Laukkujen "sisäkassit"

Aloittaja Timppa, 31.03.09 - klo:13:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joo ovat kyllä aika hintavat.
Itse ostin all righ:ta Turusta Givin T 443 kpl yht 60 ekee,ovat mielestäni ihan kelvolliset. thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: "Nurmela"Sisäkassit  löytyvät kyllä Cee Bailey's sivuilta aika pienellä präntillä. Ja jos en ihan väärin tulkinnut, niin kassien hinta on 99,95 ja postimaksu härmään 80 taalaa eli yht. 179,95.
Motorcyclelarry pyytää noista 99,95 + 30 toimituskulut eli 130$ = 98eur + alv + tulli = 130eur.
(tämä webbisivujen mukaan)
Eli hinta ei ole aivan mahdoton ja nyt tietysti odotamme mahdollista PanFun tarjousta.
Laukut olisivat toimivat: avautuvat oikein, ovat tilavia, olkahihnat mukana.
En ihan heti usko, että tuolla hinnalla löytyy Suomesta tekijää. jos löytyy niin pankaas nyt
tekijän tietoja peliin niin parempihan olisi nuo täältä tilata.

Nurmelalla on nämä Givi T443-sisäkassit.  Muuten hyvät, mutta "halkeavat" keskeltä eli hieman hankala pakata ja sivulaukun toiseen päähän jää tyhjä tila.  Ovat kyllä kelvolliset, mutta eivät mielestäni optimaaliset.
Odotan MotorCycleLarryn mahdollista PanFun-tarjousta.

Joko on kaikilla muilla 1100:n omistajilla nämä sisäkassit  horisko  bowdown

Odotan minäkin MotorCycleLarryn mahdollista PanFun-tarjousta. Uuden pyörän mukana sain nuo Hondan omat sisälaukut mutta heti huomaa, että ne ovat melko pienet.
Jos kimppatilausta noista tilavammmista syntyy niin mukana olen.

JamppaR
ST1300abs -10

MotorCycleLarryn PanFun-tarjousta ei valitettavasti tule, hinnoissa ei ole keskustelun varaa.

Tilasin aiempana ketjussa olleesta linkistä TLC- firman kassit nimibrodeerauksin. Reilussa viikossa tuli Ameriikasta, visaa veloittivat reilut neljäkymppiä. Rahteineen ja kotipostilaatikkoon. Ärsyttävän halpaa redtan

ebay uk myy Rawna merkkistä kassia. Tilasin hintaan 54€(kuljetuksineen), saas nähdä millaiset ovat. Luin pari paikallista kommenttia, ne oli ainakin kohtuullisen positiivisia.
You Only Live Twise

Lainaus käyttäjältä: "boomerang"Tilasin aiempana ketjussa olleesta linkistä TLC- firman kassit nimibrodeerauksin. Reilussa viikossa tuli Ameriikasta, visaa veloittivat reilut neljäkymppiä. Rahteineen ja kotipostilaatikkoon. Ärsyttävän halpaa redtan

Asialliselta nuo kassit todellakin vaikuttivat, käytin samaa firmaa. Tulivat pienessä postipakettisa "gift"-merkinnällä eli hintaa ei tosiaan tullut kuin tuo reilu neljäkymppiä. Minun taidoilla kasseista tulisi teltta, jos yrittäisin tehdä itse...ja eihän tuolla hinnalla paljon kankaita osteta  redtan

Lainaus käyttäjältä: "Pankku"
Lainaus käyttäjältä: "boomerang"Tilasin aiempana ketjussa olleesta linkistä TLC- firman kassit nimibrodeerauksin. Reilussa viikossa tuli Ameriikasta, visaa veloittivat reilut neljäkymppiä. Rahteineen ja kotipostilaatikkoon. Ärsyttävän halpaa redtan

Asialliselta nuo kassit todellakin vaikuttivat, käytin samaa firmaa. Tulivat pienessä postipakettisa "gift"-merkinnällä eli hintaa ei tosiaan tullut kuin tuo reilu neljäkymppiä. Minun taidoilla kasseista tulisi teltta, jos yrittäisin tehdä itse...ja eihän tuolla hinnalla paljon kankaita osteta  :compress:
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"
Lainaus käyttäjältä: "Pankku"
Lainaus käyttäjältä: "boomerang"Tilasin aiempana ketjussa olleesta linkistä TLC- firman kassit nimibrodeerauksin. Reilussa viikossa tuli Ameriikasta, visaa veloittivat reilut neljäkymppiä. Rahteineen ja kotipostilaatikkoon. Ärsyttävän halpaa redtan

Asialliselta nuo kassit todellakin vaikuttivat, käytin samaa firmaa. Tulivat pienessä postipakettisa "gift"-merkinnällä eli hintaa ei tosiaan tullut kuin tuo reilu neljäkymppiä. Minun taidoilla kasseista tulisi teltta, jos yrittäisin tehdä itse...ja eihän tuolla hinnalla paljon kankaita osteta  :compress:

Ei tullut:-(  Mutta eipä se mitn.


Mistä noin halvalla saa sisäkassit mopon? olisin kiinnostunut :)
Elämä on

Minäkin päädyin alkukesästä pienen etsimisen jälkeen TLC-firman sisäkasseihin.  Kokemukset yhden kesän käytön jälkeen ovat hyvät eli ovat hintansa väärtti.  Maksoivat suunnilleen saman ja tulivat parissa viikossa suoraan postilaatikkoon ilman tullia.

TLC:ltä tulossa sisäkassit tännepäinkin. Hintaa rahteineen 63,93$ eli noin 50€ kotiin kannettuna. Tämä tietysti edellyttää sitä, ettei tullendaabeli nappaa niitä kiinni... Jos nappaa niin sitten menee harmittavasti ainakin alvit, mahdollisesti jotain tulliakin eikä sitten olekaan ihan niin edullista... Katsotaan :w-)(

Powered by EzPortal