Kontioralli 2012

Aloittaja HAKKE, 10.07.12 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tuli tuossa mennä viikonloppuna käytyä kontiorallissa.
tällä kertaa järjestelyt sujuivat erittäin mallikkaasti.
ja paikkana oli itärajalla sijaitseva Uukuniemi.
rallikansaa vähän yli 900,mutta oltiinko vaimon kanssa ainoita pan clubilaisa ? ei ainakaan tuttuja kasvoja mielestäni näkynyt.
Paikalla oli muutamia tosi veteraaneja kontion kävijöitä. juttelin mm hetken kaverin kanssa joka oli käynyt tapahtumassa vuodesta 1972
olematta poissa yhtään kertaa ja todisteena tästä lakissa roikkui 41kpl
kontiorallin vuosilaattoja. hatun noston arvoinen suoritus mielestäni.

kyllä kontiossa tuli oltua ja paikkahan oli aivan upea.jonku pannarilaisen kanssa juttelin jolla klupi merkki mut en muista nimeä tais olla mulla nestetasapaino vähissä tai sitä sit liikaa nestettä.

Moi !

Kontiorallihan on jo muutaman vuoden ollu vain 69:läisten kokkareet !!!
Mä kuulun jo 3:meen kerhoon enkä viitsi enää neljättä ottaa,joten kontioralli
saa mun puolesta edelleenkin olla.

Lainaus käyttäjältä: aki - 11.07.12 - klo:16:58
kyllä kontiossa tuli oltua ja paikkahan oli aivan upea.jonku pannarilaisen kanssa juttelin jolla klupi merkki mut en muista nimeä tais olla mulla nestetasapaino vähissä tai sitä sit liikaa nestettä.

Moi !
Meni vähän kummalliseks toi edellinen vastaus, kun on mustat kirjaimet ???
Kontiorallihan on ollu jo muutaman vuoden 69:läisten ralli,
mä kuulun jo 3:een kerhoon enkä viitsi enää neljättä ottaa, joten kontioralli
saa mun puolesta olla.
olin kontiossa vuonna jotakin Sallan Naruskassa, muuten ihan hyvät kokkareet,mut
safka oli ulkoistettu ja ihan surkeeta ! rallikansaa paikalla n.1800 eli oisko siinä syy miksi
ei enää toimi. pikku kokkareet on parempia.

kerhon jäsen voi kutsua pyöräkunnan vieraakseen vaikka ei ole jäsen.tässä syy miksi vain jäsenille ja vieraille,kasvoi liian suureksi tapahtuma ja järjestelyt,nyt toimii asiat.

Powered by EzPortal