Tom Tom Rider

Aloittaja petrit, 28.05.10 - klo:21:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

gigantissa näytti olevan riderin edit3 malli n. 299e.... en tiedä oliko jokin tarjous....  respectii

No niin, minulla oli samat ongelmat Tom Tomin kanssa. Myyjäliike yritti saada ratkaisua ongelmaan maahantuojalta, mutta tuloksetta. Minun ratkaisu oli, että peruin kaupan ja ostin Garminin Zumo 500:sen ja eipähän ole ollut ongelmia. Toimii puhelut, musiikit ja kaikki.

Terveisin
jauhis
jauhis

60-luvulta lähtien kotimaassa ja muualla euroopassa MP:..llä liikkuneena ihmettelen hiukan, mutta lempeän hyväntahtoisesti, en ylimielisesti, nykymotoristien lievää riippuvaisuutta teknisistä apuvälineistä. Ilman Navia ei tunnuta löydettävän mihinkään, puhelimen tavoitettavissa pitäisi olla koko ajan ja vielä sekin, mikä vaihde on valittu, piäisi näkyä joltain näytöltä. Tämä on tätä päivää ei siinä mitään. Kukin tyylillään. Kuitenkin voisi olla joskus turvallisuuden kannalta hyväksi pohtia sitäkin, osaako tulla reissusta kotiin ilman näitä tukilaitteita.

Lainaus käyttäjältä: repe - 06.01.11 - klo:07:43
60-luvulta lähtien kotimaassa ja muualla euroopassa MP:..llä liikkuneena ihmettelen hiukan, mutta lempeän hyväntahtoisesti, en ylimielisesti, nykymotoristien lievää riippuvaisuutta teknisistä apuvälineistä. Ilman Navia ei tunnuta löydettävän mihinkään, puhelimen tavoitettavissa pitäisi olla koko ajan ja vielä sekin, mikä vaihde on valittu, piäisi näkyä joltain näytöltä. Tämä on tätä päivää ei siinä mitään. Kukin tyylillään. Kuitenkin voisi olla joskus turvallisuuden kannalta hyväksi pohtia sitäkin, osaako tulla reissusta kotiin ilman näitä tukilaitteita.

Hyvä pointti, mä olen kyllä niin huono suunnistaan kartalta et taitasi jäädä tulematta kotiin reissulta ilman navia. ashamed

Hyvä pointti repe.Aloittaessani 70 luvulla pyörähommat
käytettiin paljolti tavallisia maantiekarttoja joita sai huoltoasemilta.80 luvulla ajaessani täysperävaunuja tuli opeteltu
ne pienet lisäkyltit jotka kertovat tien numeron.Kotomaassa pärjään kyllä kohtuulisen hyvin tuli sen verran kierrettyä valtakunnan teitä.Ulkomailla liikkuessa varmaan kartta ja gps ovat
hyvä yhdistelmä,toisesta saa laajemman kuvan missä mennään ja toiseen voi laittaa tarkemmat osoitteet ja paikat.Molempi parempi ja elämmehän nykyaikaa joten jokainen tavallaan. kylkylkyl

Saas nähdä milloin navit yleistyy kuten autoissa et kohta joka mopossa on kiinteenä, muissakin kuin tourinki pyörissä, en panis pahakseni.

Powered by EzPortal