Ympäri Eurooppaa

Aloittaja kaipaa, 07.05.10 - klo:15:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Onko ketään menossa Eurooppaa kiertelemään Heinäkuun viimeisestä viikosta alkaen 4 viikon sisällä, jos on, niin löytyisikö tilaa kulkea mukana ainakin osan matkaa?? Aluksi meillä oli suunnitelmissa lähteä kaverin kanssa reitille: Laivalla Puolaan Gdyniaan, siitä alppien yli Välimeren rantaan vaikka Italiaan, siitä Ranskan läpi Hollantiin, josta Rostockiin ja takaisin Suomeen. Nyt näyttää pahasti siltä, että kaverin loma ei saata sattua minun loman kanssa yksiin, mutta meikäläisellä olisi kova kytö päästä reissuun, ja mielellään ei yksin.

Jos nyt sattuu käymään niin, että menen yksin, olisiko foorumilaisilla vinkkejä yksin matkaamiseen?? Olen pyörinyt monta kertaa Euroopassa reisussa, mutta en koskaan aiemmin yksin, mutta ei sekään tietysti ole pois suljettu vaihtoehto.

t. Kaitsu

Lainaus käyttäjältä: "kaipaa"Onko ketään menossa Eurooppaa kiertelemään Heinäkuun viimeisestä viikosta alkaen 4 viikon sisällä, jos on, niin löytyisikö tilaa kulkea mukana ainakin osan matkaa?? Aluksi meillä oli suunnitelmissa lähteä kaverin kanssa reitille: Laivalla Puolaan Gdyniaan, siitä alppien yli Välimeren rantaan vaikka Italiaan, siitä Ranskan läpi Hollantiin, josta Rostockiin ja takaisin Suomeen. Nyt näyttää pahasti siltä, että kaverin loma ei saata sattua minun loman kanssa yksiin, mutta meikäläisellä olisi kova kytö päästä reissuun, ja mielellään ei yksin.

Jos nyt sattuu käymään niin, että menen yksin, olisiko foorumilaisilla vinkkejä yksin matkaamiseen?? Olen pyörinyt monta kertaa Euroopassa reisussa, mutta en koskaan aiemmin yksin, mutta ei sekään tietysti ole pois suljettu vaihtoehto.

t. Kaitsu


yksin matkaaminen on joskus helpompaa kuin kavereitten kanssa,ei odotusta/kompromissejä ym)
ota läppäri mukaan:s-postit/reitit/kohdemaan nähtävyydet/hostellit ym
suosittelen,,,kuin ajaisit suomessa,,,ei eurooppa ole mikään exoottinen/ainutkertainen
elekieleellä pärjää,huomattavasti auttavaisempia ulkomaalaisia kohtaan,kuin meillä,mutta heillä onkin monen vuoden kokemus,meille tuli nyt vasta 10v sitten somalit/venäläiset/virolaiset/kebabit ym
terve järki mukaan,,niinkuin siilijärvellä/juankoski ym

Powered by EzPortal