ilmanohjaus

Aloittaja jore, 18.07.11 - klo:23:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kun on ollut ja on taas tulossa  helteitä,niin mulla meinaa lahkeet "palaa"Pannarissa (1300),kun moottori puskee kuumat suoraan jaloille.Arvoisat Pannaristit,jos kokemuksia levikkeistä,onko niistä apua,vai onko tässä ajateltava helteillä "naku"pyörää. Tai olisiko muuta ratkaisua ko.ongelmaan?

Lainaus käyttäjältä: jore - 18.07.11 - klo:23:40
Kun on ollut ja on taas tulossa  helteitä,niin mulla meinaa lahkeet "palaa"Pannarissa (1300),kun moottori puskee kuumat suoraan jaloille.Arvoisat Pannaristit,jos kokemuksia levikkeistä,onko niistä apua,vai onko tässä ajateltava helteillä "naku"pyörää. Tai olisiko muuta ratkaisua ko.ongelmaan?
Eipä ne levikkeet minun mielestäni ainakaan viileämmäksi Pannaria tehneet.

Lainaus käyttäjältä: jore - 18.07.11 - klo:23:40
Kun on ollut ja on taas tulossa  helteitä,niin mulla meinaa lahkeet "palaa"Pannarissa (1300),kun moottori puskee kuumat suoraan jaloille.Arvoisat Pannaristit,jos kokemuksia levikkeistä,onko niistä apua,vai onko tässä ajateltava helteillä "naku"pyörää. Tai olisiko muuta ratkaisua ko.ongelmaan?

Joo, on, vaihda 1100:aan. jäähyilmat menee suht kaukaa ohi kinttujen. Ei kai, ei mulla ole levikkeitä koska itsekin pidän tuulesta.

21.07.11 - klo:22:58 #3 Viimeisin muokkaus: 21.07.11 - klo:23:40 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: Pannukakku - 21.07.11 - klo:22:38
Joo, on, vaihda 1100:aan. jäähyilmat menee suht kaukaa ohi kinttujen. Ei kai, ei mulla ole levikkeitä koska itsekin pidän tuulesta.
kannatan! ST 1100 lämmittää korkeitaan ns.valetankin takaosasta jalkoja helteellä,ja on siinä muitakin puolia mitä on poistettu 1300 sta,mutta onhan st1300 paljon
uutta tekniikkaa mitä ei St1100 ole. Mutta aina ei kaikkea voi saada.  icon_mrgreen

Powered by EzPortal