Kevään ajolenkit etelän suuntaan

Aloittaja Makke, 06.01.13 - klo:11:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

06.01.13 - klo:11:00 Viimeisin muokkaus: 06.01.13 - klo:11:01 käyttäjältä Makke
Mieleni kovasti tekevi ja aivoni ajattelevi ..... tehdä taas nopea lenkki esim. Viron kautta Puolaan ... ja Ruotsin kautta takaisin.
Viime syksynä kävimme erään skootteripapan (olemme molemmat pappoja) kanssa MM-agilityn varjolla Tsekin maassa ja se oli kiva reissu vaikka sade välillä oli vaivana. Ruotsin osuus satoi melkein koko ajan. Ajoimme päivässä 500-1000 km eikä se ollut ollenkaa paljon.
Kuten jo maitsin ainoastaan Ruotsin osuus oli vähän vaikeampi kun käsineet kastuivat ja rupesivat palelemaan vaikka niitä yritin pakosarjan päällä lämmitellä.

Sen verran olen opiksi ottanut että olen hankkinut sisäkassit laukkuihin ettei tarvitse aina olla niitä sivulaukkuja irroittamassa ja majapaikkojen käytäviä niillä kolhimassa.
Samoin kaasukäden leputtajan (yksinkertaisen kahvanpitimen Go Cruise), ja vielä korotettu pleksi haussa tai teossa.

Onko muilla saman tapaisia suunnitelmia, mahdollisesti mukaan jos ryhmäajo kiinnostaa. rd11

07.01.13 - klo:09:28 #1 Viimeisin muokkaus: 10.01.13 - klo:20:06 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: Makke - 06.01.13 - klo:11:00
Mieleni kovasti tekevi ja aivoni ajattelevi ..... tehdä taas nopea lenkki esim. Viron kautta Puolaan ... ja Ruotsin kautta takaisin.
Viime syksynä kävimme erään skootteripapan (olemme molemmat pappoja) kanssa MM-agilityn varjolla Tsekin maassa ja se oli kiva reissu vaikka sade välillä oli vaivana. Ruotsin osuus satoi melkein koko ajan. Ajoimme päivässä 500-1000 km eikä se ollut ollenkaa paljon.
Kuten jo maitsin ainoastaan Ruotsin osuus oli vähän vaikeampi kun käsineet kastuivat ja rupesivat palelemaan vaikka niitä yritin pakosarjan päällä lämmitellä.

Sen verran olen opiksi ottanut että olen hankkinut sisäkassit laukkuihin ettei tarvitse aina olla niitä sivulaukkuja irroittamassa ja majapaikkojen käytäviä niillä kolhimassa.
Samoin kaasukäden leputtajan (yksinkertaisen kahvanpitimen Go Cruise), ja vielä korotettu pleksi haussa tai teossa.

Onko muilla saman tapaisia suunnitelmia, mahdollisesti mukaan jos ryhmäajo kiinnostaa. rd11
Kannattas vielä hankkia kahvan lämmittimet niin ei paleltuis kädet vaikka kastuiskin 062802jumpie

Kiitos Sepetieus ohjeesta ja mielenkiinnosta  redtan.

Kahvalämmittimet varmaan ihan OK. Olen kuitenkin käyttänyt pienen laturini (oliko se 20 vai 28 A) amppeereita jo tupla ajovaloihin eli rupeaa teho loppumaan (mututuntuma).
En kyllä ole selvittänyt edes lämpökahvojen virrankulutusta, ehkä vielä sen teen.
Sitten saisin märät lämpimät ja vedestä ryppyiset kätöset  horisko d065

08.01.13 - klo:20:02 #3 Viimeisin muokkaus: 08.01.13 - klo:20:04 käyttäjältä sepeteus
Lainaus käyttäjältä: Makke - 07.01.13 - klo:12:15
Kiitos Sepetieus ohjeesta ja mielenkiinnosta  redtan.

Kahvalämmittimet varmaan ihan OK. Olen kuitenkin käyttänyt pienen laturini (oliko se 20 vai 28 A) amppeereita jo tupla ajovaloihin eli rupeaa teho loppumaan (mututuntuma).
En kyllä ole selvittänyt edes lämpökahvojen virrankulutusta, ehkä vielä sen teen.
Sitten saisin märät lämpimät ja vedestä ryppyiset kätöset  horisko d065

Höh ! onhan net tossa iässä jo muutenki ryppyset  reps

Nii ja sanotaanhan sitä että jos kädet tai jalat palelee niin palelee koko kroppa d065

10.01.13 - klo:20:10 #4 Viimeisin muokkaus: 10.01.13 - klo:20:12 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: Makke - 07.01.13 - klo:12:15
Kiitos Sepetieus ohjeesta ja mielenkiinnosta  redtan.

Kahvalämmittimet varmaan ihan OK. Olen kuitenkin käyttänyt pienen laturini (oliko se 20 vai 28 A) amppeereita jo tupla ajovaloihin eli rupeaa teho loppumaan (mututuntuma).
En kyllä ole selvittänyt edes lämpökahvojen virrankulutusta,
Mulla oli (tai on yhä edelleen) "tuplavalot" vanhanliiton panissa.
Kyllä se laturin teho riittää, jos epäilet laita "päiväajovalot"  thumbsup1
Kahvalämppäreiden maximiteho n.50W jos en väärin muista harvoin ne mullakaan täysillä on olleet tuossa vanhassa mopossa.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Powered by EzPortal