kahvalämppärit lakkasi toimimasta

Aloittaja niksu, 15.04.10 - klo:10:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Syksyviileillä toimi vielä normaalisti mutta ei enää talviseisokin jälkeen. Osaako joku neuvoa mistä alkaisin vikaa hakea? En tiedä onko 1300:ssa joku oma sulake lisälaitteille (RTG paketti?) sillä kaikki muut toimii. Kyselee Niksu.

Eka kysymys onko palaako valot siinä katkaisijassa (se led-valohässäkkä). Jos ei pala, etsisin vikaa sulakepuolelta. Jos palaa, mutta kahvat ei lämpene, silloin on kahvoille menevissä johdoissa häikkää. Olen itse ajanut 127 tkm ja vielä on pelannut => veikkaisun jotain sulakeongelmaa !
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Katkaisija on aivan "pimeä". Sulaketta minäkin veikkaisin mutta en tiedä missä se sulake on.Sulakerasian tiedän,mutta kaikki muu sähkö pelaa  joten siellä  on OK. Pitänee seurata johtoja vaikka se vaatiikin katteiden avaamista.

Itselläni oli mennyt sulake pari kesää sitten. On jossain johtojen varrella. Korjasivat BW:ssä normi huollon yhteydessä. Oli palanut, kun johdot olivat menneet liiaan tiukalle itse asentamieni korotuspalojen asennuksen takia? Olivat huollossa vetäneet johdot jotain toista kautta.
 Eli veikkaisin sulaketta, en vain tiedä missä se tarkalleen sijaitsee.

Lainaus käyttäjältä: "niksu"Katkaisija on aivan "pimeä". Sulaketta minäkin veikkaisin mutta en tiedä missä se sulake on.Sulakerasian tiedän,mutta kaikki muu sähkö pelaa  joten siellä  on OK. Pitänee seurata johtoja vaikka se vaatiikin katteiden avaamista.

Ettei se sulake vaan olisi virtapistokesulakkeen kanssa samassa nipussa vasemman etuteleskoopin yläpäässä. Siinä on vaalea pitkulainen sulakerasia kantikkaan sulakerasian vieressä. Katso kuvaa toisaalla topiikeissa.

Kiitos vinkeistä. Tänne Porin suuntaan on ennustettu kylmän kelin viikkoa joten olen päättänyt viettää kerholla illat tutustuen katteiden alaiseen maailmaan vähän tarkemmin. Tutkin samalla löytyykö radiosta 3,5 mm ulosotto jotta saisin musiikin autocomiin. Ei tiedä vaikka innostuisin vaihdenäyttöönkin kun alkuun päästään!?