Autocom

Aloittaja Obelixxx, 03.05.12 - klo:11:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Oon tässä ihmetellyt kun soittaa mp3 soitinta autocomin kautta, nii kuuluu ääni pääasiassa oikeen puoleista kypärän kaiuttimesta.
Olenpa ostannu uuden mp3 soittimenkin, mutt eipä auta.
Ny taitas selvii vika kun soitin RXTX puljuun, nii ne sano että autocomin puoleisessa päässä olevassa 3.5mm liittimessä  pitää olla kolme mustaa "rengasta", mulla on vaan kaks.
Tilasin moisen autocom piuhan tuolta RXTX puljusta ja hinta tais olla 9.5€ + postikulut ~4€.

http://www.tecstar.co.uk/AutocomBrochure2011.pdf

Eli mun tarpeeseen käy piuha 2244 tai 2245

Josku olen lukenut asiasta että vain toiselta puolelta on tarkoituskin kuulua että säilyisi jonkinlainen kuuloyhteys ympäröivään elämään. Liikenneturvallisuus näkökulma siis, esim hälytysajoneuvojen piipaat jne.

Kyllä minun 5vee vanhasta Autocomista kuuluu radio ja musiikki Tom Tomista stereona  thumbsup1   03Biker

mulla Autocom rider,liekö samaa sukua oleva laite ja akusta suoraan virrat,sulake välissä ja itse laite edessä oikealla olevassa lokerossa.Ko.laitteessa nuppi,josta voi säädellä herkkyyttä,ettei joka suhahdusesta yhteys aukea.
t.jore
ps.suosittelen ko.laitetta ja stereona kuuluu musiikki ,jos sitä haluaa.

Minulla Active + vuodelta 2004 ja pelaa kuin enkeli.
Autoradio takapaksissa ja valokuidulla kauko-ohjain ohjaustangosta, kännykkä vasemmassa sivukotelossa jota ohjailen Garmin 550:llä 

Tulihan testiajo suoritettuu ja kyllä ääni tulee ny paremmin uudella kaapelilla, eli tasaisesti molempiin korviin.  062802jumpie

Onko kukaan luopunut Autocomista ja siirtynyt langattomaan tekniikkaan eli onko kenellekkään jäänyt tarpeettomaksi kypärän kuulokesettiä? Omastani murtui johto lähes poikki välillä kuului välillä ei. Yritin korjata mutta ei siitä valmista tullut. Jos tarpeeton löytyisi niin tietoa Niksulle tähän jatkoksi tai yv:nä tai kilautus 044-5152666. Kiitos

Lainaus käyttäjältä: niksu - 12.06.14 - klo:10:13
Onko kukaan luopunut Autocomista ja siirtynyt langattomaan tekniikkaan eli onko kenellekkään jäänyt tarpeettomaksi kypärän kuulokesettiä? Omastani murtui johto lähes poikki välillä kuului välillä ei. Yritin korjata mutta ei siitä valmista tullut. Jos tarpeeton löytyisi niin tietoa Niksulle tähän jatkoksi tai yv:nä tai kilautus 044-5152666. Kiitos

Juu taitaa olla vielä rouvan kypärässä aikoinaan v 2005 kiinni ähellettynä. Saapi tulla repimään vaikka vaikka hyväntekeväisyysajoon. :D
Olen repinyt pyörästä - siis sanan varsinaisessa merkityksessä Autocominkin (johdotkin katkaisemalla), koska akkua tyhjensi- jonnekin virtaa katosi, eipä enää.

Lainaus käyttäjältä: niksu - 12.06.14 - klo:10:13
Onko kukaan luopunut Autocomista ja siirtynyt langattomaan tekniikkaan eli onko kenellekkään jäänyt tarpeettomaksi kypärän kuulokesettiä? Omastani murtui johto lähes poikki välillä kuului välillä ei. Yritin korjata mutta ei siitä valmista tullut. Jos tarpeeton löytyisi niin tietoa Niksulle tähän jatkoksi tai yv:nä tai kilautus 044-5152666. Kiitos

Mulle kävi samoin, eli kypärään menevä pääjohto on jostaa poikki, joten kuulu vaan ääni toisesta kaiuttimesta.
Löysin yhden vanhan kypärän jossa oli myös johto menossa poikki ja rätinä aikamoinen kun johtoa hieman liikutteli.
Soittelin sinnesuntänne ja uutta settiä ei oo missää tosin RXTX on jotakin jäämiä jäänny, autocom firma on kuulemma huonossa hapessa.
Pääsin sit virittää koko autocomin roskiin ja kokeilla langatonta, eli tilaus on vielä matkalla.

Vajaa vuosi sitten ostin Zumo navigaattorin. Siinä,kuten ei juuri muissakaan ole enää 3,5 mm plugia Autocomia varten. Ostin RXTX:stä mokkulan joka vastaanottaa bluutuuttina kuson navista ja jatkaa sen "kovana" autocomia pitkin kypäriin. Mokkula ei ollut ihan halpa. Panissa on myös orkkis radio. Ostin aikoinani taas RXTX:stä johtosarjan jolla radio vedenpitävän katkaisijan kautta kuuluu joko kypärissä tai omissa kaiuttimissa. Johtosarja ei ollut ihan halpa. Summasummaarum. Yritän tietty pitää järjestelmän hengissä. Meillä on ollut kokoajan vedonpoistajana pieni nipistin jolla johto kiinnitetään kaulukseen joten kypäränjohtoon ei pitänyt tulla painetta. Aika ja poika kuitenkin vaurioitti toisen kypärän johdon. Mphessu lupasi lähettää minulle kypäräsetin joka olennaisesti jatkaa meidän autocomisti aikakautta. Kiitokseni Mphessulle. T: Niksu

Pin-Type-8-Logic-Headset-Part-2116-/251187178884?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a7bec2d84]eBay[/url]

Chainspeed / eBay myy autocom osia ja toimitukset tulleet ongelmitta

T.Veikko

eBay

Jospa nyt tuo linkki toimisi

Powered by EzPortal