskusteluääni matkustajan kanssa.Panilla ainakin nopeudessa 150kilsaa tunnissa kuuluu hyvin, siitä ylimentäessä tulee nyrkkiä.En kuitenkaan suosittele, kun en tiedä mitä te sieltä haluatte kuulla, tulee kyllä hieman suhinaakin. Olen ollut kuitenkin niin kauan naimisissa, että eroitan siitä vaimoni äänen. :compress:

Eikös kuljettajan motukka myös aukene kun painaa sitä isoa nappia?

Vaikka ajaessa hieman vaikea sitä räpeltää.

Kumpaa et suosittele sitä +150km/h, vai laitetta itseään ? :-k
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Siis noi toimii kuin unelma ja toiminta-aika pirun pitkä.

Elä yhtään epäile vaan kokeile rohkeesti pandemia, yllätyt kuin käyttökelposet ne on. _1_v

No niin scala rider multiset Q2 on haettu postista ja akut latingissa! Pitää joku ilta ruveta kypäriä purkamaan ja testailemaan. toivottavasti toimivat ettei tarvii polokee suonsilimmään!

            :rabbit:
Elä kuin viimeistä päivää!

Lainaus käyttäjältä: "pulukko"No niin scala rider multiset Q2 on haettu postista ja akut latingissa! Pitää joku ilta ruveta kypäriä purkamaan ja testailemaan. toivottavasti toimivat ettei tarvii polokee suonsilimmään!

            :rabbit:

Myy ne pandemialle jos ei toimi reps1

Just tollaset multiset Q2 oli mielessä.

Joo taitaa kyllä jäädä kätehen nuo scala riderit jotenkin ei  messuilla vakuuttanut tuo midland.
Nuo muut merkit jotenkin tuntuu ja näyttää rimpuloilta.(ei saa suuttua jos jollakin on sellaset)

Vaimoltakin tuli siunaus heti että sellaset mä haluun. thumbsup1

Pulukko
Joutukos tuohon avattavaan kypärään ostaan erikseen sen pidemmän puomin? vai muistanko väärin.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kaikkiin kypäriin toi mikinvarsi ei tosiaankaan riitä.Tuohon uuteen Shuberttiin ei käy noi sivuun asennettavat ollenkaan.Katsokaa, että sopii kaksi sormea peräkkäin huulien ja kypärän väliin.Anteeksi tuo epäselvä kirjoitustyylini, tekee vain niin mieli osallistua. nuts

Powered by EzPortal