Monakoon

Aloittaja pulukko, 18.03.11 - klo:21:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ensikesänä tarkoitus lähteä kohti monakoa! Yritän tässä herätellä keskustelua ensikesän suunnitelmista. Kevät alkaa tehdä tuloaan ja alkaa itsekullakin varmaan taas satulaan mieli tehdä. Suunnitelmia varmaan monella on mielessä minne ja miten. Minun tuo matkasuunnitelma on aina pitänyt tehdä joka vuosi. Mukavahan minusta suunnitella on reittisuunnitelmaa ja nähtävyyksien bongausta, olen mielestäni myös siinä onnistunut. Ensikeväänä lähdetään laivalla saksaan siitä Sveitsin kautta Ranskaan Italiaan Monakoon jostaan länsipuolta takaisiin Saksaan reinin viinialueet katsomme ja luultavasti Saksasta takaisin kotiin. Periaatteena minulla on ostaa vain menolippu laivaan ja sitten tilanteiden mukaan mennään etteenpäin ja etsitään majoitukset. kaksiviikkoa tarkoitus viipyä, kilometrejä 5000-6000.
03Biker
Elä kuin viimeistä päivää!

Itse samoihin maisemiin mutta tarkoitus olla n. 10vrk ja ajaa enemmän perillä, eli rekalla pyörä Italiaan ja lentäen perässä sekä sieltä ajaen takas Rostockista laivalla Hesaan
Markku

Liput varattu 27.5 Rostockkiin. 4 aikuista B hytti 2 pyörää 261€. Ei paha hinta.  ajelu.gif
Elä kuin viimeistä päivää!

On hankittuna liput Saksan Moto_GP:hen. Harmi, ettei Kallio enää aja. Mutta eiköhän vauhtia piisaa. Tarkoitus todella ajaa
reisussa eli Ruotsin läpi katselemaan Motokisoja ja sitten eteenpäin Alpeille ja takaisin Reinin ja Moselin vartta. Aikaa pitäisi
saada kulumaan pari viikkoa ja kilometrejäkin tulee liki 10 000. Paluumatka taas Ruotsin läpi.

Hankittu on. Helsinki- Gdynia juhannuksen jälkeen ja parinviikonpäästä Traavemyndestä takaisin. Ihanan kallista. kissmyass

Matkakuumetta lykkää! Polventähystyksestä vajaa kaksiviikkoa sairaslomalla vielä ensiviikko sitten kesäloma alkaa. Kaikesta huolimatta reissuun pitäs päästä lähtemmään perjantaina.
Elä kuin viimeistä päivää!

Reissu heitetty. Kilometrejä 5073. Hieno reissu ajopäiviä 12. Pyörä pelasi taas hienosti.
ajelu.gif ajelu.gif
Elä kuin viimeistä päivää!

Powered by EzPortal