lidl tarjousvko

Aloittaja wage, 26.03.09 - klo:18:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kävin tänään katsomassa lidlin valikoimaa
ihan ok,minun kohdalla vaan sattuu oleen että entarvi
kiinnostuin hanskoista,niitähän aina tarvii,mutta voi v...u mikä hinta
menen ens kesällä taas saxaan,saan 2det samanlaiset lidlin hinnalla,huh huh mikä kate
tankkilaukku,,noh,,,
aluset,,,,melkein ok ,,,jokune € heitto
kypärä mieulluummin vaimolle/tyttöystävä(nuori leski  sen jälkeen heh heh) ihan ok????
henk.koht en kiinostunut mistään/saati ostanut niinkuin muinakin vuosina
mutta puolustaa lidli kauppa/heti kaikki varusteet halvalla
mutta ,mutta
kun katselet verkosta esim.hanskoja saat post.kuluineen halvemmalla  "echte leder" kotiin
saati muita vaatteita ks www.kootut sivut
noh
jos joku pukeutuu lidlin kamppeissa,niin eihän se ole häpeä vaan,tarkoituksenmukaista

Kävin samoin illalla kuuden kieppeillä, hyllyt oli puolityhjinä. Alusvaatesetti kiinnosti samoin tukivyö.
Kalsareita ei ollut kuin lastenkokoja ja paitakin (XL) oli kovasti pienen tuntoinen. Samoin tukivyö
mahtuisi mulle 30v sitten. Tankkilaukku (toinen niistä) vaikutti kohtuulaatuiselta vaikkakin hieman
pehmeältä; hintansa väärtti kuitenkin. Ostin siis vain vähän sapuskaa.

Ostin kokeeksi ne Lidl:n haskat. Tuntuivat ihan mukaville kädessä, ja ovat hieman paksummat kuin mun kesäiseen käyttöön tarkoitetut nahkaiset Halvarssonssit. Kunhan korkkaan tuon ajokauden, niin selviää miltä ne oikeasti tuntuvat, ja sopivatko alkukevään ja syksyn keleille.

Eritoten noissa hanskoissa lämmittää toi Lidl Quality Check -merkki  thumbsup1
, mutta on niissä maininta 3M Scotchlite heijastimista ja Thinsulate lämpöeristeestä, Kevlar vahvistuksesta kämmenissä sekä veden pitävästä kalvosta, joka suojaa vielä viimalta.

Tosin Saksasta hakemalla olisi saanut halvemmalla ;)
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Kyllä tuli Lidlissä käytyä.
Mukaan tarttui "kalsarit+paita" x 2kpl. ja ensiapulaukku
Kotona sovittelin ja vaikuttaa ihan hyvältä ostokselta, jos
kestää käytössä....?
Aikaisemmin ostetut tuotteet(2xhanskat,sukkia,kypärämyssy,selkäsuoja,visiiriliinoja ym) ovat hyvin ajaneet asiansa ja toimineet/kestäneet käyttöä hyvin.
Eli ihan hyvää kamaa hinta/laatu suhteeltaan.
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

Lainaus käyttäjältä: "Pannari Petteri"Kyllä tuli Lidlissä käytyä. Mukaan tarttui "kalsarit+paita"

minkäkokoinen olet ja minkäkokoiset rievut ostit? Tekisi mieli kokeilla noita alusasuja,
mutta kun koko XL näytti lastekokoiselta (olen reilu satakiloinen)

edit: kävin just liiterissä, XL-kokoakaan ei ole jäljellä. Hyvin näköjään on tehnyt kauppansa.
(muutkin mp-härpäkkeet vähissä)

Kyllä se XL-koko pieneltä näyttää, mutta ovat sellaista joustavaa materiaalia.
Oma painonikin on lähes 100 kg ja vielä näyttäisi olevan "kasvun varaa" XL-
kokoon.
Eli näin yksinkertaisesti sanottuna asu on joustava kuin Pannarin moottori..... wave
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

Lainaus käyttäjältä: "Tonzal"Ostin kokeeksi ne Lidl:n haskat. Tuntuivat ihan mukaville kädessä, ja ovat hieman paksummat kuin mun kesäiseen käyttöön tarkoitetut nahkaiset Halvarssonssit. Kunhan korkkaan tuon ajokauden, niin selviää miltä ne oikeasti tuntuvat, ja sopivatko alkukevään ja syksyn keleille.

