Kokoontumisajoja

Aloittaja sepeteus, 29.05.11 - klo:11:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Heippa kaikki onnelliset Pannaristit  bittebitte

Mä kävin eilen ajamassa 8-ruukin ajon Tammisaaresta lähtö  200 km ja siihen kuulu myös arvonta heti ajon jälkeen.
arpajais arvonta tuotti mulle Garmin Nuvi 1300 navigaattorin jeeee  062802jumpie
Oon nyt kokeillu sitä autossa ja muuten hyväksi havainnu, mut ei oo kuulokkeita eikä kestä vettä joten hommaan jostakin kypärään bluetoot kuulokkeet ja laitan vehkeen vaikka taskuun. onko jollakulla tiatoo mikä systeemi
tällä vehkeellä olis paras ratkaisu ???

Loistavaa arpajaisonnea. thumbsup1

Sitä vaan että harvassa "auto"navissa on BT-ominaisuutta jos langattomasti ajattelit äänet saada kypärän sisään.
Itellä TT730Go jossa saa äänet päähän piuhaa pitkin.

Mutta en ole viitsinyt sitä kierrejohtoa kypäräpuhelimessa pitää, katsellut vaan näytöstä vähän väliä milloin pitää kääntyä tai olis pitänyt kääntyä. icon_mrgreen

Ostat esim. ScalaQ2 ja siittä piuha navin pohjalle. kierrejohto tulee Q2mukana. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Onnittelut sepeteukselle !
Me tuossa kävimme motoristien kevätpäivillä pitkän kaavan mukaan eli oltiin yötä lahdessa ja hyvät oli menot jatko bile paikassa. elina
vähän tuli otettua kosteutta sisäisesti ja palatessa sitä saatiin ulkoisesti.
forssan ja turun välillä vettä satoi ja oli todella inhottava sivutuuli siihen vielä  +9 asteen lämpötila.
siinä sitä ajaessa mietiskeli kun yritti pitää pannaria tiellä että kai tämä sitten on sitä mukavaa touhua  sa_doh

Onhan tämä mukavaa puuhaa.
Vielä mukavammaksi sen saa kun panostaa tuotteisiin joita markkinoidaan ainakin kahta pää merkkiä (Klan ja Gerbings) saattaa olla muitakin.
Noiden kanssa kun husaa saa olla lämpimässä ainakin niin kauan kuin virta kulkee eikä ole katkoksia. icon_mrgreen

Nimim. parhaimmillaan 1,7*C lämmintä. bowdown
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Powered by EzPortal