Kevätreissu kohti eurooppaa

Aloittaja pulukko, 13.04.13 - klo:21:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 10.05.13 - klo:09:11
Nyt on sitte varattu hotellikin ensimmäiseks yöksi, kävi aikast kivuttomasti Booking.comista. ei edes varausmaksua Hotel Alantaan.
Ostin työ kaverilta tommosen tabletin, sillä ompi kiva katsella karttoja ja suunnitella
jatkoa reissullen ja vaikka matkan päällä varata yöpymis paikka, ainoo miinus tässä
applen koneessa taitaa olla että se ei tue javaa eli, kun mulla on Danskebank niin
en pääse sinne ? ainaskin pojan mukaan. mä meen tohon turkuun vielä ATK liikkeeseen
kysymään jos kaverilla olis joku temppu/ratkaisu millä sekin onnistuis ?

Huh. Pankkipalvelu, joka on toteutettu Javalla? Ei kai? Java on täynnään tietoturva-aukkoja. Kokeile asentaa vaikka googlen Chrome iPadiin selaimeksi, jollei pelitä.

Lainaus käyttäjältä: MacMotoristi - 12.05.13 - klo:10:56
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 10.05.13 - klo:09:11
Nyt on sitte varattu hotellikin ensimmäiseks yöksi, kävi aikast kivuttomasti Booking.comista. ei edes varausmaksua Hotel Alantaan.
Ostin työ kaverilta tommosen tabletin, sillä ompi kiva katsella karttoja ja suunnitella
jatkoa reissullen ja vaikka matkan päällä varata yöpymis paikka, ainoo miinus tässä
applen koneessa taitaa olla että se ei tue javaa eli, kun mulla on Danskebank niin
en pääse sinne ? ainaskin pojan mukaan. mä meen tohon turkuun vielä ATK liikkeeseen
kysymään jos kaverilla olis joku temppu/ratkaisu millä sekin onnistuis ?

Huh. Pankkipalvelu, joka on toteutettu Javalla? Ei kai? Java on täynnään tietoturva-aukkoja. Kokeile asentaa vaikka googlen Chrome iPadiin selaimeksi, jollei pelitä.

Jos en ihan väärin muista, niin nimenomaan Dansken verkkopankki on toteutettu Javalla. Edelleen, jos en väärin muista, niin Danske-pankki on tekemässä uutta verkkopankkia. Olikohan jossain mediassa että alkukesästä tulisi asiakkaille ... en muista kun ei kosketa henk. koht. minua. Jäi vain mieleen kun itsekseni ihmettelin kuinka tuollainen toteutus voi vielä olla käytössä pankkipalveluissa.

Kannattaisi ehkä kysellä Danskelta, tai mieluummin Nallelta ;) milloin tulee uusi tai onko mahdollista vaikka päästä uuden version beetatestaajaksi.

Prahassa pysähdys ja nähtävyyksien töllistelyä. Sateista tänään. 2500 ajettu. Huomenna kohti Saksaa. Sateilta lähdettävä karkuun lupas sateita tänne loppuviikoksi. Tsekin tiet aika pomppuisia mitä lie tekijät puuhailleet. Kokoajan ajettava vasenta kaistaa on vähän parempi. Eli pidettävä kovempaa nopeutta kuin muilla ettei jää skodien yliajamaksi.
Elä kuin viimeistä päivää!

Powered by EzPortal