Ruotsi-Tanska-Saksa-Itävalta-Slovenia-Kroatia

Aloittaja awes, 03.04.10 - klo:22:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: "Arppa"
Lainaus käyttäjältä: "awes"Kausi korkattu täälläkin. ( Eilen) Karjaa-Salo- Espoo- Karjaa. Lämpötilat vaihteli +4 ja +10 asteen välillä. hat1
Mulla ja neidolani on sama maa kiikarissa. Lähtö ajankohta on vielä hämärän petossa. Lähtö on kuitenkin tämän kevään aikana. Täytyyhän sinne Patalahteenkin ehtiä. Mikä on sun rettisi ?


20.4. Reitti on vahdilla Ruotsi-Tanska-Saksa-Itävalta-Slovenia-Kroatia.
24.4 pitäisi hakea vaimo Dubrovnikin lentokentältä. Suunnistetaan viikoksi Korculan saarelle ja tehdään sieltä käsin retkiä
Vaimon palautus Dubrovnikin lentokentällä 1.5.
Itse ajalen hissukseen takaisin Istrian kautta.
Suomeen tulen todennäköisesti Finnlinesilla Lübekistä kun paluun aika koittaa.
Patalahteenkin olisi tarkoitus tulla.
 bikeri

Onko kallis lentolippu Dubrovnikkiin? Mulla on suunitelma vielä levällään oops2

Lento oli aika halpa. Tilattiin vaimolle tosin jo joulukuussa. Blue1.
Makso muistaakseni noin 130 Eur/suunta eli se pyörän saaminen pelipaikoille on huomattavasti kalliimpaa. _1_v

Lainaus käyttäjältä: "Arppa"Onko kallis lentolippu Dubrovnikkiin? Mulla on suunitelma vielä levällään oops2

Meillä on tarkoitus vierailla Splitissä päiväseltään. Korculalta lähtee lautta aikaisin aamulla (matka 2,5h) ja paluu iltasella. Tosin siihen lauttaan ei saa pyörää mukaan??? kippis
Oon aikaisemmin pörränny Istrian niemellä ja viime keväänä oli pääkohteena Trogir.

Kroatiassa on niin paljon katteltavaa.

Jos haluaa kuluttaa renkaista muutakin kuin keskikohtaa, niin kannattaa ajaa Rijekan ja Zadarin väli sitä rantatietä. On upeeta maisemaa ja vielä keväällä ainakin hiljainen ja mutkia riittää.


Powered by EzPortal