Eritoten noissa hanskoissa lämmittää toi Lidl Quality Check -merkki  :disgust:
Vika on vuoressa, joka on irtonainen ja lähtee sormien mukana tulemaan ulos sieltä sormista, kun hikisen käden vetää ulos sieltä hanskasta.
Jos jotain hyvääkin niissä oli, niin se, että olivat lämpivät ja sopivat +3 kelille ihan hyvin.

Onneksi oli ensimmäisellä testireissulla varahanskat mukana. Pysähdyin tankkaamaan ja otin hanskat pois, niin toisen käden pikkurilli ja nimetön tulivat mukana, ja niitä oli enää aivan mahdoton saada takaisin paikoilleen. Kotona sitten illalla käänsin hanskat melkein ympäri ja kun olin saanut sormenpäät hollille, niin hakkasin niitä sormenpaksuisela puupalikalla niin kauan, että sain vuoren takaisin paikoilleen. Aikaa meni reilu ½ tuntia, joten ei ihan mikään helppo homma.
Ilman varahanskoja en lähde ajoon.

t.Tonza
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Lainaus käyttäjältä: "Tonzal"
Lainaus käyttäjältä: "Tonzal"Eritoten noissa hanskoissa lämmittää toi Lidl Quality Check -merkki  

Ja näitä Lidlin tavaroita kehutaan suurella paatoksella esim Orgissa.
Vanha totuus on vaan: köyhän ei ole varaa ostaa halpaa.
Onneksi hukattu eurosumma pieni. Ja osataanpa varoa vaikka ensikeväänä, jos liika mp-kuume iskee.

Hanskoista sillee, että vuonna 2000 ostetut Duellin nahkahanskat edelleen käytössä. ja toimii.
Varahanskoina sitten IXS:n ja muita kohtuuhintaisia.

yksi ajokausi takana lidlin hanskoilla ja saappailla . tosin hanskoja ei voi helteellä pitää.saappaat ihan ok. tosin ei niitä ainoina kamppeina voi pitää. mutta onhan ne halvat kohtuulliset vaihtoehdot. :-k

Mun täytyy kyllä sanoo että en osta mitää Lintelin ajokamoja, harvoin halvalla saa hyvää!

Pari vuotta sitten ostin tankkilaukun ja olen kyllä sitä mieltä,että siinä oli hinta/laatu kohdallaan.Noihin turvallisuuteen liittyviin kamoihin suhtaudun erittäin kielteisesti.Voinhan olla väärässä ja kamat ovat ihan "jees",mutta yleensä hyvä ja halpa ei ole samassa paketissa.

Hyvä ja halpa pitää turva asioissa usein totta, mutta sekään ei ole
ns. "kiveen hakattu totuus".
Lidlin mp-selkäsuoja(=sama tuote myös lumilautailijan selkäsuoja hinta vaan-10€).Hinta Lidlissä 39,95€ tai 29,95€.

Bike lehdessä (en muista numeroa, syksy08-talvi09) testasivat mp-selkäsuojia.
Ja eipä ks. suojus muita hävennyt testissä.

Eli muistaakseni Bike lehti totesi, että "testivoittaja" hinta/laatu suhteessa...
 =D>
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

"gut und billigt,gibst nicht"
siis lidlin tavaroita pitää ostaa kesää varten,on hyviä,tarkoituksenmukaisia,ns,halpoja
ei varmaan ole tarkoitettu 10v kestäviksi
mutta olen joskus maininnut louis.de ,,osa on täyttä p..kaa,taitaa lidli mennä laadussa ohi
kaikkihan nuo "halpistavarat" on"made in taivalkoski"
ostatko rukka-takin 500-600€ vai lidli 100-150€/kerran vuodessa,,,hmmm mieti
jos on laadukas ja tätä sesonkia varten niin ostan olkoot rukka/hanx/allright/lidl /dainese/ym
(tiesitkö että rukkakin valmistetaan kiinassa,vietnamissa,sortavalassa,suomeen tuotuna käydään läpi
saumat,virheet,tarvittavat korjaukset tehdään luhta/nastolassa)
(design,laatu suunn.on vielä suomessa,ei valmistusta,,,,,ai mistä tiedän?? noh lahden tehdaskiinteistöä
alettiin saneeraamaan kun tulin sinne ja viimeiset koneet oli pakattuna vietäväksi sortavalaan,kiinaan ym)

Kirkkonummen Lidlissä näyttäisi olevan jäljellä kohtuu paljon erilaisia mp-härpäkkeitä halvennuksella.
Tankkilaukki 25 egee, laturi vitosen, saappaita, kypäriä ym.
Tankkilaukku tuntuisi olevan tuon hinnan arvoinen.