Kypärä

Aloittaja uusipanisti05, 15.08.10 - klo:10:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tossa vielä se linkki etusivulle...Testinggg
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Testasin C3:n noin viikko sitten, se oli huomaamaton. Äänet kuulu aika rajusti. Tosin moto oli MV Agusta4 ja annoin jegaa reilusti  :cussing:

Itelle Shoei XR1000 sopii hyvin päähän. Ei oo löytyny kovin monta sopivaa kypärää. Koko 64. Tuo uus XR1100 pärjäs hyvin tuossa testissä.

Suhinaa on minulla ollut kaikissa aiemmissa kypärissä ja olen kokeillut joitakin muitakin malleja eikä eroja juurikaan ole. On myös tärkeä asia, ettei kypärä pitemmällä matkalla ala painamaan jostain päin päätä.

-epoca-[/quote]

Joo, olen sitä mieltä ettei suhinatonta kypärää olekaan jos ajetaan liian matalalla pleksillä tai peräti ilman sitä.

Itse ajan jo kymmenettä kesää vanhalla Shoein Syncrotecillä (=avattava), ja suhisi aikalailla, mutta kun vaihdoin tonnisataseeni 5cm vakiota korkeamman pleksin ja matalamman Corbinin satulan, putosi kypärämelu murto-osaan, ei tartte enää korvatulppia. Ja kun laitoin pinlocin, ei huurtumisesta ole ollut tietoakaan syksy kosteillakaan. Aurinkovisiiriä ei ole ja se on puute ilta-auringossa.

 Ja mitä tuohon kypärän painamiseen jostain kohtaa tulee, niin eiköhän se liene jokaisen potan  kohdalla niin että ne tehdään yhden standardikuupan mukaan. Mutta styroksi on pehmeää työstää. Dremel tai joku vastaava karahiomakone lienee paras työstöväline tähän. Ja jotenkin tuntuu, että kun elopainoa kertyy lisää niin nuppikin turpoaa samalla. Eli, eikun styroksit esiin niiltä kohdin mistä kiristää ja hienosäätöä siihen, ja aina välillä kokeillen milloin on hyvä.

Powered by EzPortal