Innsbruckista eteenpäin

Aloittaja Reko, 11.01.14 - klo:23:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

11.01.14 - klo:23:30 Viimeisin muokkaus: 11.01.14 - klo:23:32 käyttäjältä Reko
Tervehdys!
Olen lähdössä Fotosafariksen järjestämälle Italian kierrokselle toukokuun alussa. Aikani ei anna olla myötä porukan mukana koko matkaa , vaan lähden Pohjois-Italiasta kohti Innsburkkia , muiden jatkaessa matkaa kohti Sisiliaa. Innsburk on ehdottomasti nähtävä omin silmin paikanpäältä.
Minulla on kolme- neljä vuorokautta aikaa ajaa Innsburkista Kööpenhaminaan , mikä on toinen mielenkiintoni kohde. Onko hyviä ehdotuksia ensikertalaiselle mitä reittiä kannattaisi ajaa? Oma näkemykseni olisi , että pikkuteitä mutta mitä,  ja minne ei ainakaan kannate mennä! Olen lukenut noita teidän matkakertomuksia ja siellä onkin paljon hyvää valmistavaa tietoa. Löytyykö sellaista valmista "pakettia" jostain , mitä voisi hyödyntää ja tietenkin jos mahdollista , niin hotellisuositusten kera!
Pohjoismaita olla kyllä tullut ajeltua, mutta toi Eurooppa on aina kiehtonut ja nyt siihen löytyi hyvä mahdollisuus lähteä kokeneiden matkaajien matkassa Pohjois-Italiaan saakka , mutta toi paluumatka pitäisi hanskata omiin nimiin!
Vinkeistä kiitollinen!
Reko

Noinkin lähellä Kotkanpesää kun meinaat ajella niin ehdottomasti sinne. Mitterbach taitaa olla kylä siinä lähimpänä, katso kartasta suuriliikenneympyrä. Oltiin siinä liikenneympyrän vieressä hotellissa yötä. Illalla käytiin katsomassa parkkipaikalle meno, huonosti opastettu. Jätettiin hotellille kaikki ylimääräinen kama ja heti aamusta kannatta mennä ensimmäiseen bussiin kuten mekin, katso aikataulut! Siellä päivällä paljon väkeä! Jos kiinnostaa niin Neuschwansteinin linna on näkemisen arvoinen paikka siellä aikaa kylläkin menee enemmän kuin kotkanpesällä. thumbsup1
Elä kuin viimeistä päivää!

12.01.14 - klo:13:20 #2 Viimeisin muokkaus: 12.01.14 - klo:13:25 käyttäjältä sepeteus
Joo Kotkanpesä kyllä ! mut ei siitä oo pitkä matka Grobclohnerille ja Bikerspointillekkaan.(must Biker place)
Nyt en muista viime kesältä yöpymis paikan nimeä, mutta parvekkeelta näki illalla Kotkanpesän
valot siellä ylhäällä, oli tosi kiva ja kohtuullinen paikka yöpyä. MUISTAISKO  SANDIS tai EMPPU mikä oli osoite
ja nimi, kun he oli siellä meidän jälkeen yöpymässä. Emännän nimi oli Kristl ja hän oli tosi herttainen ja
avulias.

Huomasin että yöpymis paikan osoite y.m. oon kirjoittanu tonne missä on matkakertomukset.
sepeteus.

neuschwansteinin linnojen vierellä oli sellainen kun oberammergau, siellä on ainakin bmw motorrad tapahtumat ja virallinen kärsimysnäytelmä 10v välein. 
ja tietty kun innsbruckin näkee ni miksi ei partenkircheniä sen ihan noitten vieressä, mutta siellä ei oikeesti ole mitään... muuta kun ehkä tv:stä tutut maisemat!
reiteistä senverran että välttäisin motaria joka on maksullinen ja nähtävää on niiden vieressä riittävästi
jos aikaa on ja kiinnostaa, niin sellainen pikkupaikka kun mauthausen, pari tuntia rajalta. varmasti yksi parhaiten säilynyt keskitysleiri.
tosiaan tuo berghtesgarden, kehlsteinhaus eli kotkanpesä on ehdoton! suosittelen!
Iron butt

Tälläinen laivahissi mua joskus kiinnosti. Sitten Mynchenin lähellä tuo Dachaun keskitysleiri on paras missä minä olen käynyt ei Ausvitsikään vetänyt vertoja.
http://www.schiffshebewerk-scharnebeck.de/index.php
http://www.kz-gedenkstaette-dachau.de/index-e.html

Powered by EzPortal