lisäledivalot?

Aloittaja amahaa, 24.01.11 - klo:21:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Viimme vuonna kun minulla vielä oli Honda Goldwing 1200 GL, asensin siihen päivä valot jotka toimivat myös parkkien kanssa.Ostin ne Motonetistä.Maksoivat n. 88€ .http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=48-13
Ryhmä ajossa porukat kehuivat kirkkaudella näitä valoja.
2xSS1000, SS1600K, SS2000K, BB1500, BB1500 Gold

Noita minäkin tänään motonetissä hypistelin,niissä on 4 isoa kirkasta lediä,ovat hieman lyhemmät kuin edellä näkyneet .Mukana
asennussarja melko täydellinen bueno, taidan hakea kuleksimasta.    airrev  Kevättä rinnassa vissiin

Terv FF1pan

Jepulis, ajatuksena tosiaan virrankulutuksen pudotus pienemmäksi.

Huomiovaloilla ajoa ilman ajovaloja. thumbsup1

säästynyt virtaska ohjataan takin sisään. icon_mrgreen
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

06.02.11 - klo:14:12 #18 Viimeisin muokkaus: 06.02.11 - klo:14:32 käyttäjältä FF1pan
Sain tuon ledi huomiovaloprojektin asennettua.melko pieni "himmelin" sain onnistumaan telineeksi noille valoille.Täytyy sanoa että kyllä pitäisi meikän näkyä jopa "puusilmil-
lekin" sen verran kirkkaat nuo ledihuomiot on.
Pistin pari kuvaa malliksi

Terv FF1pan

Lainaus käyttäjältä: patmit - 25.01.11 - klo:10:03
Tämmöisen laitoin juuri kiinni pyörään http://www.bikevis.com/motorcycle-led-running-light-pods.html . Viikossa tuli ja 33.9£ maksoi.


Mä menin tilaamaan kanssa tollaiset. Mietin onko ne tarpeeksi tehokkaat, kun on niin kapea malli. Oletko testannu päivänvalossa ?
You Only Live Twise

Tänään kokeilin  avoinna olevan tallin ovella,kyllä mielestäni ovat ehdottomasti kirkkaammat kuin omat tuplatut st1100 ajovalot.Valon värikin on hieman sinisempi,siten
varmasti näkyy tehokkaammin.
niiden suuntaus on myös tärkeä,on katsottava sitten kun pääsee ajokeleille.    airrev

FF1pan

Lainaus käyttäjältä: pannam - 06.02.11 - klo:20:05
Lainaus käyttäjältä: patmit - 25.01.11 - klo:10:03
Tämmöisen laitoin juuri kiinni pyörään http://www.bikevis.com/motorcycle-led-running-light-pods.html . Viikossa tuli ja 33.9£ maksoi.


Mä menin tilaamaan kanssa tollaiset. Mietin onko ne tarpeeksi tehokkaat, kun on niin kapea malli. Oletko testannu päivänvalossa ?
Lainaus käyttäjältä: FF1pan - 06.02.11 - klo:20:20


Tänään kokeilin  avoinna olevan tallin ovella,kyllä mielestäni ovat ehdottomasti kirkkaammat kuin omat tuplatut st1100 ajovalot.Valon värikin on hieman sinisempi,siten
varmasti näkyy tehokkaammin.
niiden suuntaus on myös tärkeä,on katsottava sitten kun pääsee ajokeleille.    airrev

FF1pan



Nuo varmaan näkyy, mut mä tarkoitin noita PATMITIN OSTAMIA
You Only Live Twise

onk NOI vähän liian rajut jo?
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

17.02.11 - klo:08:27 #23 Viimeisin muokkaus: 17.02.11 - klo:11:51 käyttäjältä jussi613
tässä mun päivävalot..... 22yikes

jos nyt ei näy autoilijoille niin kortti pois sokeilta.

sähkökulutus 10w ja automatiikka systeemi ei tarvita releitä eikä katkasiaa jos asentaa laillisesti ja hinta 70€ porista apt.

+johto parkeille. - runkoon ja keltanen johto ajovaloille sammu kun laittaa ajovalot päälle.

mää kytkin kyllä katkasialla joten saan kaikki palamaan tarvitaessa.
1300 on hieman vaikeempi kun ei saa pelkästään parkeille mulla on erikseen parkkikatkasia.
timpalle vielä on katteen sisäreunoissa ei näy kuin edestä pistin kuvan valot sammuneena.

Tosi kirkaat ovat,kyllä pitäisi näkyä.Toivottavasti et saa sakkoja tai joudu katsastukseen alakuvan valoyhdistelmällä,siinä kun ilmeisesti palaa huomiovalojen lisäksi myös ajo ja jotkut muut valot.
huomiovalojen kanssahan saa toimia ainoastaan seisontavalot.

terv FF1pan

Tuo jussin pannarin päiväajovalot näyttää lupaavalta ja valoteho juur sinnepäin kuin pitäiskin. thumbsup1

Onko nämä juur ne Motonetin valot?

Noin mäkin ne asentaisin. Pystyyn katteen kulmalle.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

17.02.11 - klo:11:31 #26 Viimeisin muokkaus: 17.02.11 - klo:11:33 käyttäjältä jussi613
on olemassa niin sanotut päivävalot jotka saa käytää ajovalojen kera.
varmaa tietoo.ake:lta/k1 katsatus konttorilta.joten ei mulla ole vaikeuksia seriffin kanssa.
jos en laita sumuvaloja päälle niin "lailliset"
ei ole motonet vaan apt.

17.02.11 - klo:11:42 #27 Viimeisin muokkaus: 17.02.11 - klo:14:28 käyttäjältä jussi613
nii ja piti sanoo vielä laillisuudesta näistä päivävaloista ja liikuvapoliisi näitä "valvoo"
että näitä saa palaa ajovalojen kera joten kyllä poliisilla on muutakin tekemistä kuin pysäytellä kaikkia jossa lisäpäivävalot.
meinaan on lähes tulkoon jo kaikissa uusissa autoissa ja oli messuillakin ainakin bmw:sä


No hyvä,en minä lähde kinaamaan asiasta,sain vaan akelta kysyessäni eri tietoa.Oli joku insinööri,en nimeä muista.Toivotaan parasta
pelätään pahinta.Ps. On niitä liikkumattomiakin poliiseja joskus.  icon_mrgreen

17.02.11 - klo:12:49 #29 Viimeisin muokkaus: 17.02.11 - klo:13:06 käyttäjältä jussi613
http://www.nettiosa.com/product_details.php?p=1540

tääläset valot??? :w-)(

taisi aken insinööri olla vanhoissa tiedoissa.eletään 2011 aikaa

päivävalot ja huomivalot  periaattessa eri asia mutta käytännössä sama asia kylkylkyl

vaikee valvoo poliisien kun ei ole sitä katsastus pakkoo m-p:ssä ja kytkenässä eroja valot "samoja" sa_doh

Powered by EzPortal